Gå til innhold

Om søknadsfristen var 1 nov.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

KellyTaylor skrev (8 timer siden):

Jeg har oppkevd alt i fra 1 uke til 6 uker. De skal gå igjennom søknadene og er det er populær stilling så kan det brått ta sin tid, om det er mange søkere. Så mulig at du hører noe i løpet av neste uke? Masse lykke til ❤️

Takk for svar. Får vente spent på svar. Takk for det ❤️

Anonymkode: f6979...79f

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei, det er ikke gått 14 dager engang.

Anonymkode: cfa20...e69

Er ikke det lenge? Trodde de begynte å plukke interessante kandidater fort. Så tenker jeg ikke er det nå da. 

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Jeg var på førstegangsintervju denne uken på jobb som hadde søknadsfrist 4.november.... Hva med å ringe og høre når de skal intervjue?

Anonymkode: 7fc5d...184

Spennende! Håper du får den. 
Tror du det er noe poeng? De kontakte vel dem som er interessant vel? 

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Spennende! Håper du får den. 
Tror du det er noe poeng? De kontakte vel dem som er interessant vel? 

Takk 🤗 Er evt dybdeintervju neste uke, men de spurte hvilken dag jeg ville komme, så krysser fingrene for et intervju til. 

Joda, kontakter sikkert de som er interessante, men om de er i tvil etter søknaden kunne en tlf gjort de sikre på din motivasjon og også gjort at du slapp å gå og lure. Lykke til  håper det går veien!

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Takk 🤗 Er evt dybdeintervju neste uke, men de spurte hvilken dag jeg ville komme, så krysser fingrene for et intervju til. 

Joda, kontakter sikkert de som er interessante, men om de er i tvil etter søknaden kunne en tlf gjort de sikre på din motivasjon og også gjort at du slapp å gå og lure. Lykke til  håper det går veien!

Så spennende. Så kjekt å høre Tvi tvi og lykke til 🥰

Mitt tog er nok gått. 

Jeg ville ringt jeg. Gjorde det en gang, og da ringte de opp 10 min etterpå for å få meg på intervju. De hadde mange som søkte, men da jeg ringte plukket de opp søknaden min og så at jeg var interessant. Fikk jobben etter to intervjurunder.

Lykke til!

Anonymkode: da563...5f2

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg ville ringt jeg. Gjorde det en gang, og da ringte de opp 10 min etterpå for å få meg på intervju. De hadde mange som søkte, men da jeg ringte plukket de opp søknaden min og så at jeg var interessant. Fikk jobben etter to intervjurunder.

Lykke til!

Anonymkode: da563...5f2

Så kjekt å høre at det gikk bra for deg! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...