Gå til innhold

Er dette et normalt liv?

Anbefalte innlegg

Jeg har det ikke bra. Trenger bare litt omtanke og kjærlighet egentlig. Men jeg har ikke rom for en kjæreste i livet. 

Har derfor flere menn i livet, som jeg har kontakt med. De vil kun ha sex. Jeg klarer ikke å avslutte med de, fordi hater å miste folk og trenger den nærheten jeg kan få. Samtidig blir jeg ensom pga de er jo egentlig ikke der for meg. De vil bare bruke meg når det passer for de. 

Anonymkode: ec511...68a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450728-er-dette-et-normalt-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I ditt tilfelle ville jeg droppet mennene og heller investert i venner og familie. 

Mange måter å få omsorg og kjærlighet på, trenger ikke inkludere intimitet.

Å gå på cafe med en venninne kan gi mer enn tilfeldig sex med en elsker.

Anonymkode: 755c7...458

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

I ditt tilfelle ville jeg droppet mennene og heller investert i venner og familie. 

Mange måter å få omsorg og kjærlighet på, trenger ikke inkludere intimitet.

Å gå på cafe med en venninne kan gi mer enn tilfeldig sex med en elsker.

Jeg er i grunn enig. Men jeg har ingen 😔

Ikke dette du spør om, men hvis du savner noen / noe; Meld deg inn i noe frivillighet. Der opplever du mening og treffer veldig mye hyggelige folk! Feks Røde Kors, Hjelp meg å hjelpe, kirka etc.

Eller finn ut om det finnes lavterskel-grupper å området ditt. Der jeg bor er det feks en gå-gruppe som er åpen for alle.

Anonymkode: 64660...c19

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Ikke dette du spør om, men hvis du savner noen / noe; Meld deg inn i noe frivillighet. Der opplever du mening og treffer veldig mye hyggelige folk! Feks Røde Kors, Hjelp meg å hjelpe, kirka etc.

Eller finn ut om det finnes lavterskel-grupper å området ditt. Der jeg bor er det feks en gå-gruppe som er åpen for alle.

Anonymkode: 64660...c19

Jeg kan ikke. Har mange barn å ta meg av

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Da må du velge å se litt annerledes på det.

Livet har mange faser, og akkurat nå er du i fasen med små barn. Da er det også fasen hvor du får dekket kos, klem og hudkontakt fra dem. Det kommer nye faser hvor barna kan være alene hjemme en kveld eller to, og da kan du involvere deg i noe mer voksent igjen.

Men om du har tid til å gå ut og ha sex har du vel tid til å gå ut og møte andre voksne mennesker av og til også? Da har du barnefri av og til?

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvordan har du tid til alle disse mennene da? Reker de rundt sammen med deg og barna?

Du får jo sex, ikke nærhet og kjærlighet av disse mennene.

Anonymkode: 670db...fa4

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du bruker dem jo, uten å ha planer om noe mer enn sex. Du kan ikke ligge rundt med flere menn på en gang og så forvente at de skal oppfatte deg som noe mer enn et tømmehøl.

Anonymkode: 55b19...10a

De vet ikke om hverandre. 

Jeg vil mer enn sex, men vet jo at de ikke vil. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...