Gå til innhold

Om du skulle såre noen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er en utrolig merkelig ting å gjøre, og hadde det vært meg som fikk en slik melding så hadde det tatt en lang stund før jeg hadde sendt snap igjen. 

Anonymkode: a3a82...e2f

Hvorfor det? Det var et oppriktig spm. Sånn at jeg vet. 

Anonymkode: db97f...3eb

Hva lyver jeg med? 

Du sier at du ikke har noen. Løgn. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor det? Det var et oppriktig spm. Sånn at jeg vet. 

Du fikk et svar som du kalte bullshit, eller noe lignede. Jeg hadde blitt lattermild og irritert på samme tid av en slik melding. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hva lyver jeg med? 

At du påstår at du har INGEN. Flere har gratulert deg. Du har en annen som ikke hadde fått med seg bursdagen din som har sendt flere snap både på dagen din og etterpå. Du har lenge påstått at du ikke har en eneste, men vi har også fått med oss hvordan du har kuttet ut flere så tidligere har du hatt enda flere enn nå. Men du jobber deg målrettet mot å ikke ha noen. At du faktisk mener at denne venninnen din som sender deg mange snaper er stygg og ute etter å såre deg, er faktisk dårlig gjort. Jeg hadde så klart trodd på svaret hennes. Jeg har gode tanker om vennene mine. Du har bare stygge tanker om dem.

Anonymkode: c4cf3...1b7

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor gjør jeg det da? Er jo ikke uten grunn. Man blir ikke glad av å bli behandlet dårlig/oversett/ignorert/forskjellsbehandlet osv. 

Ville du gjort noe fint for noen du viste hatet deg? 

Du sier du hater alle og du har vist det mange ganger også. Hvorfor skulle noen gjøre noe fint for deg?

Forstår du ikke at du må jobbe for å få folk til å like deg for å få gode venner?

Anonymkode: 7d0a6...7b8

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

At du påstår at du har INGEN. Flere har gratulert deg. Du har en annen som ikke hadde fått med seg bursdagen din som har sendt flere snap både på dagen din og etterpå. Du har lenge påstått at du ikke har en eneste, men vi har også fått med oss hvordan du har kuttet ut flere så tidligere har du hatt enda flere enn nå. Men du jobber deg målrettet mot å ikke ha noen. At du faktisk mener at denne venninnen din som sender deg mange snaper er stygg og ute etter å såre deg, er faktisk dårlig gjort. Jeg hadde så klart trodd på svaret hennes. Jeg har gode tanker om vennene mine. Du har bare stygge tanker om dem.

Jeg fikk noen gratulasjoner. Jeg vet jeg er rar. Jeg hadde en tanke om hvem jeg håpte jeg fikk hilsen fra som jeg anser som litt nærm. Fikk av noen jeg aldri er med. Som jeg har gått i klasse med eller parallel klasse med osv. Altså ikke nære. De må ha sett det når noen som vet om dagen min. Og derfor gjort det. Dette var på fb. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk noen gratulasjoner. Jeg vet jeg er rar. Jeg hadde en tanke om hvem jeg håpte jeg fikk hilsen fra som jeg anser som litt nærm. Fikk av noen jeg aldri er med. Som jeg har gått i klasse med eller parallel klasse med osv. Altså ikke nære. De må ha sett det når noen som vet om dagen min. Og derfor gjort det. Dette var på fb. 

Orker ikke. 

Du har det livet du fortjener. 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ville du gjort noe fint for noen du viste hatet deg? 

Du sier du hater alle og du har vist det mange ganger også. Hvorfor skulle noen gjøre noe fint for deg?

Forstår du ikke at du må jobbe for å få folk til å like deg for å få gode venner?

Jeg hater livet. Og føler meg dårlig behandlet. Og da igjen som gjør at jeg ikke har lyst å gjøre noe for andre pga dette. 

Annonse

Jeg hater livet. Og føler meg dårlig behandlet. Og da igjen som gjør at jeg ikke har lyst å gjøre noe for andre pga dette. 

Det er vel karma da, du behandler jo andre som dritt.

Anonymkode: 63e39...bde

Men beklager å si det, men du behandler heller ikke andre noe bra utifra det du forteller her.

Men beklager å si det, men du behandler heller ikke andre noe bra utifra det du forteller her.

Jeg gjør det jo pga det er startet en plass. Hvem liker å bli behandlet dårlig og urettferdig? 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Slik du oppfører deg får du andre til å føle seg minst like ille.du må bryte den sirkelen og oppføre deg bra lenge nok til at de rundt deg kan begynne å stole på deg igjen.

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg gjør det jo pga det er startet en plass. Hvem liker å bli behandlet dårlig og urettferdig? 

Tror du folk rundt deg liker å bli behandlet dårlig og urettferdig av deg?

Anonymkode: 63e39...bde

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Slik du oppfører deg får du andre til å føle seg minst like ille.du må bryte den sirkelen og oppføre deg bra lenge nok til at de rundt deg kan begynne å stole på deg igjen.

Den eneste muligheten jeg ser er å ikke ha noen. Hvem vil være med noen som tenker sånn om seg? 

Alle tilbakemeldingene jeg får er egentlig at jeg ikke er noe til venn og at det er min feil.

Ville du vært min venn? 

Og hører dere på det jeg sier annet enn å se meg? Altså hva andre gjør? Er jeg det sorte fåret?

Jeg mister all respekt for deg, når du holder det imot noen at de ikke har sett at du har bursdag på snap. 

Anonymkode: 8e854...a06

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ville du vært min venn? 

Og hører dere på det jeg sier annet enn å se meg? Altså hva andre gjør? Er jeg det sorte fåret?

I utgangspunktet, ja. Men jeg hadde ikke godtatt å bli behandlet og mistrodd slik. Jeg hadde ikke stått på pinne for å blidgjøre deg hele tiden. Dette gjelder for alle.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, fikk en snap. Kjeftet ikke. Spurte et spm. 

Du sa jo du fikk snap på bursdagen din fra samme person, dvs en person som faktisk har tenkt på deg og sendt deg en snap, og som svar får de en melding om at de har glemt bursdagen din, som de også svarte på. Dette er jo en person som faktisk bryr seg og har tenkt på deg. Men nå skyver du dem fra deg. 

I utgangspunktet, ja. Men jeg hadde ikke godtatt å bli behandlet og mistrodd slik. Jeg hadde ikke stått på pinne for å blidgjøre deg hele tiden. Dette gjelder for alle.

Jeg mistenker uansett at jeg trolig intetanende hadde tråkket i salaten før eller siden som hadde gjort at du hadde kuttet meg ut og blokkert meg.

Pobie skrev (22 minutter siden):

Du sa jo du fikk snap på bursdagen din fra samme person, dvs en person som faktisk har tenkt på deg og sendt deg en snap, og som svar får de en melding om at de har glemt bursdagen din, som de også svarte på. Dette er jo en person som faktisk bryr seg og har tenkt på deg. Men nå skyver du dem fra deg. 

Ja, et bilde. Husker ikke av hva. Vi har en strike (tror jeg det heter) vi er begynt å ha. Jeg ble skuffet for å ikke bli husket.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...