Gå til innhold

Om du skulle såre noen?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Jeg mister all respekt for deg, når du holder det imot noen at de ikke har sett at du har bursdag på snap. 

Anonymkode: 8e854...a06

Sårt tema. Ønsket bare en liten hilsen på dagen. 

Anonymkode: db97f...3eb

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Jeg mistenker uansett at jeg trolig intetanende hadde tråkket i salaten før eller siden som hadde gjort at du hadde kuttet meg ut og blokkert meg.

Anonymkode: c4cf3...1b7

Tankene mine har jeg. Og har prøvd å forklare årsaken til dem. 

Min reaksjonsevne er skubb folk vekk, forsvinn og forsvar. Og bygge tårn.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Tankene mine har jeg. Og har prøvd å forklare årsaken til dem. 

Min reaksjonsevne er skubb folk vekk, forsvinn og forsvar. Og bygge tårn.

Og det har vi prøvd å forklare deg er veldig ødeleggende for deg selv, men du fortsetter likevel i samme spor uten å prøve å endre deg eller oppsøke hjelp.

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Og det har vi prøvd å forklare deg er veldig ødeleggende for deg selv, men du fortsetter likevel i samme spor uten å prøve å endre deg eller oppsøke hjelp.

Ja, det er nok det. Klarer ikke komme ut av det. 

Annonse

Den var sånn

IMG_1528.jpeg

Det betyr at ingen, inkludert venninnen du angrep, ikke ser at du har bursdag. Det er kun DU som ser pakkene på bursdagen din. 

Anonymkode: 78fb6...669

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det betyr at ingen, inkludert venninnen du angrep, ikke ser at du har bursdag. Det er kun DU som ser pakkene på bursdagen din. 

Sikker? Har aldri tatt vekk noe og jeg har sett andre ha. Hva ser de da? Bare vanlig? Jeg så både blåe pakker og 🥳 Har aldri gått å sjekket dette. Det er jo pinlig. 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Sikker? Har aldri tatt vekk noe og jeg har sett andre ha. Hva ser de da? Bare vanlig? Jeg så både blåe pakker og 🥳 Har aldri gått å sjekket dette. Det er jo pinlig. 

Selvfølgelig er jeg sikker. Du har det jo skrudd av. De andre ser ikke noe på bursdagen din da. 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Så da håper jeg du ber vennen din om unnskyldning! Og forhåpentligvis har du lært noe av dette. Slutt å mistro vennene dine å ilegge dem dårlige egenskaper og tanker. Du mente denne vennen din var STYGG med deg og gjorde det for å såre deg. Du trodde ikke på svaret hennes. Du hadde tenkt å bare kutte henne ut. Kan du ikke nå innse at det garantert er flere liknende situasjoner??

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Selvfølgelig er jeg sikker. Du har det jo skrudd av. De andre ser ikke noe på bursdagen din da. 

Jeg skjønner. Det var ikke bra og visste ikke det. 

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ville du vært min venn? 

Og hører dere på det jeg sier annet enn å se meg? Altså hva andre gjør? Er jeg det sorte fåret?

I utgangspunktet ja, men jeg hadde ikke orket å bli målt på denne måten hele tiden. Du krever så mye mer av vennene dine enn hva du gir selv, og du er ikke opptatt av at de skal ha det bra. I din verden er det kun du som er viktig, og det er ikke ekte vennskap. 

Hadde du sendt en slik melding til meg hadde jeg ikke sendt deg så mange snapper lenger. 

Anonymkode: a3a82...e2f

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Den var sånn

IMG_1528.jpeg

Herlighet! Her lager du tidenes storm i et vannglass og så har du ikke engang åpnet for bursdag verken på Facebook eller Snap🙈du er virkelig ikke sann. 

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Så da håper jeg du ber vennen din om unnskyldning! Og forhåpentligvis har du lært noe av dette. Slutt å mistro vennene dine å ilegge dem dårlige egenskaper og tanker. Du mente denne vennen din var STYGG med deg og gjorde det for å såre deg. Du trodde ikke på svaret hennes. Du hadde tenkt å bare kutte henne ut. Kan du ikke nå innse at det garantert er flere liknende situasjoner??

Ja, jeg mente at vedkommende gjorde det for å såre og ignorere meg. Trodde ikke svaret nei. Fy, søren! 

Så dumt og dårlig av meg. Jeg må sende en beklagelse! Kan være jeg har gjort dette andre ganger og da. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Herlighet! Her lager du tidenes storm i et vannglass og så har du ikke engang åpnet for bursdag verken på Facebook eller Snap🙈du er virkelig ikke sann. 

Helt oppriktig visste jeg det ikke. Jeg har sett det selv når mine har hatt bursdag og så min og aldri gått på innstillinger på snap og forandret på noe. Ja, dette var dumt/pinlig. Du har helt rett. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Helt oppriktig visste jeg det ikke. Jeg har sett det selv når mine har hatt bursdag og så min og aldri gått på innstillinger på snap og forandret på noe. Ja, dette var dumt/pinlig. Du har helt rett. 

Men du kommer ikke til å lære. Du lar aldri tvilen komme noen til gode. Hva svarte du da venninnen din skrev beklager, jeg visste ikke at du hadde bursdag?

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vet ikke. 

Hvorfor folk forskjellsbehandler osv vet jeg ikke. Jeg tror det er fordi det er meg. Jeg ser de gjør annerledes med andre. 

Som jeg skrev ved rund dag på jobb. Fikk gave, ble tatt bilde av og lagt ut og fikk gratulasjoner. Min null nada. 

Endret av Rafaella
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vet ikke. 

Hvorfor folk forskjellsbehandler osv vet jeg ikke. Jeg tror det er fordi det er meg. Jeg ser de gjør annerledes med andre. 

Som jeg skrev ved rund dag på jobb. Fikk gave, ble tatt bilde av og lagt ut og fikk gratulasjoner. Min null nada. 

Men kan det være at de som fikk oppmersomhet på dagen har nevnt det for andre på forhånd, eller evt faktisk viser fødselsdatoen på fb? Jeg husker ikke alt av bursdager uten påminnelse, iallefall ikke de jeg jobber med sine? Kan du fødselsdatoene til dine kollegaer utenatt?

Anonymkode: 5188b...a4c

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Men du kommer ikke til å lære. Du lar aldri tvilen komme noen til gode. Hva svarte du da venninnen din skrev beklager, jeg visste ikke at du hadde bursdag?

Nei, jeg ser at jeg har ikke det. Jeg svarte ikke. Bare åpnet og leste. 

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

I utgangspunktet ja, men jeg hadde ikke orket å bli målt på denne måten hele tiden. Du krever så mye mer av vennene dine enn hva du gir selv, og du er ikke opptatt av at de skal ha det bra. I din verden er det kun du som er viktig, og det er ikke ekte vennskap. 

Hadde du sendt en slik melding til meg hadde jeg ikke sendt deg så mange snapper lenger. 

Jeg skjønner. Jeg bryr meg om dem og går ikke å tenker på meg selv hele tiden. Men er skade skutt så ja sliter på dette. 

Nei, jeg ser at jeg har ikke det. Jeg svarte ikke. Bare åpnet og leste. 

Det som du selv blir helt fortvilet over og lager laaaange tråder om. Igjen lager du andre regler for andre enn deg selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...