Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 22:02 #26 Del Skrevet tirsdag kl 22:02 Nå er de i gang med valgjuks igjen. https://www.nrk.no/nyheter/trump_-snakk-om-valgjuks-i-pennsylvania-1.17113659 Anonymkode: 05a2f...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet i går, 00:40 #27 Del Skrevet i går, 00:40 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nå er de i gang med valgjuks igjen. https://www.nrk.no/nyheter/trump_-snakk-om-valgjuks-i-pennsylvania-1.17113659 Anonymkode: 05a2f...7af Det var vel som forventet. Anonymkode: e4baf...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet i går, 05:09 #28 Del Skrevet i går, 05:09 Dessverre ble det Trump som vant. Fremtiden ser mørk ut. Anonymkode: 39dbd...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #29 Del Skrevet 22 timer siden Ok. Da ser det ut til at trump vinner. Greit nok, bare å få det ut av systemet så vi slipper han ved neste valg og neste valg osv. Anonymkode: d1c4e...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #30 Del Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (13 timer siden): Og hva skjer med verden hvis han vinner? En gal mann midt i miksen av krig og elendighet? Det er helt krise. Anonymkode: ff652...7b8 Kanskje en gal mann er rette kandidat til å håndtere alle de gale folkene som styrer rundt i verden? Like barn leker best. Anonymkode: b299e...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #31 Del Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Dessverre ble det Trump som vant. Fremtiden ser mørk ut. Anonymkode: 39dbd...7d8 Nå er det bare å få satt inn spiraler der det kan settes inn. Ligger mye i uttrykket at baller er ømfintlige, vaginaer tåler en trykk. Kvinner har klart seg under mannsdominerte situasjoner før, er det noen som klarer å tilpasse seg, er det kvinner. Om fire år er det heldigvis over. Anonymkode: b299e...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #32 Del Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Kanskje en gal mann er rette kandidat til å håndtere alle de gale folkene som styrer rundt i verden? Like barn leker best. Anonymkode: b299e...ba0 Det er større fare for at de blir bestevenner. Etter at Ukraina er blitt ofret. Anonymkode: 39dbd...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #33 Del Skrevet 22 timer siden Skremmende. Amerikansk folket har nok en gang visst verden at de mangler noe vesentlig i oppdragelsen sin. Anonymkode: a6615...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #34 Del Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Skremmende. Amerikansk folket har nok en gang visst verden at de mangler noe vesentlig i oppdragelsen sin. Anonymkode: a6615...9a4 Det er ganske arrogant å mene at vi som ikke bor i USA vet bedre enn de som bor i USA hvem de burde stemme på. Anonymkode: 9c3d6...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #35 Del Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er ganske arrogant å mene at vi som ikke bor i USA vet bedre enn de som bor i USA hvem de burde stemme på. Anonymkode: 9c3d6...6f2 Det er bare å høre på den mannen prate i 2 min så skjønner man at han ikke er mentalt frisk. Høres ut som en 13-åring som ikke får viljen sin. Flaut å høre på. Anonymkode: a6615...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #36 Del Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Det er bare å høre på den mannen prate i 2 min så skjønner man at han ikke er mentalt frisk. Høres ut som en 13-åring som ikke får viljen sin. Flaut å høre på. Anonymkode: a6615...9a4 Folk velger den kandidaten de tror vil gagne seg selv best. For amerikanere som sliter med å få endene til å møtes selv med en, to eller tre jobber så et gjerne økonomi det viktigste. Det har da ingenting med dårlig oppdragelse å gjøre. Anonymkode: 9c3d6...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #37 Del Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (På 5.11.2024 den 7.05): I kveld kommer verdens største gender revele. Hva tror dere det blir, gutt eller jente? Jeg er redd det blir gutt. Anonymkode: 39dbd...7d8 Hva faen snakker du om? Anonymkode: 34032...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #38 Del Skrevet 18 timer siden At folk gjennom et demokratisk valg velger en diktator som tette bånd til andre diktatorer, at de velger en som vil innskrenke den amerikanske friheten er over min fatteevne. Anonymkode: e4baf...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elina Skrevet 18 timer siden #39 Del Skrevet 18 timer siden Anonym bruker skrev (På 5.11.2024 den 10.22): Synes de sa det ville ta noen dager før resultatet var sikkert jeg? De har jo ikke lov å telle forhåndsstemmene før valgdagen i år, så resultatet er ikke 100% før alt er telt? Anonymkode: 9d05d...b76 Spørs helt hvor jevne stemmene til kandidatene er. Min tanke var egentlig at løpet var kjørt og Trump kom til å vinne. Kamala hadde kanskje hatt en sjanse om hun startet valgkampen lenge før, demokratene holdt fast på Biden litt for lenge. Husk at Trump har drevet valgkamp helt siden forrige valg, siste året var bare innspurten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #40 Del Skrevet 18 timer siden Trump har vunnet over kvinner to ganger og tapt for en mann en gang. Jeg tror ikke Amerika var klar for kvinnelig president og det er faktisk mulig at den senile, eldgamle Biden hadde vært større trussel for Trump. Amerika som i min ungdom var landet for de frilynte og kreative er nå overveldet av mørkemenn med bibelen i ene hånden og riflen i den andre. Anonymkode: e9eaf...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #41 Del Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Trump har vunnet over kvinner to ganger og tapt for en mann en gang. Jeg tror ikke Amerika var klar for kvinnelig president og det er faktisk mulig at den senile, eldgamle Biden hadde vært større trussel for Trump. Amerika som i min ungdom var landet for de frilynte og kreative er nå overveldet av mørkemenn med bibelen i ene hånden og riflen i den andre. Anonymkode: e9eaf...346 Det er nok verre for amerikanerene at hun er barnløs og mørk. Anonymkode: e4baf...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #42 Del Skrevet 7 timer siden Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det er nok verre for amerikanerene at hun er barnløs og mørk. Anonymkode: e4baf...fdc Ja, det er verre enn å ha barn med tre kvinner, skilt to ganger (og gudene vet hva nåværende fru Trump er lovet for å stille opp), overgrepsanklager, økonomisk kriminalitet og et menneskesyn man kan miste nattesøvnen av. Anonymkode: eec64...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå