Gå til innhold

Å ikke alltid invitere alle på vorspiel før byen?

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg har fått til en fin liten gjeng på 5 totalt 6 med min partner. som vi drikker og skravler og tar turen til en bar/nattklubb. Men jeg kjente disse 5 andre i vert fall 5 år. Før jeg bestemte meg for å introdusere via vorspiel. Denne personen som jeg ikke inviterer nå bare 1 år. Han er grei fyr med liv i seg det er han men han tar også mye plass og er veldig høylytt.. jeg vet han ene kompisen min har jo blitt nesten bestiss med han så jeg fikk jo forespørsel om ikke «eirik» skulle være med oss. Ble litt kleint da vi traff  han i byen og han mente til min partner at han blir jo aldri invitert lenger hos oss (partners hus). Men sist vorspiel han var med så hadde han også satt fast tyggis i bordet til partneren min.. så han var ikke helt gira på å ha han over lenger. 

Anonymkode: 1e343...3a5

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Voksne folk som utelukker 1 person burde skamme seg.

Anonymkode: 4dac6...557

Nå prates jo vi ikke engang før det skjedde og var heller ikke nær venner men mer fest venner.

Herlighet, rangering av venner på den måten er fullstendig idiotisk.

Inviterer de jeg har kjent i 5 år, men dropper den ene jeg har kjent i bare et år, virkelig?

Jeg slutter aldri å bli overrasket over galskapen...

Anonymkode: c8504...965

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Nå prates jo vi ikke engang før det skjedde og var heller ikke nær venner men mer fest venner.

Æsj, fysj, du kommer med rar forklaring. Du får ta en prat med han om hvilke forventninger du har til folk på fest. Hvis du fortsetter å ikke invitere, risikerer du at vorspielgjengen blir splittet, i verste fall er det du og din partner som ikke blir invitert til vorspiel. Med andre ord; skjerp deg.

Anonymkode: 3b03c...46f

Annonse

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg føler jeg har fått til en fin liten gjeng på 5 totalt 6 med min partner. som vi drikker og skravler og tar turen til en bar/nattklubb. Men jeg kjente disse 5 andre i vert fall 5 år. Før jeg bestemte meg for å introdusere via vorspiel. Denne personen som jeg ikke inviterer nå bare 1 år. Han er grei fyr med liv i seg det er han men han tar også mye plass og er veldig høylytt.. jeg vet han ene kompisen min har jo blitt nesten bestiss med han så jeg fikk jo forespørsel om ikke «eirik» skulle være med oss. Ble litt kleint da vi traff  han i byen og han mente til min partner at han blir jo aldri invitert lenger hos oss (partners hus). Men sist vorspiel han var med så hadde han også satt fast tyggis i bordet til partneren min.. så han var ikke helt gira på å ha han over lenger. 

Dere er 18 år da eller? 

Anonymkode: c3128...1a3

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Utfra språk og problemstilling regner jeg med at du er svært ung. Kanskje du bør snakke med foreldrene dine om dette? 

Anonymkode: 9adb3...97b

Kan du hjelpe meg pappa?

Kathrine. skrev (13 timer siden):

Jeg hadde heller ikke invitert tilbake noen som festa tyggisklyse på møbler. Bare si at det er derfor. Absolutt innafor. 

Ja det er jo ekkelt. Spesielt når man kan hive opp i tomme flasker eller båset istedet😅

Men hva svarte han da han fikk beskjed om at dere ikke vil ha noen som fester tyggis på møbler i hus? Jeg ville heller ikke ha en fyr som ikke klarer å kaste søppel der den skal kastes.  At man må kjenne dem i 5 år eller mer for å invitere folk hjem, høres temmelig sykt ut.

Anonymkode: 76a78...46e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...