amandine Skrevet 8. november 2024 #26 Skrevet 8. november 2024 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Nei det skjønner jeg godt. Men det hadde holdt å bare sett litt av håret eller ansiktet, beina eller huset innvendig om du skjønner😅 ikke et bilde får jeg. Det jeg stusset mest på var at han ikke bruker det navnet han har på tinder, det var kun et mellomnavn, men om jeg søker på det navnet han sa så kommer det ikke opp noe. Han sa han var litt skeptisk til tinder og ville bruke mellom navnet hans. Vi skal møtes i helga, bare synd for han om ikke dette er hsn. Rimelig pinlig for han da. Hva tenker dere? Nå gleder han seg til å møte meg. Han vil se i byen etterpå, så tydelig ikke noe snusk.. Anonymkode: d1bc6...4cb Jeg hadde ALDRI møtt en mann som ikke ville presentere seg for meg først. For det er jo det det handler om. En mann som ikke har nok respekt for deg til at han kan vise deg navn og ansikt før dere møtes når du etterspør det? Er det virkelig en mann du vil vie et eneste sekund av livet?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2024 #27 Skrevet 8. november 2024 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nei det skjønner jeg godt. Men det hadde holdt å bare sett litt av håret eller ansiktet, beina eller huset innvendig om du skjønner😅 ikke et bilde får jeg. Det jeg stusset mest på var at han ikke bruker det navnet han har på tinder, det var kun et mellomnavn, men om jeg søker på det navnet han sa så kommer det ikke opp noe. Han sa han var litt skeptisk til tinder og ville bruke mellom navnet hans. Vi skal møtes i helga, bare synd for han om ikke dette er hsn. Rimelig pinlig for han da. Hva tenker dere? Nå gleder han seg til å møte meg. Han vil se i byen etterpå, så tydelig ikke noe snusk.. Anonymkode: d1bc6...4cb Lykke til da - håper det blir interessant på en god måte. Jeg er jo så gammel at jeg nok har et litt annet forhold til det der med bilder, og det å søke opp folk man vil vite noe om 😀 Anonymkode: 9e895...5cf
Anonym bruker Skrevet 8. november 2024 #28 Skrevet 8. november 2024 Sitat du vil møtes på videochat før dere møtes. Det er ikke bare han som skal bestemme dette, om han ønsker å møte deg. Hadde ikke møtt en mann som hverken vil oppgi navn eller bilde. Spør om å få tlf hans, så kan du søke det opp? Hvis det er et problem for han å vise bilde og gi navn så er det ikke verdt å møte han. Mye gale folk der ute. Anonymkode: 5e985...292
Anonym bruker Skrevet 8. november 2024 #29 Skrevet 8. november 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Sitat du vil møtes på videochat før dere møtes. Det er ikke bare han som skal bestemme dette, om han ønsker å møte deg. Hadde ikke møtt en mann som hverken vil oppgi navn eller bilde. Spør om å få tlf hans, så kan du søke det opp? Hvis det er et problem for han å vise bilde og gi navn så er det ikke verdt å møte han. Mye gale folk der ute. Anonymkode: 5e985...292 Ikke sikkert det er noe særlig å finne om han på nett. Anonymkode: eeb0f...4c5
Anonym bruker Skrevet 8. november 2024 #30 Skrevet 8. november 2024 Jeg ville bare møtt ham. En halvtime på kafé kan du avse uansett hvordan han ser ut. Er det ikke noen gnist der så avslutter du der. Får du lyst til å bli bedre kjent med ham så gjør du det. Anonymkode: 14cd7...961
Anonym bruker Skrevet 8. november 2024 #31 Skrevet 8. november 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville bare møtt ham. En halvtime på kafé kan du avse uansett hvordan han ser ut. Er det ikke noen gnist der så avslutter du der. Får du lyst til å bli bedre kjent med ham så gjør du det. Anonymkode: 14cd7...961 Det ville jeg og gjort. Anonymkode: eeb0f...4c5
Anonym bruker Skrevet 8. november 2024 #32 Skrevet 8. november 2024 Å ikke få vite fullt navn hadde vært større dealbreaker enn manglende bilde. Anonymkode: b1125...2a5
Anonym bruker Skrevet 8. november 2024 #33 Skrevet 8. november 2024 Hvor despo er du egentlig? Er du ikke i stand til å ta bedre valg og møte noen normale på normale måter fortjener du antakelig ikke bedre Anonymkode: 7a280...54a
Anonym bruker Skrevet 8. november 2024 #34 Skrevet 8. november 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Å ikke få vite fullt navn hadde vært større dealbreaker enn manglende bilde. Anonymkode: b1125...2a5 Han heter mellom navnet sitt. Men han gir lite av seg selv, skriver veldig ordentlig og minimalt. Egentlig rart jeg sa ja til dette. Det er omtrent ikke snap å få. Men jeg skal oppdatere og vi skal møtes ute på dagen. Så ingen fare for kidnapping 😄 Isåfall så kommer det i medier og dere vet det er meg😂 Men sånn satt litt på spissen. Hvorfor skulle han egentlig ha funnet bilder av en annen person eller kalle seg noe annet enn navnet hans? Hva hadde han vunnet på det? Møter jeg han og det ikke er han. Så nei, da går jeg da. Hans pinlighet, for herregud så flaut det må være. Anonymkode: d1bc6...4cb
Anonym bruker Skrevet 8. november 2024 #35 Skrevet 8. november 2024 Og forresten, hadde dere giddet dette om samtalenn gikk så trått? Idag har jeg stilt spm og han svarer, gjerne bare med tommel opp og det er det. Altså .. 🙄 Anonymkode: d1bc6...4cb
Anonym bruker Skrevet 8. november 2024 #36 Skrevet 8. november 2024 amandine skrev (6 timer siden): Jeg hadde ALDRI møtt en mann som ikke ville presentere seg for meg først. For det er jo det det handler om. En mann som ikke har nok respekt for deg til at han kan vise deg navn og ansikt før dere møtes når du etterspør det? Er det virkelig en mann du vil vie et eneste sekund av livet? Nei jeg ble litt usikker nå. Han er veldig stille, så spørs om jeg gidder dette. Burde jeg eller ikke? Skal jeg spør han om han vil dette eller ? Jeg merker jo at jeg vil vite noe mer om han. Anonymkode: d1bc6...4cb
Anonym bruker Skrevet 8. november 2024 #37 Skrevet 8. november 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei jeg ble litt usikker nå. Han er veldig stille, så spørs om jeg gidder dette. Burde jeg eller ikke? Skal jeg spør han om han vil dette eller ? Jeg merker jo at jeg vil vite noe mer om han. Anonymkode: d1bc6...4cb Du burde gi det en sjangse, så ser du hvordan det går. det er jo noe helt annet å møte folk i levende live. Ikke spør om han vil dette, det er bare teit. Anonymkode: eeb0f...4c5
Pobie Skrevet 8. november 2024 #38 Skrevet 8. november 2024 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nei jeg ble litt usikker nå. Han er veldig stille, så spørs om jeg gidder dette. Burde jeg eller ikke? Skal jeg spør han om han vil dette eller ? Jeg merker jo at jeg vil vite noe mer om han. Anonymkode: d1bc6...4cb Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du vil? Viser han interesse i deg? Tar han initiativ, f eks sende melding først?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2024 #39 Skrevet 8. november 2024 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Du burde gi det en sjangse, så ser du hvordan det går. det er jo noe helt annet å møte folk i levende live. Ikke spør om han vil dette, det er bare teit. Anonymkode: eeb0f...4c5 Jeg gjorde det 😬 huff. Jeg kan ikke komme for det men jeg blir litt vinglete. Merker nå at han ikke faller meg på interessen med så lite prat. Anonymkode: d1bc6...4cb
Anonym bruker Skrevet 8. november 2024 #40 Skrevet 8. november 2024 Pobie skrev (9 minutter siden): Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du vil? Viser han interesse i deg? Tar han initiativ, f eks sende melding først? Nei han gjør jo ikke det. Derfor spurte jeg han nå om han ønsket å møte meg egentlig siden han er så stille. Han skrev tidligere at jeg virket som ei koselig jente. Anonymkode: d1bc6...4cb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2024 #41 Skrevet 9. november 2024 Anonym bruker skrev (På 8.11.2024 den 19.24): Jeg ville bare møtt ham. En halvtime på kafé kan du avse uansett hvordan han ser ut. Er det ikke noen gnist der så avslutter du der. Får du lyst til å bli bedre kjent med ham så gjør du det. Anonymkode: 14cd7...961 Det var han på bildene, møtte han 😊 usikker på hva jeg føler rundt kjemien. Er det verdt en date til med litt vin? Dette er en snill type som er veldig forsiktig, er vant med det motsatte. Jeg spurte etter møtet om han syntes kjemien var god og han skrev ja og at jeg var superlett å prate med. Er han giret mer da eller? Om jeg tør å spørre Anonymkode: d1bc6...4cb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2024 #42 Skrevet 9. november 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det var han på bildene, møtte han 😊 usikker på hva jeg føler rundt kjemien. Er det verdt en date til med litt vin? Dette er en snill type som er veldig forsiktig, er vant med det motsatte. Jeg spurte etter møtet om han syntes kjemien var god og han skrev ja og at jeg var superlett å prate med. Er han giret mer da eller? Om jeg tør å spørre Anonymkode: d1bc6...4cb Det er i hvert fall ikke en avvisning. Kan du ikke foreslå en middagsdate med vin og si at du gjerne vil bli bedre kjent med ham? Anonymkode: 14cd7...961
Anonym bruker Skrevet 10. november 2024 #43 Skrevet 10. november 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er i hvert fall ikke en avvisning. Kan du ikke foreslå en middagsdate med vin og si at du gjerne vil bli bedre kjent med ham? Anonymkode: 14cd7...961 Ja foreslo vin med han og han skrev : ja det kan vi godt 😊 men han ble litt stille etter det. Tror neppe han ville skrevet gjerne det med smil om han ikke ville. Anonymkode: d1bc6...4cb
Anonym bruker Skrevet 10. november 2024 #44 Skrevet 10. november 2024 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det var han på bildene, møtte han 😊 usikker på hva jeg føler rundt kjemien. Er det verdt en date til med litt vin? Dette er en snill type som er veldig forsiktig, er vant med det motsatte. Jeg spurte etter møtet om han syntes kjemien var god og han skrev ja og at jeg var superlett å prate med. Er han giret mer da eller? Om jeg tør å spørre Anonymkode: d1bc6...4cb Hvis du liker han så hvorfor ikke møte han en gang til? Mulig han er tilbakeholden ved første møte, men han har sikkert flere og mer spennende sider. Hvis ikke, har du ihvertfall undersøkt det. Han får sikkert mange avvisninger fordi han ikke er freidig og utadvendt, og bare det at du ønsker å møte han kan jo få han til å bli mer selvsikker og vise mer av seg selv? Anonymkode: 9e895...5cf
Anonym bruker Skrevet 10. november 2024 #45 Skrevet 10. november 2024 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hvis du liker han så hvorfor ikke møte han en gang til? Mulig han er tilbakeholden ved første møte, men han har sikkert flere og mer spennende sider. Hvis ikke, har du ihvertfall undersøkt det. Han får sikkert mange avvisninger fordi han ikke er freidig og utadvendt, og bare det at du ønsker å møte han kan jo få han til å bli mer selvsikker og vise mer av seg selv? Anonymkode: 9e895...5cf Ja jeg tar gjerne litt vin med han. Se om han er god på å flørte litt. Han er veldig familie vennlig, litt sånn ordentlig hele tiden. Humoren er nokså uskyldig og sånn... Men jeg tror jeg må se han flere ganger for å evaluere litt😊 Han sa iallefall ja da, så får han foreslå hvilken dag. Syntes jeg Anonymkode: d1bc6...4cb
oslofrk Skrevet 10. november 2024 #46 Skrevet 10. november 2024 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Ja jeg tar gjerne litt vin med han. Se om han er god på å flørte litt. Han er veldig familie vennlig, litt sånn ordentlig hele tiden. Humoren er nokså uskyldig og sånn... Men jeg tror jeg må se han flere ganger for å evaluere litt😊 Han sa iallefall ja da, så får han foreslå hvilken dag. Syntes jeg Anonymkode: d1bc6...4cb Jeg stusser mitt over at du er så opptatt av hva han synes. Hva synes du? Kunne du tenke deg å kysse ham? Våkne opp med ham ved siden av deg?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2024 #47 Skrevet 10. november 2024 oslofrk skrev (25 minutter siden): Jeg stusser mitt over at du er så opptatt av hva han synes. Hva synes du? Kunne du tenke deg å kysse ham? Våkne opp med ham ved siden av deg? Hun skriver jo bare at det er ting hun liker med ham, men at hun vil møte ham litt mer for å gjøre seg opp en mening? Synes ikke hun virker unormalt opptatt av hva han synes. Anonymkode: 9ebdd...5de
Anonym bruker Skrevet 10. november 2024 #48 Skrevet 10. november 2024 Jeg hater å bli tatt bilde av, ta selfies osv. Jeg snakker aldri på facetime, kun hvis barna er på lengre ferier uten meg. Så jeg kan forstå han. Men likevel er det noe som skurrer. Jeg ser bra ut, så hvis jeg skal prøve å vise godvilje her så tenker jeg at han ikke nødvendigvis nekter fordi han ikke ser bra ut eller har dårlig selvbilde el.l. Det som likevel skurrer er at du ikke får NOE. Hadde jeg vært på datingmarkedet så hadde jeg sendt ett eller annet bilde av meg selv, om så bare ett. Ikke nødvendigvis selfie, men fra avstand, speilbildet i et butikkvindu eller lignende. Hater bilder av ansiktet på nært hold. Men ja, selv om han kanskje er som meg så er det noe med han som ikke stemmer. Hadde aldri møtt en person som virker så unormal fra første sekund 😅 Anonymkode: 45681...ecf
Anonym bruker Skrevet 12. november 2024 #49 Skrevet 12. november 2024 Anonym bruker skrev (På 10.11.2024 den 12.39): Jeg hater å bli tatt bilde av, ta selfies osv. Jeg snakker aldri på facetime, kun hvis barna er på lengre ferier uten meg. Så jeg kan forstå han. Men likevel er det noe som skurrer. Jeg ser bra ut, så hvis jeg skal prøve å vise godvilje her så tenker jeg at han ikke nødvendigvis nekter fordi han ikke ser bra ut eller har dårlig selvbilde el.l. Det som likevel skurrer er at du ikke får NOE. Hadde jeg vært på datingmarkedet så hadde jeg sendt ett eller annet bilde av meg selv, om så bare ett. Ikke nødvendigvis selfie, men fra avstand, speilbildet i et butikkvindu eller lignende. Hater bilder av ansiktet på nært hold. Men ja, selv om han kanskje er som meg så er det noe med han som ikke stemmer. Hadde aldri møtt en person som virker så unormal fra første sekund 😅 Anonymkode: 45681...ecf Ja han var stille på snap før møtet og like stille etter møtet. Så der her orker jeg ikke😅 så interessant var han heller ikke. Han var en litt små nervøs type. Jeg syntes det er deilig og ikke ha noen akkurat nå. Gir så nye tankebry om det ikke er gjensidig at da er det bedre å lavær. Venter på den store kjærligheten 🥰🥰 Anonymkode: d1bc6...4cb
Anonym bruker Skrevet 12. november 2024 #50 Skrevet 12. november 2024 Anonym bruker skrev (På 10.11.2024 den 12.39): Jeg hater å bli tatt bilde av, ta selfies osv. Jeg snakker aldri på facetime, kun hvis barna er på lengre ferier uten meg. Så jeg kan forstå han. Men likevel er det noe som skurrer. Jeg ser bra ut, så hvis jeg skal prøve å vise godvilje her så tenker jeg at han ikke nødvendigvis nekter fordi han ikke ser bra ut eller har dårlig selvbilde el.l. Det som likevel skurrer er at du ikke får NOE. Hadde jeg vært på datingmarkedet så hadde jeg sendt ett eller annet bilde av meg selv, om så bare ett. Ikke nødvendigvis selfie, men fra avstand, speilbildet i et butikkvindu eller lignende. Hater bilder av ansiktet på nært hold. Men ja, selv om han kanskje er som meg så er det noe med han som ikke stemmer. Hadde aldri møtt en person som virker så unormal fra første sekund 😅 Anonymkode: 45681...ecf Han hadde tre bilder på profilen, men Hi spurte om å få tilsendt flere. Mener du fortsatt at det skurrer veldig? Anonymkode: fe856...740
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå