Gå til innhold

Legg ned Nrk, vi kan ikke betale 7,2 milliarder kroner i året til en løs kanon av en kanal

Anbefalte innlegg

Er dette virkelig noe vi skal betale skatt for å få på vår statskanal? Ufarliggjøring av kriminelle handlinger.

Å sammenligne dette med krim på tv vitner om at noen høyt oppe i systemet mangler fullstendig bakkekontakt. Hva blir det neste, kurs i butikktyverier og kleptomani? Voldtekter?

Er det ingen form for kvalitetskontroll på det de koker sammen i dette bakstreverske miljøet?

https://www.vg.no/rampelys/i/bmQ0z5/massiv-kritikk-av-nrk-programmet-brekket

Anonymkode: de131...d8a

Fortsetter under...

Fremskrittspartiet, det er et artig parti. Ordet fremskritt. Hva betyr det? 

Sånn egentlig er det et konservativt og bakstreversk parti, de spiller på at velgerne skal føle seg sett, hørt og forstått. Derav sanker de mange stemmer, unge menn som føler seg utenfor får forståelse og kan peke på innvandring. Noe som på enkelte områder ikke er feil. Men det er ikke et fremskritt. På ingen måte. Patriotisk parti som får vind i seilene nå som hverdagen er vanskelig for mange. For den er det. Med et AP som ikke vil anerkjenne de utfordringene folk kjenner på, for en skam for AP. De svikter sin velgerskare på det groveste ved å late som de vet bedre hva folk behøver og snudde ryggen til. Da er det åpent for partier som frp. For de har ingen berøringsangst. 

FrP følger den morsomme plakaten alle har på kontoret for humoren skyld. Kan du skylde på noen? Problem løst. Enkelt i opposisjon. 

Anonymkode: 4df6c...efb

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Er dette virkelig noe vi skal betale skatt for å få på vår statskanal? Ufarliggjøring av kriminelle handlinger.

Å sammenligne dette med krim på tv vitner om at noen høyt oppe i systemet mangler fullstendig bakkekontakt. Hva blir det neste, kurs i butikktyverier og kleptomani? Voldtekter?

Er det ingen form for kvalitetskontroll på det de koker sammen i dette bakstreverske miljøet?

Hadde det ikke vært bedre om man ikke ble krenket av alt?

Anonymkode: ffca2...1f0

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Er det ikke bare en «reality»-variant av ideplottet i Papirhuset, uten volden plottet utløser? Kloke hode lager ideer og tester de som skal være med. Underholdning heter det. De bør også slutte å sende påskekrim, og andre ting som inneholder noe om vold, ran kriminalitet… tenk at de våget å sende Derrick.

Anonymkode: 72b6d...ba2

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Fremskrittspartiet, det er et artig parti. Ordet fremskritt. Hva betyr det? 

Sånn egentlig er det et konservativt og bakstreversk parti, de spiller på at velgerne skal føle seg sett, hørt og forstått. Derav sanker de mange stemmer, unge menn som føler seg utenfor får forståelse og kan peke på innvandring. Noe som på enkelte områder ikke er feil. Men det er ikke et fremskritt. På ingen måte. Patriotisk parti som får vind i seilene nå som hverdagen er vanskelig for mange. For den er det. Med et AP som ikke vil anerkjenne de utfordringene folk kjenner på, for en skam for AP. De svikter sin velgerskare på det groveste ved å late som de vet bedre hva folk behøver og snudde ryggen til. Da er det åpent for partier som frp. For de har ingen berøringsangst. 

FrP følger den morsomme plakaten alle har på kontoret for humoren skyld. Kan du skylde på noen? Problem løst. Enkelt i opposisjon. 

Hva faen har dette med "Brekke" å gjøre? Fordi de hadde én representant som reagerte? Er det bare nok et tåpelig forsøk på å snakke negativt om Norges største parti? Helt irrelevant innlegg. 

Anonymkode: c891c...126

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hva faen har dette med "Brekke" å gjøre? Fordi de hadde én representant som reagerte? Er det bare nok et tåpelig forsøk på å snakke negativt om Norges største parti? Helt irrelevant innlegg. 

Så krenket, så krenket, så krenket.

Anonymkode: 4daa7...a9a

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Så krenket, så krenket, så krenket.

Anonymkode: 4daa7...a9a

Jeg setter på plass en bruker. Et stakkarslig forsøk fra din side på å virke smart. Gikk ikke helt.

Folk som sutrer over programmet blir krenket. Bytt heller kanal. NRK vil aldri legges ned. 

Slutt å se på reality-skit da. Jeg ser ALDRI på sånne programmer. NRK har det kun for å prøve å få de som ser på TV2 og TVN til også å se på NRK. (Røkla).

Jeg ser (og hører på) NRK hver dag. På Dagsnytt 18, Dagsrevyen, innimellom på Debatten, på UXA med Thomas Seltzer, og hver fredag på Nytt på Nytt.

De har bra ting også, med andre ord. Se på det, og ignorer det de har for å tekkes de som liker farmen og skal vi danse.

Anonymkode: 0afad...ff2

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er jo en del av strategien deres. Peke finger og moralisere. Helt i tråd med deres strategi. 

Du er et problem, du er farlig. Drittlei moraliserende politikere, uavhengig parti. 

Liker NRK. Betaler gjerne skatt for å opprettholde den kanalen. Dropper heller å betale for strømming  av strømmeleverandører som viser Ex on the beach og liknende søppel.

Anonymkode: 047e6...e69

NRK blir mer og mer propagandakanal. Se bare på Nytt på nytt- episoden fra i går der det meste handler om hvor gal og farlig trump er. Det samme var de under pandemien mot vaksineskeptikere. De drar den helt ut til den ene siden. Hva med å prøve å nyansere litt?

Anonymkode: d2594...999

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

NRK blir mer og mer propagandakanal. Se bare på Nytt på nytt- episoden fra i går der det meste handler om hvor gal og farlig trump er. Det samme var de under pandemien mot vaksineskeptikere. De drar den helt ut til den ene siden. Hva med å prøve å nyansere litt?

Hva er bra med Trump da?

Anonymkode: 74528...c52

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Ikke poenget i det hele tatt. 🙄

Nå har jo du sjangsen til å nyansere litt, siden NRK ikke gjør det. Det burde vel ikke være så vanskelig det....

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Nå har jo du sjangsen til å nyansere litt, siden NRK ikke gjør det. Det burde vel ikke være så vanskelig det....

Eh, nei, ikke min oppgave. Jeg ber dere bare være litt kritiske og ikke sluke alt rått.

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Du vet at Nytt på Nytt er et humor program? Det er lett og gjøre narr av Trump og  vaksineskeptikere og de aller fleste som ser på Nytt på Nytt liker den type humor.

Nå gjør jo vaksineskeptikere selv det veldig lett å gjøre narr av dem. Trump tror jeg gjør dette helt bevisst da han vet at det at han blir gjort narr av fører til at de som liker han og politikken hans og mange av de som er på vippen blir enda mer på hans side

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Du vet at Nytt på Nytt er et humor program? Det er lett og gjøre narr av Trump og  vaksineskeptikere og de aller fleste som ser på Nytt på Nytt liker den type humor.

Nå gjør jo vaksineskeptikere selv det veldig lett å gjøre narr av dem. Trump tror jeg gjør dette helt bevisst da han vet at det at han blir gjort narr av fører til at de som liker han og politikken hans og mange av de som er på vippen blir enda mer på hans side

Hvorfor skulle jeg ikke vite det? 
Hvorfor er skulle folk som ikke ønsket en ny, eksperimentell vaksine mot noe de allerede hadde hatt, gjøres narr av? Var det humor? Det var mobbing.
Jeg kjente en av de som døde av Astra Seneca. Hun ønsket ikke å ta vaksinen i det hele tatt, men gjorde det pga presset. Og så døde hun. Kjempegøy at NPN da satt og tøyset med meg i etterkant som ikke ønsket vaksinen. 

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Hvorfor skulle jeg ikke vite det? 
Hvorfor er skulle folk som ikke ønsket en ny, eksperimentell vaksine mot noe de allerede hadde hatt, gjøres narr av? Var det humor? Det var mobbing.
Jeg kjente en av de som døde av Astra Seneca. Hun ønsket ikke å ta vaksinen i det hele tatt, men gjorde det pga presset. Og så døde hun. Kjempegøy at NPN da satt og tøyset med meg i etterkant som ikke ønsket vaksinen. 

Måten ekstremt mange av de som er vaksinemotstandere fremstår så er det ikke rart de blir gjort narr av. Eksempelvis Charter Svar og Hans Kristian Gaarder

NRK har for lengst blitt et talerør for venstreradikale og dere blir alle hjernevasket uten at dere har den minste mistanke, for NRK er jo «hel ved», det er jo statskanalen vår. De har ingen agenda og formidler bare sannheten. Bare å sluke det rått! 
Det er tragisk å være vitne til. Nordmenn et så naive! (Og jeg er så norsk som man kan bli)  Orker ikke utdype for jeg vet det er nytteløst, men kanskje en av dere får lyst til å undersøke andre nyhetskilder og finne ut selv. 
Bare se hvordan Elon Musk kommenterte på x i dag. «Nordmenn, dere blir lurt». 

Anonymkode: 31929...caa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...