Anonym bruker Skrevet 10. november #26 Del Skrevet 10. november Anonym bruker skrev (14 timer siden): Takk dere❤️. Har heldigvis god støtte av venninner i denne utmattede situasjonen her. Politiet gjør ikke noe. Han er en dust men begår ingen lovbrudd. Han eier her å får sånn sett bo her. Nav: der holder jeg på å tar opptak av han når han vil lyve for de. Familievernkontoret der er vi. Tar to uker mellom hver gang, å det er drenerende da vi ikke kommer noen vei, lurer på om jeg skal gå rett til advokat nå? Som presser han. Familievernkontoret bruker så lang tid å jeg orker ikke mer av denne mannen. Er fanget, frem til han får viljen sin. Han er jo ikke interessert i ungene engang. Aldri vært. Jeg håper ting skulle bli bedre, men ting blir verre og verre å jeg er ferdig med han. hi Anonymkode: 5abea...871 Har du fortalt politiet om den psykiske volden han utsetter både barna og deg for? Har du fortalt politiet om den seksuelle trakasseringen han utsetter deg for? Det han gjør ER straffbare handlinger, det er familievold og partnervold! Få deg en advokat som blir med deg til politiet igjen og legger frem dette for det det er - familievold og partnervold! Det vil være bedre for deg og ungene å bo en periode på krisesenter (om du ikke har andre muligheter hos familie eller andre), enn å fortsette å bo der du bor nå! Ring advokat i morgen, be om møte så raskt som overhodet mulig, og få denne med til politiet! Din eks er så ustabil at du bør være forsiktig, så jeg ville ha bodd borte inntil han har flyttet ut. Om du skal ta over boligen dere har eid sammen, så ville jeg, etter at han har flyttet ut, fått sjekket leiligheten for opptaksutstyr og jeg ville aller først ha fått byttet låser i dørene! ❤️ Anonymkode: dd6ac...3c8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450779-far-nekter-%C3%A5-skrive-samv%C3%A6rsavtale-hvis-han-ikke-f%C3%A5r-dette-oppfylt%F0%9F%8C%B8/page/2/#findComment-150154551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå