Gå til innhold

Om du skulle såre noen?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Men kan det være at de som fikk oppmersomhet på dagen har nevnt det for andre på forhånd, eller evt faktisk viser fødselsdatoen på fb? Jeg husker ikke alt av bursdager uten påminnelse, iallefall ikke de jeg jobber med sine? Kan du fødselsdatoene til dine kollegaer utenatt?

Anonymkode: 5188b...a4c

Kan være. Jeg vet ikke det. Jeg kan en del bursdager, men må ha hjelp med påminnelse på en del. 

Anonymkode: db97f...3eb

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det som du selv blir helt fortvilet over og lager laaaange tråder om. Igjen lager du andre regler for andre enn deg selv. 

Anonymkode: a3a82...e2f

Ja, det stemmer. Jeg blir så fortvilet over sånt og lei meg. Og reagere eller og overreagerer. Og så var det helt feil. Nå er jeg fortvilet over det og at jeg var sånn. Men jeg var sikker. Og tok grundig feil. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det stemmer. Jeg blir så fortvilet over sånt og lei meg. Og reagere eller og overreagerer. Og så var det helt feil. Nå er jeg fortvilet over det og at jeg var sånn. Men jeg var sikker. Og tok grundig feil. 

Fikk en påminnelse nå fra i sommer her nå. 

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Såre noen med vilje er en uting. Stoppe noen som sårer andre hvis du kan er et ansvar. Vise noen som sårer deg bevisst og med vilje at de er ubetydelige er et privilegium. 

Anonymkode: d4bc6...1d8

Vi alle kan kjenne på hevngjerrighet og sinne. Helt normalt. Men å faktisk ta igjen er bortkastet. Da er det bedre å si fra til den du er såret av at du faktisk ble såret. Nå er det også slik at folk ikke nødvendigvis sårer med vilje. De som gjør det er bare å heve seg over 

Anonymkode: b422f...eb9

Annonse

Har du send en melding til henne og unnskyldt? Det er det først du bør gjøre. Og så slutter du å drikke, så kanskje du blir litt mindre løs i avtrekkeren. Når ser du kanskje at det du tenker gjerne ikke er sånn det faktisk er? At du lager deg dine egne fantasier om hvilken intensjoner folk rundt deg har med hva de gjør/ikke gjør?

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Har du lagt deg flat? 

Anonymkode: 8e854...a06

Vi kan kanskje la denne tråden få fred nå? Hi sliter med sitt og hun har jammen fått tilbakemelding på handlingene sine. Uansett hva andre sier så turer hun på med sitt, og alt slike tråder bidrar til er enda mer sukk og stønn og selvhat. 

Jeg kan oppriktig ikke huske en eneste gang jeg eller noen jeg kjenner har gjort noe med vilje for å såre andre. Jeg tror ikke de fleste voksne gjør det. Jeg har blitt såret, men da har det gjerne vært som en bivirking av andres handling eller prioritering.  

Anonymkode: 31658...cc7

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Jeg beklager, men du er ikke så viktig at mange tar et aktivt valg om å såre deg. Det inntrykket du gir her inne er en negativ og selvopptatt person som man muligens prøver å unngå. Det er ikke for å såre deg, men for å beskytte seg selv. Når man ser hvor uhemmet du overhøvler andre av den minste grunn, så kan det være at folk lar deg være i fred i redsel for å gjøre noe feil. Sier man hei til deg så er det feil fordi man sa hallo til en annen. Takker man ja til å komme på besøk så blir man avvist fordi en ikke var god nok. Gratulerer man på FB så er det galt fordi man ikke la ved et hjerte. Osv, osv, osv. 

Du får ikke flere venner før du blir et hyggelig menneske å være rundt. 

Godt eksempel med hei/ hallo. 

Har en stor narsissist i familien som legger meg for hat hvis jeg gjør den minste , " feil." Skal ta meg for alt. Sier jeg :" Så fin jakke du har ", får jeg tyn fordi jeg ikke sa fin bukse osv. 

Man holder seg unna negative folk. Folk som skal lage styr ut av ingenting. Så viktige er faktisk ikke andre folk. 

Anonymkode: efe6f...685

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Har du send en melding til henne og unnskyldt? Det er det først du bør gjøre. Og så slutter du å drikke, så kanskje du blir litt mindre løs i avtrekkeren. Når ser du kanskje at det du tenker gjerne ikke er sånn det faktisk er? At du lager deg dine egne fantasier om hvilken intensjoner folk rundt deg har med hva de gjør/ikke gjør?

Ikke sendt enda. Nettopp stått opp her. Skal skrive noe, men litt usikker på hva her enda? 
Skal gjerne droppe å drikke i dag og tar til meg det med intensjoner andre har osv. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Godt eksempel med hei/ hallo. 

Har en stor narsissist i familien som legger meg for hat hvis jeg gjør den minste , " feil." Skal ta meg for alt. Sier jeg :" Så fin jakke du har ", får jeg tyn fordi jeg ikke sa fin bukse osv. 

Man holder seg unna negative folk. Folk som skal lage styr ut av ingenting. Så viktige er faktisk ikke andre folk. 

Anonymkode: efe6f...685

Mener du jeg er narsissist? 

Trist om folk ne er jeg er så negativ og unngår meg. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ikke sendt enda. Nettopp stått opp her. Skal skrive noe, men litt usikker på hva her enda? 
Skal gjerne droppe å drikke i dag og tar til meg det med intensjoner andre har osv. 

Så du drikker til tross for at du for en uke siden sa at du skulle spare de pengene slik at du har en pott å ta av til sosiale ting?

Du er faktisk ganske håpløs  

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Så du drikker til tross for at du for en uke siden sa at du skulle spare de pengene slik at du har en pott å ta av til sosiale ting?

Du er faktisk ganske håpløs  

Nei, drikker ikke. Skulle egentlig hatt besøk i dag. Hjemme alene. 

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Heldigvis tok hun i mot beklagelsen min. Og jeg forklarte situasjonen. Men vet ikke hva hun tenkte egentlig. 

Hun tenkte selvfølgelig at du ikke oppfører seg aldersadekvat, for å si det mildt. Du skal være glad hun tok imot unnskyldningen. Du tror jo ikke en dritt på det andre forteller deg, så sånn sett er hun tusen ganger rausere enn det du er mot dine venner. 

Anonymkode: 78fb6...669

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Hun tenkte selvfølgelig at du ikke oppfører seg aldersadekvat, for å si det mildt. Du skal være glad hun tok imot unnskyldningen. Du tror jo ikke en dritt på det andre forteller deg, så sånn sett er hun tusen ganger rausere enn det du er mot dine venner. 

Ja, det er jeg. Hun er rausere enn meg. Ja, har stor tendens til å tenke at ingen vil meg godt eller ha noe med meg å gjøre. I neste absolutt alt og hvem det er. Men det er grunner til da. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er jeg. Hun er rausere enn meg. Ja, har stor tendens til å tenke at ingen vil meg godt eller ha noe med meg å gjøre. I neste absolutt alt og hvem det er. Men det er grunner til da. 

Ja, tusen grunner til det, hvor mesteparten er oppdiktet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...