Gå til innhold

Er dere begynt å tenke på sommerferien?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har allerede planlagt og bestilt. Blir 3 uker i ferieboligen i Italia, 1 uke i New York, 1 uke i ferieboligen i Danmark og 2 uker i Skottland og Irland 

Anonymkode: 003d4...af3

😂 velger å ta denne kommentaren ironisk 

Anonymkode: 9f028...3bf

For første gang skal vi være hjemme denne sommeren. Har vært i Spania hver eneste sommer i mange uker, men nå skal huset der selges. Det høres egentlig skikkelig koselig ut med ferie i eget hus og hage. Så får vi se om ungene blir happy. De klager som bare det når vi er bortreist så mange uker, derfor blir det spennende å se hva de sier når de oppdager at ikke alle vennene heller er hjemme 🤪

Anonymkode: 4f910...0cc

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vi har begynt å tenke, men ikke landet på noe.

Tror det blir en langhelg med bare meg og mannen neste år, uten barn. For å feire sølvbryllup.

Anonymkode: 8cf53...5f8

Har forresten ikke tenkt oss til utlandet da. Var i Italia i år, og reiser ikke utenlands hvert år.

Anonymkode: 8cf53...5f8

Nope! Jeg har en som ikke vil reise noe sted og en som oppleve verden. Og jeg har en annen forelder å forholde meg til. Han bestiller ferier i hytt og vær, og jeg må innrette meg. Kan ikke planlegge noe som helst pga det

Anonymkode: 25881...71a

Annonse

Jepp! Booket tur allerede i starten av september. To uker til Hellas, helt uten barn! De søte små vil være 16-23 år neste år og er ikke interessert i å være med, så det blir en ny opplevelse. 

Anonymkode: 74978...c4a

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

😂 velger å ta denne kommentaren ironisk 

Anonymkode: 9f028...3bf

Ha ha dagens😅😅

Den ferien hørtes ekstremt slitsom ut og, om den var sann😅

Anonymkode: c86bc...e7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...