Gå til innhold

Våket inatt med DEN hodeverken og oppkast

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det kan det godt ha vært, det er umulig å si. Gikk det over igjen?

Anonymkode: aac60...474

Ja det er over nå med mye søvn. Mulig jeg stresset med noen tanker igår, litt uhell i kjærligheten osv. Pluss overarbeidet... mulig jeg fikk en reaksjon av det. Jeg var redd om det var hjerneblødning siden jeg kastet opp itillegg. 

Anonymkode: ec918...589

Ting kan skje plutselig, jeg fikk auramigrene helt ut av det blå. Ta en sjekk hos legen for sikkerhets skyld. Både stress, endring i hormoner og annet kan utløse ting en ikke har opplevd før. 

Håper jeg det ble med den ene gangen 🙏🏻

Anonymkode: 7d5f6...733

Annonse

Det kan ha vært migrene, det kan ha vært virus, det kan ha vært en reaksjon på stress....

Du må bare se det an og se om det dukker opp på nytt.

Migrene er gjerne ensidig, og dunkende. Altså kjenner du blodet gjennom blodårer som blir for trange i hodet, dunk, dunk, dunk. Men det finnes atypiske former for migrene også, så det kan være vanskelig å vite.

Migrene kan komme med overgangsalderen også. Jeg har hatt migrene hele livet, mye styrt av hormonene så anfall i forbindelse med eggløsning og mens. Da jeg kom i overgangsalderen forsvant migrenen. Men søsteren min, som aldri har hatt vondt i hodet, fikk migrene da hun kom i overgangsalderen. Veldig rart, jeg ble kvitt min, også fikk hun det.

Anonymkode: 5cf3a...412

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det kan ha vært migrene, det kan ha vært virus, det kan ha vært en reaksjon på stress....

Du må bare se det an og se om det dukker opp på nytt.

Migrene er gjerne ensidig, og dunkende. Altså kjenner du blodet gjennom blodårer som blir for trange i hodet, dunk, dunk, dunk. Men det finnes atypiske former for migrene også, så det kan være vanskelig å vite.

Migrene kan komme med overgangsalderen også. Jeg har hatt migrene hele livet, mye styrt av hormonene så anfall i forbindelse med eggløsning og mens. Da jeg kom i overgangsalderen forsvant migrenen. Men søsteren min, som aldri har hatt vondt i hodet, fikk migrene da hun kom i overgangsalderen. Veldig rart, jeg ble kvitt min, også fikk hun det.

Anonymkode: 5cf3a...412

Merkelig... ja det begynner gjerne ensidig her men jeg våknet med en sviende og pulserende hodeverk i hele hodet. Jeg løp bort på badet og kastet opp. Det var så ille å egge sg igjen men sovnet og våknet da opp til ny verden. 

Overgangsalder ja... er 36 og håper for all del jeg ikke er er enda..  

Anonym bruker skrev (På 5.11.2024 den 6.37):

Plutselig kreaftig hodepine med oppkast slil du beskriver hadde jeg gått til legen med. Hvis du ikke har hatt migrene før så er det noe som burde tas alvorlig. 

Anonymkode: fbdbd...c9c

Jeg har igrunnen hatt det tidligere, men ikke så plutselig. Ja jeg bestiller time😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...