Gå til innhold

Om du skulle såre noen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer helt an på. Jeg kan være skikkelig hevngjerrig om jeg vil, men da skal personen ha gjort noe graverende. Å såre andre for moro skyld, driver jeg ikke med. Når jeg tenker meg om, kommer jeg ikke på noen gang (etter ungdomsskole) jeg har såret noen med vilje.

Men mamma sa alltid; vil du skaffe deg en uvenn for livet, kritiser barna og barneoppdragelsen. 

Anonymkode: 698dc...7f0

Annonse

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

De fleste går ikke inn for å såre andre. Hvorfor trenger du tips til det?

Anonymkode: a3a82...e2f

Ville bare høre tanker. Verste for meg er ihvetfall de som lar være å gjøre ting eller si ting. 

Anonymkode: db97f...3eb

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Ville bare høre tanker. Verste for meg er ihvetfall de som lar være å gjøre ting eller si ting. 

Men man kan jo ikke vite hva andre trenger til enhver tid? Hvem er det du forventer skal si ting? 

Anonymkode: a3a82...e2f

mamma til adhd gutt<3 skrev (36 minutter siden):

De tankene er selvskading 

Om det er det så er største delen av mine tanker det. 

Mange ønsker å såre meg enten med bevist gjøre noe eller bevist la være. 

Bare dette med hei. Ser jeg flere unngår å si hei, men hilser på andre. Gratulerer andre og ikke meg. Åpner meld/snap og ikke svarer. Liker andre sitt og ikke mitt. 

Den gangen jeg hadde rund dag fikk jeg ingenting fra jobb, men andre har fått ved rund dag. 

Ting skjer daglig. 

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Jeg forstår faktisk ikke at de her trådene ikke blir slettet. Forumet har regel om tråder om selvskading, og alle de her trådene er selvskading så det holder.

Anonymkode: 63e39...bde

Det er ikke det. Det vet vel jeg best selv at det ikke er. 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det vet vel jeg best selv at det ikke er. 

Du vet tydeligvis ikke det. Hadde det ikke vært selvskading så hadde du ikke opprettet ørten stakkars meg tråder hvor du tigger om at folk skal gi deg stygge kommentarer og bekrefte alle stygge tanker du har om deg selv.

Anonymkode: 63e39...bde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...