Gå til innhold

Om du skulle såre noen?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Og det at jeg fortjener det samme som andre sårer! Så livet er ekstremt urettferdig! 

Anonymkode: db97f...3eb

Man må gi for å få.

Så om du ikke fortjener det samme som andre er det fordi du ikke selv er villig til å gi.

Du kan ikke bare få og få, og særlig ikke om folk opplever deg som dyster, utakknemlig, og tung å være sammen med.

Anonymkode: 9135f...d5a

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Man må gi for å få.

Så om du ikke fortjener det samme som andre er det fordi du ikke selv er villig til å gi.

Du kan ikke bare få og få, og særlig ikke om folk opplever deg som dyster, utakknemlig, og tung å være sammen med.

Anonymkode: 9135f...d5a

Så da er det bare til å gi opp da 🥲🥲

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

What. Det har jeg ikke fått med meg. Det beklager jeg på det sterkeste.

Dette er jo bare bullshit da. 

Hun var nok bare ondskapsfull med vilje med deg, hun har nok jobbet lenge med den planen om å være mest mulig stygg.....

Anonymkode: 63e39...bde

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hun var nok bare ondskapsfull med vilje med deg, hun har nok jobbet lenge med den planen om å være mest mulig stygg.....

Ja, det tror jeg. Dette var et bevist valg og jeg svarte ikke på det en gang. Men har bitt seg fast og bare åpnet snaper etterpå og ikke svart. Man ser at folk har bursdag på snap. 

Annonse

Ja, det tror jeg. Dette var et bevist valg og jeg svarte ikke på det en gang. Men har bitt seg fast og bare åpnet snaper etterpå og ikke svart. Man ser at folk har bursdag på snap. 

Og valgt å ikke ville gratulere. Og helt greit det. 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg var ironisk. Du er skikkelig slem med folk rundt deg.

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har aldri sett at noen har bursdag på snap. Jeg bruker snap hele tiden. 

Anonymkode: 8e854...a06

Annonse

Så da dytter du vekk enda en person. Du er helt utrolig.

Det går ikke på meg vel? Kommer bare til å la vedkommende til å gjøre som den vil. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Den pakken ser du selv. Andre ser det kun dersom du har skrudd på at de skal se det. 

Anonymkode: 78fb6...669

Jeg har aldri skrudd av noe. Og jeg har sett det når noen av mine venner hat hatt bursdag der. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jo, det er en pakke der og en sånn der🥳

Det har jeg aldri sett noengang. Tviler på at andre legger merke til det, altså. Dette er enda en ting du lager en sak av, som virkelig ikke er noen sak. 

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Det har jeg aldri sett noengang. Tviler på at andre legger merke til det, altså. Dette er enda en ting du lager en sak av, som virkelig ikke er noen sak. 

Jeg ser det. Det henger jo sammen med de samme tingene. Og at noen er mer viktig en andre. 

Jeg ser det. Det henger jo sammen med de samme tingene. Og at noen er mer viktig en andre. 

Så du mener jeg ikke synes mine venner er viktige, hvis jeg ikke ser at de har bursdag på snap?

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du hater jo alle rudnt deg, hvorfor i alle dager skulle de synes at du er så viktig for dem.

Du hater jo alle rudnt deg, hvorfor i alle dager skulle de synes at du er så viktig for dem.

Akkurat. De synes ikke jeg er viktig. Og velger meg vekk på alt. Og allikevel er jeg den slemme? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...