Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Herregud så kjipt uten Otto ! Bare dritt Anonymkode: 16c43...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Men så la vær å se da! Herre, gi meg tålmodighet med idioter. Anonymkode: 48d8c...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Men så la vær å se da! Herre, gi meg tålmodighet med idioter. Anonymkode: 48d8c...682 Åh, det hadde jeg ikke tenkt på. Takk for hjelpen! Jeg tenkte ikke på at det var mulig å bytte kanal eller skru av jeg. Anonymkode: d00c3...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Åh, det hadde jeg ikke tenkt på. Takk for hjelpen! Jeg tenkte ikke på at det var mulig å bytte kanal eller skru av jeg. Anonymkode: d00c3...ec3 Værsågod. Anonymkode: 48d8c...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Liker det så mye bedre med Folle. Orket sjeldent å se på da Otto var med, men nå ser jeg hver uke. Anonymkode: 5a831...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden jeg er heller ikke så fæn av den nye sinnasnakkern den siste eppisoden skjønner jeg heller ikke hvorfor dem fikk hjelp, da kan jo hvm som helst bli med bare fordi man ønsker og få det pusset opp gratis veldig teit Anonymkode: 902d8...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Værsågod. Anonymkode: 48d8c...682 12 år eller? Anonymkode: c3350...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): jeg er heller ikke så fæn av den nye sinnasnakkern den siste eppisoden skjønner jeg heller ikke hvorfor dem fikk hjelp, da kan jo hvm som helst bli med bare fordi man ønsker og få det pusset opp gratis veldig teit Anonymkode: 902d8...b31 Jeg har ikke sett den. Hva var med siste episoden? Anonymkode: f2328...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå