Gå til innhold

Kan jeg klage på denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hvordan er selgeren en svindler?

Anonymkode: 7dc65...0ec

Alle vet at farger på skjerm og bilder kan avvike fra virkeligheten. Du får nesten begynne å handle i kun fysisk butikk heretter. Du er jo svindleren her. 

Anonymkode: bf745...136

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Alle vet at farger på skjerm og bilder kan avvike fra virkeligheten. Du får nesten begynne å handle i kun fysisk butikk heretter. Du er jo svindleren her. 

Anonymkode: bf745...136

Jeg tror du misforstår her. Hadde selger vist kjolen på sin egen kropp hadde det vært greit. Problemet her er at dette bilde av kjolen er et sterkt retusjert bilde. Handler du på Ali Express så kan man se andre kjøpere sine bilde av varen det kan man ikke på finn om selger ikke har lagt det ut. 

Når jeg selger ting på finn så legger jeg ut bilde av hvordan varen faktisk er. Er det f.eks. et bord fra Ikea så skriver jeg navnet, men legger ut bilder av selve bordet og skriver om f.eks. riper m.m. Er varen fortsatt flatpakket så kan jeg dele et Ikea bilde og bilde av selve pakken. 

Anonymkode: d0e20...545

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror du misforstår her. Hadde selger vist kjolen på sin egen kropp hadde det vært greit. Problemet her er at dette bilde av kjolen er et sterkt retusjert bilde. Handler du på Ali Express så kan man se andre kjøpere sine bilde av varen det kan man ikke på finn om selger ikke har lagt det ut. 

Når jeg selger ting på finn så legger jeg ut bilde av hvordan varen faktisk er. Er det f.eks. et bord fra Ikea så skriver jeg navnet, men legger ut bilder av selve bordet og skriver om f.eks. riper m.m. Er varen fortsatt flatpakket så kan jeg dele et Ikea bilde og bilde av selve pakken. 

Anonymkode: d0e20...545

Men da spør man om et bilde av varen da. Det er mange som ikke legger ut så gode annonser, da spør man. Gidder ikke selger, så går man videre.

Anonymkode: 3c057...219

Jeg hadde gått inn og lest på Finn.no sine retningslinjer for kjøp og salg av varer. Hvilke rettigheter du som kjøper har og hvilke rettigheter selger har. Hadde ikke gjort noe som helst før jeg hadde alt på det rene. 

Når det er sagt, så har jeg alltid den oppfatning at når jeg kjøper noe brukt på Finn.no, så vet jeg at jeg tar en sjanse. Dersom kjolen er hel og pen, så vil jeg si at du får ta dette bomkjøpet på egen kappe. Hadde den vært ødelagt er situasjonen litt annerledes. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...