Gå til innhold

Har jeg grunn til å være skuffet/lei meg?

Anbefalte innlegg

Har bursdag i dag. 

Bare vært på jobb og så hjem. Ingen gratulasjoner der.  Noen hilsner på Facebook. Ingen gave eller besøk i dag. Mine foreldre ringte: 

Bedt 3 stk her på lørdag, men bare en sa ja. Sa i tillegg det ikke kunne bli lenge. 

Ikke noe fin dag her. 

Hva gjorde du på din siste bursdag? Feiret du eller gjorde du noe i ettertid? Fikk dere gaver? Hva? 

Anonymkode: e2874...7f6

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen!! 

har du på bursdag synlig på Facebook? Jeg aner ikke når kollegaene mine har bursdag med mindre jeg overhører det eller får det opp på facebooksiden min. Jeg har ikke synlig bursdag fordi jeg ikke liker oppmerksomheten. 

Anonymkode: 6d407...c4e

Jeg hadde bursdag i går. Jeg fikk gratulasjoner fra de nærmeste, noen venninner husket også. Jeg har ikke bursdagen min offentlig hverken på Snapchat eller Facebook, så jeg kan ikke forvente mer. 

Jeg fikk en blomst av mine foreldre som kom på middag. Ingen feiring utenom det. 

Gratulerer med dagen. 

Anonymkode: 06588...684

Annonse

Gratulerer med dagen!

Jeg har ofte syns bursdag er litt stusselig så i år inviterte jeg et par venninner til kaffe og kake. Ble veldig hyggelig. Ingen feiring utenom det, men veldig glad jeg tok initiativ selv til et treff.

Anonymkode: 4f166...676

Fikk noen gratulasjoner på Facebook, min far ringte. Dattera mi la ut et koselig bilde av oss på Insta Story. 

Ellers Ingen feiring. Ingen gjester. Jeg inviterer sjelden til feiring av egen bursdag

Anonymkode: 8984c...414

Gratulerer med dagen 🥳❤️ 

Jeg fylte 40 i Oktober og feiret stille og rolig på hytta med mamma. Fikk masse gratulasjoner på fb, en gave i posten og nydelige kort fra barna mine.

Håper du får det koselig med de to vennene dine 🎂😘

Anonymkode: ba796...06b

Jeg var på svømmestevne, ingen som husket på dagen min der, så ingen gratulasjoner heller. 

Jeg hsr ikke opplyst om bursdag på FB, og for sikkerhetsskyld stengte jeg siden min så ingen kunne skrive på den den dagen 😆 

Ellers fikk jeg gratulasjoner fra min samboer, mine 2 barn og 3 av mine venninner. Begge mine søsken glemte det, heller ikke noen andre i familien husket på det. Foreldrene mine er døde.. 

Synes det er greit, ikke noe opphengt i bursdag da, men det er meg. 

Grattis med din dag 😊🎉

Anonymkode: ab20e...75f

Gratulerer med dagen 🥳🥂💃

Prøv å ha fokus på det positive. Du har fått gratulasjoner og en av vennene dine kommer til deg på lørdag. 

Hvem venter du gave fra? Jeg får penger av foreldrene og svigers + gave fra barna. 

Anonymkode: 26939...6ef

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Gratulerer med dagen :bursdag:   :blomst:

Jeg var alene hjemme. Utenom gratulasjon fra mamma og et par søsken, så fikk jeg ikke gratulasjoner fra noen andre.

Anonymkode: 371cc...913

Tusen takk for svar og gratulasjon ❤️

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Gratulerer med dagen!! 

har du på bursdag synlig på Facebook? Jeg aner ikke når kollegaene mine har bursdag med mindre jeg overhører det eller får det opp på facebooksiden min. Jeg har ikke synlig bursdag fordi jeg ikke liker oppmerksomheten. 

Anonymkode: 6d407...c4e

Har det ikke synlig.

Annonse

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Jeg inviterte mamma og mine og mannens søsken, pluss mine utflyttede barn med samboere på grillpølser, is og kake.

En var på ferie, resten kom.

Hyggelig dag. Jeg ble 40 år.

Anonymkode: 5b171...965

Så koselig å høre! 

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Jeg hadde bursdag i går. Jeg fikk gratulasjoner fra de nærmeste, noen venninner husket også. Jeg har ikke bursdagen min offentlig hverken på Snapchat eller Facebook, så jeg kan ikke forvente mer. 

Jeg fikk en blomst av mine foreldre som kom på middag. Ingen feiring utenom det. 

Gratulerer med dagen. 

Anonymkode: 06588...684

Tusen takk for gratulasjon og svar ❤️

Gratulerer så mye med gårsdagen til deg. Hørtes koselig ut det. 

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Gratulerer med dagen!

Jeg har ofte syns bursdag er litt stusselig så i år inviterte jeg et par venninner til kaffe og kake. Ble veldig hyggelig. Ingen feiring utenom det, men veldig glad jeg tok initiativ selv til et treff.

Anonymkode: 4f166...676

Hørtes koselig ut. Kjekt om det skjer litt ekstra den dagen.  

Rhapsody in blue skrev (45 minutter siden):

Gratulerer med dagen :). Jeg kan komme på lørdag om du bor i Stavanger, jeg er der i helgen ❤️

Tusen takk for for svar og gratulasjon ❤️ Så hyggelig av deg. Bor ikke i Stavanger. 

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Fikk noen gratulasjoner på Facebook, min far ringte. Dattera mi la ut et koselig bilde av oss på Insta Story. 

Ellers Ingen feiring. Ingen gjester. Jeg inviterer sjelden til feiring av egen bursdag

Anonymkode: 8984c...414

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Gratulerer med dagen 🥳🥂💃

Prøv å ha fokus på det positive. Du har fått gratulasjoner og en av vennene dine kommer til deg på lørdag. 

Hvem venter du gave fra? Jeg får penger av foreldrene og svigers + gave fra barna. 

Anonymkode: 26939...6ef

Så koselig da. Ventet vel ikke av noen. Skal prøve på det.  

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Gratulerer med dagen 🥳❤️ 

Jeg fylte 40 i Oktober og feiret stille og rolig på hytta med mamma. Fikk masse gratulasjoner på fb, en gave i posten og nydelige kort fra barna mine.

Håper du får det koselig med de to vennene dine 🎂😘

Anonymkode: ba796...06b

Hørtes ut som en veldig koselig feiring og litt oppmerksomhet. Koselig. 

Håper det blir kjekt. Blir meg og en til. 

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Jeg var på svømmestevne, ingen som husket på dagen min der, så ingen gratulasjoner heller. 

Jeg hsr ikke opplyst om bursdag på FB, og for sikkerhetsskyld stengte jeg siden min så ingen kunne skrive på den den dagen 😆 

Ellers fikk jeg gratulasjoner fra min samboer, mine 2 barn og 3 av mine venninner. Begge mine søsken glemte det, heller ikke noen andre i familien husket på det. Foreldrene mine er døde.. 

Synes det er greit, ikke noe opphengt i bursdag da, men det er meg. 

Grattis med din dag 😊🎉

Anonymkode: ab20e...75f

Jeg skjønner. Koselig å få litt oppmerksomhet fra noen nære. 

Ca 10 min igjen av dagen min! 

Har vært veldig sentimental. Tenkt på året som har gått. 

Mang spm i hodet. Var noen glad når jeg ble født? Er noe glad for at jeg finnes? Fikk ikke noe hilsen fra den venninne jeg hadde. Mye gråt. Og nå nytt år. Og hva blir det av det? 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ca 10 min igjen av dagen min! 

Har vært veldig sentimental. Tenkt på året som har gått. 

Mang spm i hodet. Var noen glad når jeg ble født? Er noe glad for at jeg finnes? Fikk ikke noe hilsen fra den venninne jeg hadde. Mye gråt. Og nå nytt år. Og hva blir det av det? 

Prøv å fokusere på positive ting i stedet så blir livet mye enklere. En bursdag er ingen stor greie, det er hvem du har i livet ditt i det daglige som er viktig. Hadde jeg gått rundt og fokusert på de spørsmålene du stiller over her hadde jeg gått i svart selv. Regner med du er gammel nok til å forstå at du bestemmer ditt eget liv, så ta gode valg, start med å slutte å sitte og synes synd på deg selv ❤️

Og: gratulerer som ett år eldre, bare det i seg selv er noe å sette pris på

Anonymkode: b48c3...50e

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Prøv å fokusere på positive ting i stedet så blir livet mye enklere. En bursdag er ingen stor greie, det er hvem du har i livet ditt i det daglige som er viktig. Hadde jeg gått rundt og fokusert på de spørsmålene du stiller over her hadde jeg gått i svart selv. Regner med du er gammel nok til å forstå at du bestemmer ditt eget liv, så ta gode valg, start med å slutte å sitte og synes synd på deg selv ❤️

Og: gratulerer som ett år eldre, bare det i seg selv er noe å sette pris på

Anonymkode: b48c3...50e

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Til dere som tok dere tid tusen takk oh til alle dere ander …..,,,,,,,,,

Hva mener du med det siste der? Og til alle dere andre.....dra til helvete??

Hva er det du er skuffet over? Når du ikke har bursdagen din åpen på FB så er det jo bare de nærmeste man kan forvente husker dagen. Før FB fikk man gratulasjoner fra de nærmeste og kanskje noen kollegaer om du selv fortalte at du (snart) hadde bursdag. 

Du har forberedt skuffelsen over denne dagen i lange tider, så nå er du vel fornøyd når du kan sitte og virkelig degge for misnøyen din. 

Endret av MissSaigon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...