Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 06:05 #1 Del Skrevet tirsdag kl 06:05 I kveld kommer verdens største gender revele. Hva tror dere det blir, gutt eller jente? Jeg er redd det blir gutt. Anonymkode: 39dbd...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 06:06 #2 Del Skrevet tirsdag kl 06:06 *reveal Anonymkode: 5d29f...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 06:07 #3 Del Skrevet tirsdag kl 06:07 Jeg er mer redd for hva som skjer om hun vinner, da blir det vel borgerkrig 🙈 Han har med seg halve landets befolkning og vil overhodet ikke akseptere et nederlag. .. Anonymkode: 9d05d...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 06:14 #4 Del Skrevet tirsdag kl 06:14 Hvis det er valger i USA du snakker om er kjønnet på begge kandidatene kjent og av liten betydning g for jobben. Det er greit at det er vanskelig å forstå seg på amerikansk politikk og amerikaneres prioriteringer, men å fordumme det til at det skal være en avsløring av om kvinner eller menn er best egnet blir tross alt for overfladisk. Anonymkode: 6f7e2...c12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 06:25 #5 Del Skrevet tirsdag kl 06:25 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Hvis det er valger i USA du snakker om er kjønnet på begge kandidatene kjent og av liten betydning g for jobben. Det er greit at det er vanskelig å forstå seg på amerikansk politikk og amerikaneres prioriteringer, men å fordumme det til at det skal være en avsløring av om kvinner eller menn er best egnet blir tross alt for overfladisk. Anonymkode: 6f7e2...c12 Håper du får en riktig god og fin dag, kjære! ❤️ Anonymkode: 39dbd...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 06:30 #6 Del Skrevet tirsdag kl 06:30 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Hvis det er valger i USA du snakker om er kjønnet på begge kandidatene kjent og av liten betydning g for jobben. Det er greit at det er vanskelig å forstå seg på amerikansk politikk og amerikaneres prioriteringer, men å fordumme det til at det skal være en avsløring av om kvinner eller menn er best egnet blir tross alt for overfladisk. Anonymkode: 6f7e2...c12 🙈 Anonymkode: e4baf...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 06:32 #7 Del Skrevet tirsdag kl 06:32 Det blir nesten tap tap for folk uansett vurker det som, Vinner han, så kommer galskapen, vinner hun hun så svarer han med hevn Anonymkode: e4baf...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 06:34 #8 Del Skrevet tirsdag kl 06:34 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Hvis det er valger i USA du snakker om er kjønnet på begge kandidatene kjent og av liten betydning g for jobben. Det er greit at det er vanskelig å forstå seg på amerikansk politikk og amerikaneres prioriteringer, men å fordumme det til at det skal være en avsløring av om kvinner eller menn er best egnet blir tross alt for overfladisk. Anonymkode: 6f7e2...c12 Hjelpe meg, det var da ikke det hun mente, at det handlet om hvem som er best egnet 🙈 Du er sikkert gøy på fest 😁 Anonymkode: ebef2...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 07:28 #9 Del Skrevet tirsdag kl 07:28 Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Det blir nesten tap tap for folk uansett vurker det som, Vinner han, så kommer galskapen, vinner hun hun så svarer han med hevn Anonymkode: e4baf...fdc Jeg tror også han er farlig uansett, og kanskje mest farlig om han taper. Så de intervjuet noen eldre mennesker på tv i går og de stemte han for å få ro i landet. De orket ikke mer bråk og drama. Anonymkode: 9d05d...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 08:42 #10 Del Skrevet tirsdag kl 08:42 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg tror også han er farlig uansett, og kanskje mest farlig om han taper. Så de intervjuet noen eldre mennesker på tv i går og de stemte han for å få ro i landet. De orket ikke mer bråk og drama. Anonymkode: 9d05d...b76 Jeg så en dokumentar for et par uker siden om demokrater som hadde økt gun control i flere større byer. Der gikk kriminaliteten ned. Hvis bare Kamala Harris blir president så tror jeg mye er gjort for å forhindre en del skytinger i USA. Jeg tror det er langt farligere hvis trumpen vinner enn hvis han taper. Anonymkode: 39dbd...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elina Skrevet tirsdag kl 08:54 #11 Del Skrevet tirsdag kl 08:54 Jeg tror Trump vinner. USA er kanskje klar for en kvinnelig president men det at hun er barnløs tror jeg er vanskeligere for amerikanerne å svelge. Ofte har selv demokrater konservative verdier, familien brukes ofte i valgkampen. Blir iallefall spennende, i morgen våkner vi til en ny amerikansk president. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 09:22 #12 Del Skrevet tirsdag kl 09:22 Elina skrev (26 minutter siden): Jeg tror Trump vinner. USA er kanskje klar for en kvinnelig president men det at hun er barnløs tror jeg er vanskeligere for amerikanerne å svelge. Ofte har selv demokrater konservative verdier, familien brukes ofte i valgkampen. Blir iallefall spennende, i morgen våkner vi til en ny amerikansk president. Synes de sa det ville ta noen dager før resultatet var sikkert jeg? De har jo ikke lov å telle forhåndsstemmene før valgdagen i år, så resultatet er ikke 100% før alt er telt? Anonymkode: 9d05d...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 11:43 #13 Del Skrevet tirsdag kl 11:43 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg er mer redd for hva som skjer om hun vinner, da blir det vel borgerkrig 🙈 Han har med seg halve landets befolkning og vil overhodet ikke akseptere et nederlag. .. Anonymkode: 9d05d...b76 Samme tenker jeg, tror vi må ha et usa som ikke rakner innenfra i de urolige tidene som er nå. Når går valgvaken tro? Nesten så jeg får lyst til å sitte oppe i natt 😅 Anonymkode: b299e...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 17:11 #14 Del Skrevet tirsdag kl 17:11 Anonym bruker skrev (11 timer siden): *reveal Anonymkode: 5d29f...cf9 Er dette deg? https://www.twitch.tv/videos/907652435?t=1h53m21s Anonymkode: 05a2f...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 17:15 #15 Del Skrevet tirsdag kl 17:15 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hvis det er valger i USA du snakker om er kjønnet på begge kandidatene kjent og av liten betydning g for jobben. Det er greit at det er vanskelig å forstå seg på amerikansk politikk og amerikaneres prioriteringer, men å fordumme det til at det skal være en avsløring av om kvinner eller menn er best egnet blir tross alt for overfladisk. Anonymkode: 6f7e2...c12 Du var en skikkelig solstråle. Anonymkode: eec64...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 17:52 #16 Del Skrevet tirsdag kl 17:52 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Jeg er mer redd for hva som skjer om hun vinner, da blir det vel borgerkrig 🙈 Han har med seg halve landets befolkning og vil overhodet ikke akseptere et nederlag. .. Anonymkode: 9d05d...b76 Og hva skjer med verden hvis han vinner? En gal mann midt i miksen av krig og elendighet? Det er helt krise. Anonymkode: ff652...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 17:53 #17 Del Skrevet tirsdag kl 17:53 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jeg tror også han er farlig uansett, og kanskje mest farlig om han taper. Så de intervjuet noen eldre mennesker på tv i går og de stemte han for å få ro i landet. De orket ikke mer bråk og drama. Anonymkode: 9d05d...b76 Jeg lurer seriøst på intelligensnivået til mange amerikanere.. Anonymkode: ff652...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 18:32 #18 Del Skrevet tirsdag kl 18:32 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Samme tenker jeg, tror vi må ha et usa som ikke rakner innenfra i de urolige tidene som er nå. Når går valgvaken tro? Nesten så jeg får lyst til å sitte oppe i natt 😅 Anonymkode: b299e...ba0 De sa vel på radioen i dag at de anbefalte folk å legge seg etter middag, og stå opp igjen i 3-4 tiden i natt. Tror valglokalene stenger mellom 2 og 4 i natt, men det er jo mye telling som skal gjøres etter det da. Anonymkode: 9d05d...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 19:59 #19 Del Skrevet tirsdag kl 19:59 Anonym bruker skrev (1 time siden): De sa vel på radioen i dag at de anbefalte folk å legge seg etter middag, og stå opp igjen i 3-4 tiden i natt. Tror valglokalene stenger mellom 2 og 4 i natt, men det er jo mye telling som skal gjøres etter det da. Anonymkode: 9d05d...b76 De siste valglokalene er åpne til 07.00 i morra tidlig, så det kommer nok til å ta litt tid før resultatet er klart. Anonymkode: e4baf...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:02 #20 Del Skrevet tirsdag kl 20:02 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): De siste valglokalene er åpne til 07.00 i morra tidlig, så det kommer nok til å ta litt tid før resultatet er klart. Anonymkode: e4baf...fdc Det er Alaska. Jeg fant en oversikt på CNNs sider. (1 am eastern time tilsvarer klokka sju på dagen i morgen) https://edition.cnn.com/2024/11/05/politics/polls-close-time-election-dg/index.html Anonymkode: 39dbd...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:14 #21 Del Skrevet tirsdag kl 20:14 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Det er Alaska. Jeg fant en oversikt på CNNs sider. (1 am eastern time tilsvarer klokka sju på dagen i morgen) https://edition.cnn.com/2024/11/05/politics/polls-close-time-election-dg/index.html Anonymkode: 39dbd...7d8 Ja, det var jo det jeg sa. Står her og https://e24.no/internasjonal-oekonomi/i/Jbp13b/slik-foregaar-den-amerikanske-valgdagen Anonymkode: e4baf...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:56 #22 Del Skrevet tirsdag kl 20:56 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Hvis det er valger i USA du snakker om er kjønnet på begge kandidatene kjent og av liten betydning g for jobben. Det er greit at det er vanskelig å forstå seg på amerikansk politikk og amerikaneres prioriteringer, men å fordumme det til at det skal være en avsløring av om kvinner eller menn er best egnet blir tross alt for overfladisk. Anonymkode: 6f7e2...c12 Håper ikke du er like "dum" i sosiale relasjoner i real life. Anonymkode: e9d51...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:56 #23 Del Skrevet tirsdag kl 20:56 Hva er stillingen, noen som vet? Anonymkode: e9d51...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:58 #24 Del Skrevet tirsdag kl 20:58 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hva er stillingen, noen som vet? Anonymkode: e9d51...1dd 0-0 Anonymkode: f4f66...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 21:03 #25 Del Skrevet tirsdag kl 21:03 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hva er stillingen, noen som vet? Anonymkode: e9d51...1dd https://www.aftenposten.no/verden/i/63zq2O/oppdaterte-valgresultater-for-presidentvalget-i-usa-2024 Anonymkode: 39dbd...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå