Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er syk og deg påvirker vel sikkert sinnsstemningen min. Likevel, er lei meg og bekymret for gutten min. Han er lei seg selv og gråt i dag. Synes skolen er vanskelig. Han har vansker med læring, men de er spesifikke. Det vil si at innenfor enkelte områder er flink. Problemet er at det får han ikke vist på skole. Han jobber og jobber til prøver og får 3, noen få ganger 4. 2 ere kommer også. Han er stille og forsiktig, få venner og lite nettverk. Vi drar han med i aktiviteter og idrett, men hvem gjør vi det egentlig for. Noe nettverk har han heller ikke fått der. I dag er det litt mørkt. Synes livet er urettferdig mot han, han er jo verdens fineste gutt. Har ikke formulert noen spørsmål, men måtte dele. 

Anonymkode: ac8c4...079

Fortsetter under...

Klem til deg❤️ det er vondt når barna sliter og ikke har det helt bra. Har selv en sønn på ungdomsskolen som også har en del spesifikke lærevansker, men han har fått en drøm av en lærer som virkelig ser han og gjør så mye for å tilrettelegge for han at jeg blir helt rørt. Han kom hjem forrige uke og hadde fått 4 på en prøve han fikk ta muntlig og han var så glad. Han får som oftest 2 eller 3 i karakterer.

Anonymkode: 6c2af...e14

Takk til dere alle. Ja, en sånn lærer har min fått også. Føler virkelig hun heier på han. Noe helt annet enn på barneskolen. Prøver å se lyspunktene. Hvordan forholder du deg til gutten din sine vansker? 

Anonymkode: ac8c4...079

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...