Anonym bruker Skrevet 5. november 2024 #26 Skrevet 5. november 2024 Rhodiola skrev (28 minutter siden): For å svare kjapt på det jeg mener er en skjev fremstilling: Det er en del av hennes arbeidsoppgaver å gi utestengelser, da det er administratorer som har hovedansvaret for de vurderingene. Derfor har både jeg og hun beskyldninger på oss om å utestenge for mye/på feil grunnlag/uten grunn i det hele tatt. Det finnes alltid et vurderingsgrunnlag, hvis man ikke forstår hvorfor en er utestengt er en like stor del av ansvaret å gi innsyn i hva som ligger bak avgjørelsen. Det er derfor best om en henvender seg til gjeldende medarbeider, i riktige kanaler. Skal du ha tak i henne kan du sende henne en e-post. Ser helst at jeg slipper å begynne å moderere/stenge denne tråden, så ber om at kommentarer som går på enkeltpersoner er noe som tas med dem det gjelder. Jeg ser du prøver å være saklig. Men det nytter jo ikke. Da diverse admin er fast bestemt på at jeg ikke får være en del av deres nettside. Så får det bare bli. Kg er bare en haug med dritt folk der uansett som angriper og mobber folk ut av forumet og admin som utviser mobbeofferet og ikke selve mobberne. Fordi ikke vet jeg. Så har gitt opp på den siden Anonymkode: 0022e...51c
Anonym bruker Skrevet 5. november 2024 #27 Skrevet 5. november 2024 Rhodiola skrev (1 time siden): Akkurat nå er det jeg som er vikar for Admin her inne, Vil det si at du bruker Admin sin konto? Anonymkode: ef3a2...44d
Rhodiola Skrevet 5. november 2024 #28 Skrevet 5. november 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Vil det si at du bruker Admin sin konto? Anonymkode: ef3a2...44d Niks! De rettighetene jeg trenger til drift har jeg med denne, og det hadde strengt tatt vært uetisk overfor de som har kommunisert med henne privat om jeg plutselig skulle hatt tilgang til det.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2024 #29 Skrevet 5. november 2024 Hvis folk blir utestengt fra kg over en lav sko burde jo snart hele kvinneguiden vært lagt ned spør du meg. Det er jo nesten bare nedlatende og ekle folk det inne. Rart de får være der Anonymkode: 976d6...8cd
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 12:41 #30 Skrevet onsdag kl 12:41 det burde vært en skikerlig opprydding der inne av admin og medotirater, det er dem som har laget reglene der men bryr di seg om dem eh nei overhode ikke det aller værste er når man prøver og raportere det inn så er ikke det lov man blir bare stengt ute, når man kommer inn igjen tør man ikke si ifra fordi man blir ikke hørt, ikke får man noen som helst bevis på at man har gjort noe galt det burde vært et sted hvor man kan raportere inn som holder seg helt nøytral Anonymkode: 3415d...2c2
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 14:14 #31 Skrevet onsdag kl 14:14 Ofte er det de brukerene som hyler høyest om at andre brukere er frekke og skal rapoorteres for ditt og datt, som er det største problemet selv. Anonymkode: ef3a2...44d
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 15:03 #32 Skrevet onsdag kl 15:03 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Ofte er det de brukerene som hyler høyest om at andre brukere er frekke og skal rapoorteres for ditt og datt, som er det største problemet selv. Anonymkode: ef3a2...44d javel du snakker som om du selv er en admin der Anonymkode: 3415d...2c2
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 15:13 #33 Skrevet onsdag kl 15:13 2 hours ago, Anonym bruker said: det burde vært en skikerlig opprydding der inne av admin og medotirater, det er dem som har laget reglene der men bryr di seg om dem eh nei overhode ikke det aller værste er når man prøver og raportere det inn så er ikke det lov man blir bare stengt ute, når man kommer inn igjen tør man ikke si ifra fordi man blir ikke hørt, ikke får man noen som helst bevis på at man har gjort noe galt det burde vært et sted hvor man kan raportere inn som holder seg helt nøytral Anonymkode: 3415d...2c2 Nå er jo både dette og KG private forumer, så de må få lov til å styre de akkurat som de selv vil Anonymkode: 93bf8...236
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 15:19 #34 Skrevet onsdag kl 15:19 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Nå er jo både dette og KG private forumer, så de må få lov til å styre de akkurat som de selv vil Anonymkode: 93bf8...236 så du mener dem ikke skal holde seg til sine egene regler Anonymkode: 3415d...2c2
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 15:26 #35 Skrevet onsdag kl 15:26 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): så du mener dem ikke skal holde seg til sine egene regler Anonymkode: 3415d...2c2 Hvilke regler er det de (ikke dem) ikke holder seg til? Anonymkode: 5bb2e...edd
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 15:29 #36 Skrevet onsdag kl 15:29 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): så du mener dem ikke skal holde seg til sine egene regler Anonymkode: 3415d...2c2 Nei, det trenger de faktisk ikke. Admin bryter selv mot reglene på dette forumet, så sent som bare for noen dager siden. De har lov til det. Men etisk og moralsk riktig er det ikke. Men juridisk sett fullt lovlig. Anonymkode: fc70c...270
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 15:33 #37 Skrevet onsdag kl 15:33 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvilke regler er det de (ikke dem) ikke holder seg til? Anonymkode: 5bb2e...edd ødlegger tråder, mobber sier ting som ikke er sant, prøvde å ta det opp men isteden fikk jeg regel lista slengt etter meg som om det er jeg som har gjort noe galt så ble han bare drut sur på meg (admin) og slengte ut med en advarsel den personen har gjort det samme før og jeg har prøvd og si ifra uten å bli hørt da også. jeg har også spurt om noen form for bevis men det kunne dem ikke hoste opp det å komme å postå at jeg er dem som bryter reglene er også alt for dumt jeg er en av dem få som faktisk bryr meg om dem Anonymkode: 3415d...2c2
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 17:09 #38 Skrevet onsdag kl 17:09 Anonym bruker skrev (2 timer siden): javel du snakker som om du selv er en admin der Anonymkode: 3415d...2c2 Og du snakker som en fourettet bruker uten selvinnsikt. Anonymkode: ef3a2...44d
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 17:27 #39 Skrevet onsdag kl 17:27 Hvis du skriver meningene dine og de er politisk ukorrekt, kan du risikere å bli utestengt. Anonymkode: f347c...7f9
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 17:34 #40 Skrevet onsdag kl 17:34 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvis du skriver meningene dine og de er politisk ukorrekt, kan du risikere å bli utestengt. Anonymkode: f347c...7f9 Okei har ikke noe med politikk og gjøre Anonymkode: 3415d...2c2
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 18:17 #41 Skrevet onsdag kl 18:17 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Okei har ikke noe med politikk og gjøre Anonymkode: 3415d...2c2 Nei, dette var bare et eksempel. Og politisk korrekthet/ukorrekthet har nødvendigvis ingenting med politikk å gjøre. Anonymkode: f347c...7f9
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:12 #42 Skrevet onsdag kl 19:12 1 hour ago, Anonym bruker said: Hvis du skriver meningene dine og de er politisk ukorrekt, kan du risikere å bli utestengt. Anonymkode: f347c...7f9 Og som et privat forum så er de i sin fulle rett til å gjøre det Anonymkode: 93bf8...236
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:32 #43 Skrevet onsdag kl 19:32 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Nei, dette var bare et eksempel. Og politisk korrekthet/ukorrekthet har nødvendigvis ingenting med politikk å gjøre. Anonymkode: f347c...7f9 ok jeg ble ikke kastet ut derfra men fikk en advarsel siden jeg raporterete en moderator til en admin om brudd på reglene, noe hun har gjort tidligere så det her blir jo til person angrep og psykisk vold rett og slett når man overhode ikke kan si ifra om noe som helst på kg å har en helt jævelig hold over deg Anonymkode: 3415d...2c2
sug lut Skrevet onsdag kl 19:39 #44 Skrevet onsdag kl 19:39 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): ok jeg ble ikke kastet ut derfra men fikk en advarsel siden jeg raporterete en moderator til en admin om brudd på reglene, noe hun har gjort tidligere så det her blir jo til person angrep og psykisk vold rett og slett når man overhode ikke kan si ifra om noe som helst på kg å har en helt jævelig hold over deg Anonymkode: 3415d...2c2 Psykisk vold, faktisk. Her er det visst på sin plass å tenne er lys.😂😂
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:44 #45 Skrevet onsdag kl 19:44 sug lut skrev (4 minutter siden): Psykisk vold, faktisk. Her er det visst på sin plass å tenne er lys.😂😂 for det er noe å le av Anonymkode: 3415d...2c2
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 20:18 #46 Skrevet onsdag kl 20:18 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): for det er noe å le av Anonymkode: 3415d...2c2 Alternativet er jo å gråte… Har du forresten anmeldt tyveriet? Anonymkode: 5bb2e...edd
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 20:41 #47 Skrevet onsdag kl 20:41 1 hour ago, sug lut said: Psykisk vold, faktisk. Her er det visst på sin plass å tenne er lys.😂😂 Anonymkode: 93bf8...236
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 22:54 #48 Skrevet onsdag kl 22:54 Rhodiola skrev (På 5.11.2024 den 0.47): For å svare kjapt på det jeg mener er en skjev fremstilling: Det er en del av hennes arbeidsoppgaver å gi utestengelser, da det er administratorer som har hovedansvaret for de vurderingene. Derfor har både jeg og hun beskyldninger på oss om å utestenge for mye/på feil grunnlag/uten grunn i det hele tatt. Det finnes alltid et vurderingsgrunnlag, hvis man ikke forstår hvorfor en er utestengt er en like stor del av ansvaret å gi innsyn i hva som ligger bak avgjørelsen. Det er derfor best om en henvender seg til gjeldende medarbeider, i riktige kanaler. Skal du ha tak i henne kan du sende henne en e-post. Ser helst at jeg slipper å begynne å moderere/stenge denne tråden, så ber om at kommentarer som går på enkeltpersoner er noe som tas med dem det gjelder. Jeg er også utestengt. Jeg er faktisk utestengt på livstid, altså verre enn ved drap. Jeg har ikke engang en eneste prikk på sertifikatet mitt, så det er vel ingen som dømmer strengere enn dere? Da tror jeg vi må bevege oss til andre land. Er dere norske som sitter og dømmer der inne på livstid? Anonymkode: a1c1f...011
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 23:13 #49 Skrevet onsdag kl 23:13 sug lut skrev (3 timer siden): Psykisk vold, faktisk. Her er det visst på sin plass å tenne er lys.😂😂 Påfallende hvor mye sarkasme du klarer å presse inn på andres bekostning. Er det det nærmeste du kommer å forholde deg til mennesker? Anonymkode: a1c1f...011
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 03:24 #50 Skrevet torsdag kl 03:24 Anonym bruker skrev (7 timer siden): ok jeg ble ikke kastet ut derfra men fikk en advarsel siden jeg raporterete en moderator til en admin om brudd på reglene, noe hun har gjort tidligere så det her blir jo til person angrep og psykisk vold rett og slett når man overhode ikke kan si ifra om noe som helst på kg å har en helt jævelig hold over deg Anonymkode: 3415d...2c2 Psykisk vold?! Hallo... Anonymkode: f347c...7f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå