Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har hatt den nydeligste dagen man kan tenke i dag. Masse hilsninger på Facebook, telefoner og meldinger. Fikk masse flotte gaver og penger. Hatt besøk av venner og familie. Mannen og barna har vartet meg opp ❤️ Må bare dele det for det er forskjell på folk. Anonymkode: 22cad...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Hva i all verden var poenget med dette? Anonymkode: dd1ab...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Hva i all verden var poenget med dette? Anonymkode: dd1ab...e1d Vil tro hun gjør det som svar til en del andre poster her Anonymkode: 07875...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt den nydeligste dagen man kan tenke i dag. Masse hilsninger på Facebook, telefoner og meldinger. Fikk masse flotte gaver og penger. Hatt besøk av venner og familie. Mannen og barna har vartet meg opp ❤️ Må bare dele det for det er forskjell på folk. Anonymkode: 22cad...520 Og hvor vil du med denne tråden?😅 Anonymkode: 431e9...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Dette er selvsagt troll og helt unødvendig og følelsesløst. Anonymkode: 228ae...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Anonym bruker skrev (4 timer siden): Og hvor vil du med denne tråden?😅 Anonymkode: 431e9...e6e Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hva i all verden var poenget med dette? Anonymkode: dd1ab...e1d Er det bare lov å klage på lite bursdagshilsninger? Ingen gaver og ingen oppmerksomhet. Det er litt ....... trist. Anonymkode: 26701...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå