Gå til innhold

Hva tror dere om kveldens store gender revele, blir det gutt eller blir det jente?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I kveld kommer verdens største gender revele. Hva tror dere det blir, gutt eller jente?

Jeg er redd det blir gutt.

Anonymkode: 39dbd...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mer redd for hva som skjer om hun vinner, da blir det vel borgerkrig 🙈

Han har med seg halve landets befolkning og vil overhodet ikke akseptere et nederlag. ..

Anonymkode: 9d05d...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er valger i USA du snakker om er kjønnet på begge kandidatene kjent og av liten betydning g for jobben. 

Det er greit at det er vanskelig å forstå seg på amerikansk politikk og amerikaneres prioriteringer, men å fordumme det til at det skal være en avsløring av om kvinner eller menn er best egnet blir tross alt for overfladisk.

Anonymkode: 6f7e2...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hvis det er valger i USA du snakker om er kjønnet på begge kandidatene kjent og av liten betydning g for jobben. 

Det er greit at det er vanskelig å forstå seg på amerikansk politikk og amerikaneres prioriteringer, men å fordumme det til at det skal være en avsløring av om kvinner eller menn er best egnet blir tross alt for overfladisk.

Håper du får en riktig god og fin dag, kjære! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

🙈

Anonymkode: e4baf...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir nesten tap tap for folk uansett vurker det som, Vinner han, så kommer galskapen, vinner hun hun så svarer han med hevn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hjelpe meg, det var da ikke det hun mente, at det handlet om hvem som er best egnet 🙈

Du er sikkert gøy på fest 😁

Anonymkode: ebef2...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Det blir nesten tap tap for folk uansett vurker det som, Vinner han, så kommer galskapen, vinner hun hun så svarer han med hevn

Jeg tror også han er farlig uansett, og kanskje mest farlig om han taper.

Så de intervjuet noen eldre mennesker på tv i går og de stemte han for å få ro i landet. De orket ikke mer bråk og drama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så de intervjuet noen eldre mennesker på tv i går og de stemte han for å få ro i landet. De orket ikke mer bråk og drama.

Jeg så en dokumentar for et par uker siden om demokrater som hadde økt gun control i flere større byer. Der gikk kriminaliteten ned. Hvis bare Kamala Harris blir president så tror jeg mye er gjort for å forhindre en del skytinger i USA. Jeg tror det er langt farligere hvis trumpen vinner enn hvis han taper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Trump vinner. USA er kanskje klar for en kvinnelig president men det at hun er barnløs tror jeg er vanskeligere for amerikanerne å svelge. Ofte har selv demokrater konservative verdier, familien brukes ofte i valgkampen. Blir iallefall spennende, i morgen våkner vi til en ny amerikansk president. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elina skrev (26 minutter siden):

Jeg tror Trump vinner. USA er kanskje klar for en kvinnelig president men det at hun er barnløs tror jeg er vanskeligere for amerikanerne å svelge. Ofte har selv demokrater konservative verdier, familien brukes ofte i valgkampen. Blir iallefall spennende, i morgen våkner vi til en ny amerikansk president. 

Synes de sa det ville ta noen dager før resultatet var sikkert jeg?

De har jo ikke lov å telle forhåndsstemmene før valgdagen i år, så resultatet er ikke 100% før alt er telt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Han har med seg halve landets befolkning og vil overhodet ikke akseptere et nederlag. ..

Samme tenker jeg, tror vi må ha et usa som ikke rakner innenfra i de urolige tidene som er nå. 

Når går valgvaken tro? Nesten så jeg får lyst til å sitte oppe i natt 😅

Anonymkode: b299e...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Du var en skikkelig solstråle. 

Anonymkode: eec64...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Og hva skjer med verden hvis han vinner? En gal mann midt i miksen av krig og elendighet? Det er helt krise. 

Anonymkode: ff652...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg lurer seriøst på intelligensnivået til mange amerikanere.. 

Anonymkode: ff652...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Samme tenker jeg, tror vi må ha et usa som ikke rakner innenfra i de urolige tidene som er nå. 

Når går valgvaken tro? Nesten så jeg får lyst til å sitte oppe i natt 😅

Anonymkode: b299e...ba0

De sa vel på radioen i dag at de anbefalte folk å legge seg etter middag, og stå opp igjen i 3-4 tiden i natt.

Tror valglokalene stenger mellom 2 og 4 i natt, men det er jo mye telling som skal gjøres etter det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

De sa vel på radioen i dag at de anbefalte folk å legge seg etter middag, og stå opp igjen i 3-4 tiden i natt.

Tror valglokalene stenger mellom 2 og 4 i natt, men det er jo mye telling som skal gjøres etter det da.

De siste valglokalene er åpne til 07.00 i morra tidlig, så det kommer nok til å ta litt tid før resultatet er klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

De siste valglokalene er åpne til 07.00 i morra tidlig, så det kommer nok til å ta litt tid før resultatet er klart.

Det er Alaska. Jeg fant en oversikt på CNNs sider. (1 am eastern time tilsvarer klokka sju på dagen i morgen)

https://edition.cnn.com/2024/11/05/politics/polls-close-time-election-dg/index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det er Alaska. Jeg fant en oversikt på CNNs sider. (1 am eastern time tilsvarer klokka sju på dagen i morgen)

https://edition.cnn.com/2024/11/05/politics/polls-close-time-election-dg/index.html

Ja, det var jo det jeg sa. Står her og

https://e24.no/internasjonal-oekonomi/i/Jbp13b/slik-foregaar-den-amerikanske-valgdagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Håper ikke du er like "dum" i sosiale relasjoner i real life.

Anonymkode: e9d51...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hva er stillingen, noen som vet?

Anonymkode: e9d51...1dd

0-0

Anonymkode: f4f66...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...