Gå til innhold

Besøke ny kjæreste for første gang i hans hjem.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Ok, er ikke så vant med vin og vet ikke hva som er godt🙈. Går det ann med sjokolade/konfekt eller blir det merkelig?

Anonymkode: 2e581...902

Funker fint det også😊 Hadde tatt med både det og vin

Vinmonopolet hjelper deg med å finne en vin

Anonymkode: c19dc...3ea

Jeg synes ikke det er feil å ta med blomster til en mann. Vin er også fint (hvis han/dere liker vin) eller så kan du ta med noe annet som dere liker som f.eks. sjokolade, kanelboller eller noe annet godt .

Anonymkode: c5836...618

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg synes ikke det er feil å ta med blomster til en mann. Vin er også fint (hvis han/dere liker vin) eller så kan du ta med noe annet som dere liker som f.eks. sjokolade, kanelboller eller noe annet godt .

Anonymkode: c5836...618

Han liker vin, jeg er ikke så glad i vin 😆

Anonymkode: 2e581...902

Ta med det du synes er naturlig.  Den nye kjæresten er helt sikkert uansett glad for å få deg på besøk. 

Poenget med å bli kjent er nettopp å bli kjent.  Hvis det er naturlig for deg å ta med hjemmebakst når du besøker noen, så gjør du det.  Hvis du vet du ikke liker vin så unngår du det.  Hvis du bare aldri har funnet din favoritt så kan du jo be ham om litt vin-hjelp. Hvis du ikke er glad i vin kan du ta med noe annet som du liker, øl, alkoholfri sider, hva som helst.   

Anonymkode: 635a8...96d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...