Gå til innhold

Ute stengt fra KG uten grunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skulle jeg logge på kontoen min, som den vanlige tidsfordriven jeg av og til har. Jeg åpent siden og kom til en side som ikke ga menig, hele grensesnittet var bare rart. Jeg var pålogget sist i helgen og hadde da null advarsler eller skrevet noen spesielt. Men etter å ha oppdatert siden fikk jeg beskjed om at jeg var utestengt med 6 poeng varsel. Permanent. Jeg har ikke skrevet NOE (med kors på halsen) som er i mot reglene. Måtte godkjenne og prøvde kontakte de, men fikk bare feilmelding. Så hva gjør man da? Jeg mener helt sikkert at jeg ikke har brutt reglene på noen som helst måte og har enten opplevd teknisk feil eller blitt utestengt uten grunnlag. Har hatt bruker der i flere år. Men får jo ikke vite hva som har skjedd. 

Hvordan får jeg kommet i kontakt med admin der inne?

Anonymkode: 05348...5f5

Skrevet

Jeg vet ikke om det er mulig, egentlig. 

Generelt sett går det an å bryte reglene på KG uten å gjøre det med vilje eller være klar over det selv. Jeg lenket f.eks. til en nyhetsartikkel i et tråd jeg opprettet som anonym. Den ble slette, for alt med nyheter skal i "Nyheter og aktuelle saker" og der kan man ikke poste anonymt. Jeg vil ikke påstå at det står særlig klart i reglene, men nå som jeg er oppmerksom på det ser jeg at slike tråder blir slettet ofte.

Jeg ble ikke utestengt, men jeg skjønner nå bedre hvordan det kan skje.

Anonymkode: e1c82...241

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

I dag skulle jeg logge på kontoen min, som den vanlige tidsfordriven jeg av og til har. Jeg åpent siden og kom til en side som ikke ga menig, hele grensesnittet var bare rart. Jeg var pålogget sist i helgen og hadde da null advarsler eller skrevet noen spesielt. Men etter å ha oppdatert siden fikk jeg beskjed om at jeg var utestengt med 6 poeng varsel. Permanent. Jeg har ikke skrevet NOE (med kors på halsen) som er i mot reglene. Måtte godkjenne og prøvde kontakte de, men fikk bare feilmelding. Så hva gjør man da? Jeg mener helt sikkert at jeg ikke har brutt reglene på noen som helst måte og har enten opplevd teknisk feil eller blitt utestengt uten grunnlag. Har hatt bruker der i flere år. Men får jo ikke vite hva som har skjedd. 

Haha jeg er utvist for alltid i følge dem. 

Anonymkode: 0022e...51c

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nederst på siden står det kontakt oss, send melding der.

Anonymkode: ef3a2...44d

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kan kanskje spørre admin her om hvordan ta kontakt, er ikke hun admin både her og på kvinneguiden.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Haha jeg er utvist for alltid i følge dem. 

Hva gjorde du?

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Prøvd, men får bare feilmelding når jeg sender :( 

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Kan kanskje spørre admin her om hvordan ta kontakt, er ikke hun admin både her og på kvinneguiden.

Er det samme admin?!

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Hva gjorde du?

Hadde bare en liten uenighet med en medlem der på et tråd kanskje jeg gjorde dette 2 ganger også utvist🤣 men adminsa der tåler jo ingenting. Så ikke noe stort tap i kvinneguiden. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Er det samme admin?!

Jeg tror det, mener å huske at det har blitt sagt, detr samme profilbilde begge stedene. De andre moderatorene er og begge steder.

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hadde bare en liten uenighet med en medlem der på et tråd kanskje jeg gjorde dette 2 ganger også utvist🤣 men adminsa der tåler jo ingenting. Så ikke noe stort tap i kvinneguiden. 

Det er rart da, siden det er samme moderatorer der som her.

Skrevet

Kvinneguiden er en grusom nettside. Folk der inne angriper hverandre og det er lite varme og omtanke. Det er skittkasting over en lav sko, og mange virker svært aggressive og bitter. Har vært innom der jeg også, men ble nesten dårlig av det. 

Anonymkode: 976d6...8cd

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Kvinneguiden er en grusom nettside. Folk der inne angriper hverandre og det er lite varme og omtanke. Det er skittkasting over en lav sko, og mange virker svært aggressive og bitter. Har vært innom der jeg også, men ble nesten dårlig av det. 

Dessverre opplevd lingnende her. Sikkert samme folka som var der inne som prøver å herske her inne med å være grusomme med andre. Burde vert noe litt strengere her også da mange slipper unna med de stygge kommentarene de legger igjen som har 0 ting med trådene å gjøre

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Det er mye forskjellig og dessverre ikke alle som vet å oppføre seg. De er det egentlig bare å ignorere. Synes det er flaut å se hvordan folk er i kommentarfelt på fb også. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Det er mye forskjellig og dessverre ikke alle som vet å oppføre seg. De er det egentlig bare å ignorere. Synes det er flaut å se hvordan folk er i kommentarfelt på fb også. 

Uff ja.. delte en gang i den siden da jeg hadde noe jeg ville lufte ut. Fb kommentarfeltet var ikke noe bedre en kommentarene på kg.. verste er at du kan jo se hvem som kommenterer der. Verre at man ikke får pling når de deler innleget til en på fb så får man mye piss fra det offentlige der og uten at folk er anonyme eller noe uten at man vet eller ts vet

Skrevet

Uff ja.. delte en gang i den siden da jeg hadde noe jeg ville lufte ut. Fb kommentarfeltet var ikke noe bedre en kommentarene på kg.. verste er at du kan jo se hvem som kommenterer der. Verre at man ikke får pling når de deler innleget til en på fb så får man mye piss fra det offentlige der og uten at folk er anonyme eller noe uten at man vet eller ts vet

For å Blir mer latterlig gjort 

Skrevet

jeg hater kg er nesten bare frekke folk der og man blir stengt ute uten grunn. burde vært en opprydding av damin der, dem bryter sine egene regler hele tiden

Anonymkode: 3415d...2c2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dette! Plus at admin + moderatorene behandler forskjellige brukere ulikt. Det har jeg selv prøvd ut.

Ja, det er samme admin her og på KG. Det merkes. Jeg mener ikke noe vondt om henne, men hun var varmere og hadde større forståelse her før, før hun ble admin på KG også. Nå er hun litt for hard og forstår ikke helt tonen her inne, opplever jeg.

Alle adminner på KG har vært røffe. Noe som noen ganger har gitt komisk utslag, som hun som mente det var mot regelverket å ha sitt eget navn som brukernavn og derfor stengte ute en bruker som kalte seg "Aurora Borealis".

Anonymkode: fc70c...270

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

@Admin? Selv om du sletter tråden, kan du være så snill at du kontakter denne brukeren for å hjelpe henne med å få en forklaring på hva som er skjedd? Så er du en engel ❤️ 

Skrevet (endret)

Hei!

Bare for å bekrefte kan jeg fortelle at både Admin, TSP, _popcorn_ og jeg er å finne på Kvinneguiden.

Admin og TSP har samme funksjon her som de har på KG, mens _popcorn_ og jeg vikarierer for Admin her inne i perioder.

Akkurat nå er det jeg som er vikar for Admin her inne, så skal man ha tak i henne er det PM som gjelder inntil hun er tilbake, men i skrivende stund har jeg ansvaret for henvendelser om det skal være noe.

Siden dette gjelder Kvinneguiden, kan dere som ønsker å ta kontakt i forbindelse med konto og utestengelse der sende meg en e-post.

Utenom det driver vi ikke med ‘’kryss-referering’’ på tvers av forumene våre, så man blir nødt til å ta kontakt i riktige kanaler, fra e-postadressene man har registrert seg med, for å få svar.

Rhodiola, vikar.

Endret av Rhodiola
Skrevet
Rhodiola skrev (3 minutter siden):

Hei!

Bare for å bekrefte kan jeg fortelle at både Admin, TSP, _popcorn_ og jeg er å finne på Kvinneguiden.

Admin og TSP har samme funksjon her som de har på KG, mens _popcorn_ og jeg vikarierer for Admin her inne i perioder.

Akkurat nå er det jeg som er vikar for Admin her inne, så skal man ha tak i henne er det PM som gjelder inntil hun er tilbake.

Siden dette gjelder Kvinneguiden, kan dere som ønsker å ta kontakt i forbindelse med konto og utestengelse der sende meg en e-post.

Utenom det driver vi ikke med ‘’kryss-referering’’ på tvers av forumene våre, så man blir nødt til å ta kontakt i riktige kanaler, fra e-postadressene man har registrert seg med, for å få svar.

Rhodiola, vikar.

Ikke meg det gjelder, men takk for at du svarer likevel! Snilt av deg å hjelpe, Rhod.

Skrevet

*likevel takk for at du svarer (mente jeg)

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

*likevel takk for at du svarer (mente jeg)

Skulle bare mangle! Er ikke innom her for veldig mye annet enn å ta rapportert innhold, men det skal jo likevel være noen tilgjengelige for brukerne når det trengs.

Det er gjerne i e-post at saker, henvendelser og varsler først oppfattes for min del. :ph34r:

Skrevet

Popcorn admin er jo hu som utviser for ingenting. Kg trenger nye bedre admin på den siden. Andre har skrevet så mye verre der inne men for  foresatt være del av den dumme kg mafian 

Skrevet

Popcorn admin er jo hu som utviser for ingenting. Kg trenger nye bedre admin på den siden. Andre har skrevet så mye verre der inne men for  foresatt være del av den dumme kg mafian 

For å svare kjapt på det jeg mener er en skjev fremstilling:

Det er en del av hennes arbeidsoppgaver å gi utestengelser, da det er administratorer som har hovedansvaret for de vurderingene.

Derfor har både jeg og hun beskyldninger på oss om å utestenge for mye/på feil grunnlag/uten grunn i det hele tatt.

Det finnes alltid et vurderingsgrunnlag, hvis man ikke forstår hvorfor en er utestengt er en like stor del av ansvaret å gi innsyn i hva som ligger bak avgjørelsen.

Det er derfor best om en henvender seg til gjeldende medarbeider, i riktige kanaler.

Skal du ha tak i henne kan du sende henne en e-post.

Ser helst at jeg slipper å begynne å moderere/stenge denne tråden, så ber om at kommentarer som går på enkeltpersoner er noe som tas med dem det gjelder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...