Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 18:36 #1 Del Skrevet tirsdag kl 18:36 Jeg kjøpte en kjole på finn.no med fiksferdig. Bildet 1 viser det bildet hun hadde i annonsen for kjolen hun solgte. Bildet 2 viser kjolen jeg fikk i posten av henne. Kan jeg klage? Syns jo ikke akkurat at de ligner. Jeg er kjempe skuffet! Jeg har 24 timer på å enten godta varen eller si ifra om problemene. Anonymkode: 4f9bf...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 18:40 #2 Del Skrevet tirsdag kl 18:40 Du må jo kle på deg kjolen for at man skal kunne sammenligne da. Det er få kjoler som ser bra ut når de ligger i en krøll på gulvet.. Anonymkode: 5c6c2...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 18:42 #3 Del Skrevet tirsdag kl 18:42 Det er samme kjole. Ingenting å klage på. Hun har brukt annonsebilde med perfekt modell, lys og alt. Anonymkode: 3f552...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 18:44 #4 Del Skrevet tirsdag kl 18:44 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er samme kjole. Ingenting å klage på. Hun har brukt annonsebilde med perfekt modell, lys og alt. Anonymkode: 3f552...e04 Det er ikke samme farge engang Anonymkode: 4f9bf...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 18:57 #5 Del Skrevet tirsdag kl 18:57 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Det er ikke samme farge engang Anonymkode: 4f9bf...35a Det kommer jo helt an på lys og bakgrunnsfarge det. Ta den på og prøv den før du klager Anonymkode: cac18...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 19:25 #6 Del Skrevet tirsdag kl 19:25 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Det kommer jo helt an på lys og bakgrunnsfarge det. Ta den på og prøv den før du klager Anonymkode: cac18...c27 Det har jeg selvfølgelig gjort. Anonymkode: 4f9bf...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 19:34 #7 Del Skrevet tirsdag kl 19:34 Lærepenge til deg selv, aldri kjøp noe fra finn, med kun annonsebilder fra butikk. Skjønner at du er skuffet, men mye lureri på sånne plasser. Anonymkode: d0d3a...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 22:44 #8 Del Skrevet tirsdag kl 22:44 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Lærepenge til deg selv, aldri kjøp noe fra finn, med kun annonsebilder fra butikk. Skjønner at du er skuffet, men mye lureri på sånne plasser. Anonymkode: d0d3a...c62 Det er jo en grunn til at jeg bruker "fiks ferdig",for da har jeg 24 timer på å se om varen er som forventet. Det var den ikke i dette tilfelle så har opprettet sak nå før fristen går ut. Anonymkode: 4f9bf...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet i går, 02:32 #9 Del Skrevet i går, 02:32 Stod det noe om hvor kjolen kom fra? Ser ikke ut som det er selger på bildet men et bilde hentet fra nettet ala Temu og Shein. Så du skal ikke se bort ifra at dette er en person som kjøper mye billig ræl på Temu og forsøker å selge det på Finn.no. Hva annet har den brukeren ute til salgs? Anonymkode: d0e20...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet i går, 02:40 #10 Del Skrevet i går, 02:40 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Stod det noe om hvor kjolen kom fra? Ser ikke ut som det er selger på bildet men et bilde hentet fra nettet ala Temu og Shein. Så du skal ikke se bort ifra at dette er en person som kjøper mye billig ræl på Temu og forsøker å selge det på Finn.no. Hva annet har den brukeren ute til salgs? Anonymkode: d0e20...545 Ser ut som om bildet er hentet fra amazon. Anonymkode: 3c057...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #11 Del Skrevet 23 timer siden Ta skjermbilder av annonsen. Her ville jeg klaget og også vurdert å rapportere den brukeren til Finn.no Anonymkode: d0e20...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gale damen Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden Rapportere til Finn, klage på bruker etc etc? Kjolen er lik den på bildet, og du må da selv forstå at det er et reklamebilde øverst? At du ikke liker den når den kom på egen kropp er noe helt annet, og ikke noe du kan anklage andre for! Jeg blir helt matt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSaigon Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden gale damen skrev (20 minutter siden): Rapportere til Finn, klage på bruker etc etc? Kjolen er lik den på bildet, og du må da selv forstå at det er et reklamebilde øverst? At du ikke liker den når den kom på egen kropp er noe helt annet, og ikke noe du kan anklage andre for! Jeg blir helt matt! Det var vel også fargen hi reagerte på. Det ser ikke ut som det er samme rød-farge i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden gale damen skrev (32 minutter siden): Rapportere til Finn, klage på bruker etc etc? Kjolen er lik den på bildet, og du må da selv forstå at det er et reklamebilde øverst? At du ikke liker den når den kom på egen kropp er noe helt annet, og ikke noe du kan anklage andre for! Jeg blir helt matt! Enig. Selv brukte jeg 600,- på finn for noe som ikke passet. Ingenting gale fra selger, men det passet ikke meg. Det er mitt tap, ene og alene. Anonymkode: ac451...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden Jeg er ganske sikker på at selger ikke har lurt deg HI, farge på bilder og irl kan fort se forskjelle ut. Et tips neste gang det bare er katalog bilder i annonsen er å be om et bilde av den virkelige varen Anonymkode: 7dc65...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #16 Del Skrevet 13 timer siden MissSaigon skrev (1 time siden): Det var vel også fargen hi reagerte på. Det ser ikke ut som det er samme rød-farge i det hele tatt. Det er jo et katalogbilde, de ser jo som oftest annerledes ut. Anonymkode: 3c057...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #17 Del Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (10 timer siden): Ta skjermbilder av annonsen. Her ville jeg klaget og også vurdert å rapportere den brukeren til Finn.no Anonymkode: d0e20...545 Raportere for hva da? Man kan jo ikke oppføre seg sånn bare fordi man ikke likte varen likevel. Anonymkode: 3c057...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #18 Del Skrevet 9 timer siden Anonym bruker skrev (5 timer siden): Enig. Selv brukte jeg 600,- på finn for noe som ikke passet. Ingenting gale fra selger, men det passet ikke meg. Det er mitt tap, ene og alene. Anonymkode: ac451...346 Men her har ikke selger vært ærlig med hvordan plagget så ut. Hadde selger lagt ut et ærlig bilde så er jeg enig i at man ikke kan klage når man kjøper noe. Her har selger lagt ut et bilde fra en nettbutikk ala Temu for så å få det til å fremstå som kjolen ser slik ut. Anonymkode: d0e20...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #19 Del Skrevet 9 timer siden Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Men her har ikke selger vært ærlig med hvordan plagget så ut. Hadde selger lagt ut et ærlig bilde så er jeg enig i at man ikke kan klage når man kjøper noe. Her har selger lagt ut et bilde fra en nettbutikk ala Temu for så å få det til å fremstå som kjolen ser slik ut. Anonymkode: d0e20...545 Hvordan vet vi at selger er uærlig om hvordan plagget ser ut? Vi har jo ikke sett bilder av kjolen til Hi på. Klær ser også alltid annerledes ut på modeller enn egne kropper. Man kan ikke bedømme kjolen liggende på gulvet slik. Anonymkode: a0e56...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #20 Del Skrevet 8 timer siden Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hvordan vet vi at selger er uærlig om hvordan plagget ser ut? Vi har jo ikke sett bilder av kjolen til Hi på. Klær ser også alltid annerledes ut på modeller enn egne kropper. Man kan ikke bedømme kjolen liggende på gulvet slik. Anonymkode: a0e56...d64 Det er jo lett å se: fargen er ulik. Selger har brukt et bilde som tydligvis ikke stemmer med produktet. Før når jeg prøvde å handle på Ali Express så hadde jeg klaget om bildet så slik ut og kjolen slik ut som på bilde nummer to. Anonymkode: d0e20...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #21 Del Skrevet 7 timer siden det er jo bare og returnere kjolen hvis du ikke vil ha den jeg ser at den har en annen farge men det er ikke nok for og klage på den altså Anonymkode: 5ddc6...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #22 Del Skrevet 6 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): det er jo bare og returnere kjolen hvis du ikke vil ha den jeg ser at den har en annen farge men det er ikke nok for og klage på den altså Anonymkode: 5ddc6...fe5 Selger nekter å ta den tilbake,men hun får jo ikke pengene før vi er kommet frem til en løsning. Anonymkode: 4f9bf...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #23 Del Skrevet 6 timer siden Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Selger nekter å ta den tilbake,men hun får jo ikke pengene før vi er kommet frem til en løsning. Anonymkode: 4f9bf...35a Hvorfor ba du ikke om et bilde av kjolen før du kjøpte den. Anonymkode: 3c057...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #24 Del Skrevet 5 timer siden Sier som flere andre; du må be om bilde av det faktiske produktet. Anonymkode: 26b1e...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4 timer siden #25 Del Skrevet 4 timer siden Herregud, dette må du ta på egen kappe. Kunden fra helvete. Anonymkode: bf745...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå