Gå til innhold

Om du skulle såre noen?

Anbefalte innlegg

Og undrer meg i tillegg hvorfor det er greit med forskjellsbehandling? Hvorfor er det greit? Fordi det er meg har jeg skjønt da. Det er greit å behandle meg dårlig, men ikke andre. Og det er min feil i tillegg. 

Anonymkode: db97f...3eb

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Så du mener jeg ikke synes mine venner er viktige, hvis jeg ikke ser at de har bursdag på snap?

Anonymkode: 8e854...a06

Har du lyst å gratulere vennene din og glede dem på dagen sin? 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Og undrer meg i tillegg hvorfor det er greit med forskjellsbehandling? Hvorfor er det greit? Fordi det er meg har jeg skjønt da. Det er greit å behandle meg dårlig, men ikke andre. Og det er min feil i tillegg. 

Du har bare et spor,du og det er meg meg meg meg, og enda litt mer meg.

Anonymkode: 63e39...bde

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Vil du gratulere og legge deg i selen for å gjøre noe fint for noen du vet hater deg?

Anonymkode: 7d0a6...7b8

Hvorfor gjør jeg det da? Er jo ikke uten grunn. Man blir ikke glad av å bli behandlet dårlig/oversett/ignorert/forskjellsbehandlet osv. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

What. Det har jeg ikke fått med meg. Det beklager jeg på det sterkeste.

Dette er jo bare bullshit da. 

Du er virkelig en elendig venn! 

Anonymkode: a3a82...e2f

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan det? Tror du på dette? Det gjør ikke jeg. 

Jeg tror at du er en dårlig venn og du er på vei til å skyve alle vennene dine fra deg. Hvordan tror du at dem som du hele tiden tester føler det? Tror du at de får mer lyst til å være sammen med deg når du behandler dem som dritt?

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Når jeg leser denne tråden skjønner jeg virkelig ikke hvordan du har folk rundt deg i det hele tatt HI. Du burde kontakte legen mandag for du er ikke frisk. 

Anonymkode: 1715b...9c9

Det har jeg ikke heller. 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tror at du er en dårlig venn og du er på vei til å skyve alle vennene dine fra deg. Hvordan tror du at dem som du hele tiden tester føler det? Tror du at de får mer lyst til å være sammen med deg når du behandler dem som dritt?

Jeg har ingen. 

Annonse

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Og det er kun fordi alle andre er slemme og ondskapsfulle mot deg? Har du ingen skyld i dette selv?

Anonymkode: 63e39...bde

Vet ikke. 

Hvorfor folk forskjellsbehandler osv vet jeg ikke. Jeg tror det er fordi det er meg. Jeg ser de gjør annerledes med andre. 

Som jeg skrev ved rund dag på jobb. Fikk gave, ble tatt bilde av og lagt ut og fikk gratulasjoner. Min null nada. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ikke gjort det før, men flere ganger hatt lyst. Bare for å få svar. 

Det er en utrolig merkelig ting å gjøre, og hadde det vært meg som fikk en slik melding så hadde det tatt en lang stund før jeg hadde sendt snap igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...