Gå til innhold

Han viser ikke bilder av seg selv, møte likevel?

Anbefalte innlegg

Møtte en fyr på tinder. Skrevet i 2 uker og han virker veldig så ordentlig. Han har 3 bilder av seg selv der og har Instagram uten bilder av seg selv. Kun videoer og turer, mange av de... Men navnet hans står ikke der, han kaller seg noe istedenfor. Jeg spurte om bilde av seg selv men han var ikke glad i selfies. Burde jeg kreve det før jeg møter han nå? Vi skulle møtes. 

Anonymkode: d1bc6...4cb

Fortsetter under...

Hvorfor skal du kreve det? Han har jo bilder av seg, hvorfor trenger du fler?

Det er jo uforpliktende å møtes, og så lenge han ikke har to hoder så er det personligheten som teller. Liker man den så liker man stort sett mannen også. 

Anonymkode: b1125...2a5

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skal du kreve det? Han har jo bilder av seg, hvorfor trenger du fler?

Det er jo uforpliktende å møtes, og så lenge han ikke har to hoder så er det personligheten som teller. Liker man den så liker man stort sett mannen også. 

Det er litt for at jeg ikke vik møte en hekt annen creepy mann! Hva vet man hva man møter idag? 

3 bilder er enkelt å skaffe av samme person. Jeg sier ikke at han juger, men er skeptisk av natur når det er personer jeg ikke kjenner. Håper virkelig han er den personen som vises på Tinder. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er litt for at jeg ikke vik møte en hekt annen creepy mann! Hva vet man hva man møter idag? 

3 bilder er enkelt å skaffe av samme person. Jeg sier ikke at han juger, men er skeptisk av natur når det er personer jeg ikke kjenner. Håper virkelig han er den personen som vises på Tinder. 

Avtal møte på en offentlig plass, og om han ikke innfrir så blir det enklere for deg å trekke deg ut. 

Annonse

MissSaigon skrev (40 minutter siden):

Det gjør du jo aldri, uansett bilde eller ikke. Litt fornuft må man da regne med at voksne folk har. 

Der hun bor ja, hun sier ikke at hun skal møte han hjemme hos seg selv.

Anonymkode: eeb0f...4c5

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg ville vært skeptisk. Si at du vil prate med ham på facetime e.l. først. 

Jeg kan vanskelig se noen gode grunner til at han ikke vil gå med på det.

Anonymkode: 41bbe...d73

Han vil ikke vise seg. Rett og slett. Ja her jeg bor, ikke hjemme hos meg. Det skjer ikke 😊

Har du fått hans faktiske navn, hvor han jobber osv.?

Hvis ikke er dette trolig en fyr som enten er i forhold eller som kun er ute etter å få sex.

At han er opptatt av å møtes der du bor, kan være høflighet... eller det kan være kynisk for å minimere risikoen for å ikke bli avslørt om at han dater andre.

Min erfaring mens jeg datet var at de mennene som nektet å oppgi fullt navn og arbeidssted (og som var søkbare!) var utro menn, få unntak var menn som kun var ute etter sex og/eller de var veldig manipulerende.

Det finnes selvfølgelig unntak, med menn som er forsiktige og kanskje litt sjenerte. Men jeg tenker at hvis man ønsker å møte en annen i håp om at det kanskje kan bli et varig forhold, da er minste minimum å være åpen og ærlig om identitet, arbeidssted osv.

Anonymkode: 15b59...710

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvis ikke er dette trolig en fyr som enten er i forhold eller som kun er ute etter å få sex.

At han er opptatt av å møtes der du bor, kan være høflighet... eller det kan være kynisk for å minimere risikoen for å ikke bli avslørt om at han dater andre.

Min erfaring mens jeg datet var at de mennene som nektet å oppgi fullt navn og arbeidssted (og som var søkbare!) var utro menn, få unntak var menn som kun var ute etter sex og/eller de var veldig manipulerende.

Det finnes selvfølgelig unntak, med menn som er forsiktige og kanskje litt sjenerte. Men jeg tenker at hvis man ønsker å møte en annen i håp om at det kanskje kan bli et varig forhold, da er minste minimum å være åpen og ærlig om identitet, arbeidssted osv.

Enig 

Anonymkode: 2ec27...404

Annonse

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Hvordan skal jeg spørre han om dette da? Finner ikke navnet hans. Heter et veldig nordisk vanlig fornavn, men på insta har han bilder med profilbilde som er han. Det et bare KUN filmer av naturen av de 62 bildene han har. 

Han har hatt Instagram siden 2021 ser jeg her. 

Jeg skrev på morgenen idag at jeg var litt skeptisk siden han ikke ville vise bilde. Da begynte han å nevne hvor bildene på tinder var tatt. Det fikk meg ikke akkurat til å stole mer på han hvis han trodde det... Kan han ikke bare vise litt av ansiktet? Han er så stille og anonym. 

Hva om dette bare er oppspinn? Kan han anmeldes da? 

Jeg skrev også igår at jeg gledet meg til å møte han. Da skrev han " Selv uten selfies først?😅

Nå har han vært stille i 4 timer.... 

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Hvordan skal jeg spørre han om dette da? Finner ikke navnet hans. Heter et veldig nordisk vanlig fornavn, men på insta har han bilder med profilbilde som er han. Det et bare KUN filmer av naturen av de 62 bildene han har. 

Han har hatt Instagram siden 2021 ser jeg her. 

Jeg skrev på morgenen idag at jeg var litt skeptisk siden han ikke ville vise bilde. Da begynte han å nevne hvor bildene på tinder var tatt. Det fikk meg ikke akkurat til å stole mer på han hvis han trodde det... Kan han ikke bare vise litt av ansiktet? Han er så stille og anonym. 

Hva om dette bare er oppspinn? Kan han anmeldes da? 

Jeg skrev også igår at jeg gledet meg til å møte han. Da skrev han " Selv uten selfies først?😅

Nå har han vært stille i 4 timer.... 

Anmeldes for hva?

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Anmeldes for hva?

Bruke andres bilder om noen gjør det. Er vel ikke lov? 

Nå tror jeg på han. Han sier det er han så ser ikke grunn for å tro koe annet. Noen er vel bare anonyme av seg? Dette er en sporty mann som liker å være ute i naturen. 

Jeg hadde ikke villet dra og møte en som ikke vil oppgi det virkelige navnet sitt. Greit å ikke dele for mye, bruke kallenavn på tinder, men når man har kommet så langt at man har chattet i et par uker og skal møte hverandre så synes jeg det er rart å ikke ville si hva man heter. Når kan du få vite hva han heter da? At han ikke vil dele bilde av seg synes jeg er litt mindre rart. Det kan være fordi han er usikker, dårlig selvtillit, ikke synes han er pen/kjekk nok, at han har noe arr eller fødselsmerke han ikke vil vise f.eks. Men de to tingene i kombinasjon, at han verken vil vise bilder eller si hvem han er synes jeg er litt rart når dere har hatt kontakt et par uker og skal møtes.

Anonymkode: 4bc6c...c12

Jeg hadde ikke villet dra og møte en som ikke vil oppgi det virkelige navnet sitt. Greit å ikke dele for mye, bruke kallenavn på tinder, men når man har kommet så langt at man har chattet i et par uker og skal møte hverandre så synes jeg det er rart å ikke ville si hva man heter. Når kan du få vite hva han heter da? At han ikke vil dele bilde av seg synes jeg er litt mindre rart. Det kan være fordi han er usikker, dårlig selvtillit, ikke synes han er pen/kjekk nok, at han har noe arr eller fødselsmerke han ikke vil vise f.eks. Men de to tingene i kombinasjon, at han verken vil vise bilder eller si hvem han er synes jeg er litt rart når dere har hatt kontakt et par uker og skal møtes.

Anonymkode: 4bc6c...c12

Skal jeg spørre om hjelp navnet hans før jeg møter han? 

Føler også det er rart å ikke ha navn i sosialemedier. Eksempel vis så heter han "bøttekott" som navn bare. Bare eksempel, ikke det han kaller seg. 

Du gleder deg til å møte en du aldri har sett eller vet navnet på? Kjenn på magefølelsen iallefall. 

Anonymkode: 192d8...02e

Jo han har fornavn på tinder. Finner han ikke på face via de få vennene hans på insta. Tro meg, jeg tenker rundt ting. 

Nå er det jo ikke sånn at ALLE syns det er stas med alle disse bildene, da. Jeg HATER å bli tatt bilde av, og har ingen presentable bilde av meg selv i nyere tid. Jeg sender heller ikke Snap til kjente med bilde av meg selv. Orker ikke. Faktisk syns jeg folk flest er ganske selvopptatte, for man ser jo godt at folk har øvd på posering og vinkling, og på å ta selfies. Syns det er selvsentrert og overfladisk. Ikke alle ønsker å bli dømt etter utseende. Men skjønner at jeg er i sterkt mindretall i mine meninger om det. 
Tenker at det ikke er et sunnhetstegn når det blir SÅ mistenkelig å ikke ha fine selfies å sende. Men ja, jeg forstår også at det kan være en mindre positiv grunn til at han holder tilbake…  Spent på om du møter han, og håper du oppdaterer hvordan det i såfall gikk, HI! 

Anonymkode: 9e895...5cf

Jeg har vært ute for det samme. Den ene var gift, den andre dessverre lite attraktiv. Jeg ville insistert på bilde først. Vil han ikke det, blir det ikke date. Kjipt om du har gledet deg, men heller litt skuffelse nå, enn større skuffelse senere…

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Nå er det jo ikke sånn at ALLE syns det er stas med alle disse bildene, da. Jeg HATER å bli tatt bilde av, og har ingen presentable bilde av meg selv i nyere tid. Jeg sender heller ikke Snap til kjente med bilde av meg selv. Orker ikke. Faktisk syns jeg folk flest er ganske selvopptatte, for man ser jo godt at folk har øvd på posering og vinkling, og på å ta selfies. Syns det er selvsentrert og overfladisk. Ikke alle ønsker å bli dømt etter utseende. Men skjønner at jeg er i sterkt mindretall i mine meninger om det. 
Tenker at det ikke er et sunnhetstegn når det blir SÅ mistenkelig å ikke ha fine selfies å sende. Men ja, jeg forstår også at det kan være en mindre positiv grunn til at han holder tilbake…  Spent på om du møter han, og håper du oppdaterer hvordan det i såfall gikk, HI! 

Anonymkode: 9e895...5cf

Nei det skjønner jeg godt. Men det hadde holdt å bare sett litt av håret eller ansiktet, beina eller huset innvendig om du skjønner😅 ikke et bilde får jeg. Det jeg stusset mest på var at han ikke bruker det navnet han har på tinder, det var kun et mellomnavn, men om jeg søker på det navnet han sa så kommer det ikke opp noe. Han sa han var litt skeptisk til tinder og ville bruke mellom navnet hans. 

Vi skal møtes i helga, bare synd for han om ikke dette er hsn. Rimelig pinlig for han da. 

Hva tenker dere? 

Nå gleder han seg til å møte meg. Han vil se i byen etterpå, så tydelig ikke noe snusk.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...