Gå til innhold

Er han manipulerende ?

Anbefalte innlegg

En jeg har møtt noen ganger. Han gir meg følelsen av å ikke være viktig. Han lever livet, uten å involvere meg. Har brutt med han flere ganger, men han vil alltid ha meg tilbake. Nå kjenner jeg på denne dårlige følelsen. At han ikke prioriterer meg. Unnlater å svare på snap. Unnlater å åpne snap osv. Et ganske ubehagelig.

Anonymkode: 97b44...2fe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450781-er-han-manipulerende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er han eller deg, vet jeg ikke lenger. Mest sannsynlig er det ham. Men dere er uansett en dårlig match.  Vi har sagt mange ganger at han ikke er bra for deg og at du skal holde deg unna. Er redd vi ikke kan hjelpe deg mer.

Anonymkode: 3707b...fd2

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Om det er han eller deg, vet jeg ikke lenger. Mest sannsynlig er det ham. Men dere er uansett en dårlig match.  Vi har sagt mange ganger at han ikke er bra for deg og at du skal holde deg unna. Er redd vi ikke kan hjelpe deg mer.

Hvem tror du at jeg er? 

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hvem tror du at jeg er? 

Hvis du ikke har skrevet om dette før, beklager jeg! 
Det er veldig vanskelig å bedømme denne situasjonen med så lite info som vi får her (og bare fra din side). Generelt vil jeg si at man ikke skal gå inn i et forhold man har en dårlig følelse rundt. 

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

finn deg noen andre og når du gjør det må du ta det litt mere med ro det er ikke så uvanelig at menn ikke delere så mye man må gi dem tid

Anonymkode: 1d406...c9c

Litt mer med ro? Nå er det 2 mnd siden vi traff hverandre og eneste vi har gjort er å ha sex !

Da er det vel sex han vil ha da.  Ikke noe galt med det.  Men om du vil noe annet så har du vel bare to valg:

Enten fortsette eller avslutte. 

Snakk med ham og hør hva han ønsker med forholdet.  Og så avslutter eller fortsetter du det alt etter hvordan svaret passer med ditt ønske.

Eller

Bli i forholdet fordi du synes at sexen er verdt det - og så ser du hva som skjer.  Men da må du ikke gå rundt og klage på at det bare er sex, og du må være forberedt på å takle det når han (eller eventuelt du) finner noe annet som passer bedre. Forhold for sexens skyld kan funke det, men det krever at man er mentalt innstilt på det. 

Anonymkode: d049a...9ba

Anonym bruker skrev (På 10.11.2024 den 0.12):

Har du ikke sluttet med dette tullet enda.

Anonymkode: 3e4ed...43f

Er du en av kvinneguidens trollere? Isåfall tok du veldig feil. Ts er ikke meg som du sikkert hinter til😂 

Nei ts, et råd - jeg har vært borti mange slik menn. Enten er han bare ikke interessert eller så holder han deg hot/cold. 

Syntes du skal styre unna han her. Disse mennene har aldri gitt meg noe godt. Det å ikke svare på snap er i seg selv rødt flagg, da er du ikke interessant nok. 

Finn en grei mann❤️

Anonymkode: 5042b...50a

Annonse

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Ja. Er jo det magefølelsen sier. Han gjør meg usikker. 

Så dropp han. Hva får du ut av dette da, når han tuller så mye med følelsene dine at du blir usikker og mister matlysta? Ekte kjærlighet gjør ikke sånn

Anonymkode: 5c81b...833

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Så dropp han. Hva får du ut av dette da, når han tuller så mye med følelsene dine at du blir usikker og mister matlysta? Ekte kjærlighet gjør ikke sånn

Anonymkode: 5c81b...833

Jeg vet. Tok det opp med han. Da ble han så sur, fordi jeg beskyldte han for å ikke være intressert 

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Er du en av kvinneguidens trollere? Isåfall tok du veldig feil. Ts er ikke meg som du sikkert hinter til😂 

Nei ts, et råd - jeg har vært borti mange slik menn. Enten er han bare ikke interessert eller så holder han deg hot/cold. 

Syntes du skal styre unna han her. Disse mennene har aldri gitt meg noe godt. Det å ikke svare på snap er i seg selv rødt flagg, da er du ikke interessant nok. 

Finn en grei mann❤️

Anonymkode: 5042b...50a

Han sa at jeg var vakker og deilig. Er sårende at det er så vanskelig å bli glad i meg. I starten sa han at han var glad i meg. Ikke nå. 

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Litt mer med ro? Nå er det 2 mnd siden vi traff hverandre og eneste vi har gjort er å ha sex !

Jeg er enig med mange andre her. Spesielt det at dere ikke har møttes på 2 mnder er et dårlig tegn, hvis det ikke skyldes forståelige grunner.

Til det andre vil jeg  svare generelt at det kommer an på hvor mye kontakt dere har hatt, og hvilken kontakt dere har. 
Jeg kjenner meg litt igjen, som mann her. Jeg har selv oppført meg merkelig på mange måter når jeg har vært veldig forelsket. Årsaken for meg var at jeg følte meg usikker på henne, og ønsket å vise at jeg klarte meg selv. Jeg ville ikke gi henne et overtak, og føle meg mindreverdig på en måte.

En miks av umodenhet, som kan inntreffe ved forelskelse, en kan jo bli ganske forvirret og irrasjonell, og egen stolthet, kan gi en slik oppførsel som kan framstå som usympatisk på denne måten. Det er slettes ikke sikkert det er noe i feil med følelsene hans, bare metoden. Han kan være redd for å gi inntrykk av å være for ivrig, det er ganske typisk oss menn. Jeg husker selv jeg gjorde mye rart for å vise at jeg ikke var hekta på henne, som å gå uten henne på kino og fest, når jeg innerst inne ønsket dypt og inderlig at hun var med meg hele tiden. Forelskelse er ikke så enkelt, heller ikke for menn.

Anonymkode: 4aff7...daf

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er enig med mange andre her. Spesielt det at dere ikke har møttes på 2 mnder er et dårlig tegn, hvis det ikke skyldes forståelige grunner.

Til det andre vil jeg  svare generelt at det kommer an på hvor mye kontakt dere har hatt, og hvilken kontakt dere har. 
Jeg kjenner meg litt igjen, som mann her. Jeg har selv oppført meg merkelig på mange måter når jeg har vært veldig forelsket. Årsaken for meg var at jeg følte meg usikker på henne, og ønsket å vise at jeg klarte meg selv. Jeg ville ikke gi henne et overtak, og føle meg mindreverdig på en måte.

En miks av umodenhet, som kan inntreffe ved forelskelse, en kan jo bli ganske forvirret og irrasjonell, og egen stolthet, kan gi en slik oppførsel som kan framstå som usympatisk på denne måten. Det er slettes ikke sikkert det er noe i feil med følelsene hans, bare metoden. Han kan være redd for å gi inntrykk av å være for ivrig, det er ganske typisk oss menn. Jeg husker selv jeg gjorde mye rart for å vise at jeg ikke var hekta på henne, som å gå uten henne på kino og fest, når jeg innerst inne ønsket dypt og inderlig at hun var med meg hele tiden. Forelskelse er ikke så enkelt, heller ikke for menn.

Anonymkode: 4aff7...daf

Vi har møtt hverandre mye. Men kun sex. 

Han har sagt at jeg er vakker og deilig, men at jeg har et komplisert liv.

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...