Gå til innhold

Aldersforskjell på 18 år

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nylig en ny venn på Facebook som det viser seg har lyst til å møtes.  Han er singel, jeg er nyskilt. Jeg har faktisk og studert han litt på avstand uten å vite at han er 58 år, han ser absolutt ikke slik ut. Jeg er 40. Lurer på å gi det en sjanse, usikker?  Hva hadde du tenkt? Jeg har barn mellom 10 og 15. Han har ikke barn. 

Anonymkode: 6d871...0ec

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450675-aldersforskjell-p%C3%A5-18-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del hadde aldersforskjellen vært altfor stor. Men, der har jo med mine preferanser å gjøre. Statistisk sett er vel sjansen for at et forhold med så stor aldersforskjell vil lykkes, mindre enn der forskjellen er betydelig mindre. MEN, det finnes alltid unntak. Kanskje dette er et unntak? Det får du uansett ikke vite om du ikke gir det et forsøk. Og å treffe vedkommende én gang, skader ikke uansett.

Anonymkode: 3b584...19a

Uinteressant for min del.

Kanskje ikke så stor forskjell akkurat nå, men når han går av med pensjon og du skal jobbe i 18 år til er det mye.

Pappaen min er 20 år eldre enn meg, og hans venner er ikke så interessante. 

Anonymkode: 3c817...052

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk nylig en ny venn på Facebook som det viser seg har lyst til å møtes.  Han er singel, jeg er nyskilt. Jeg har faktisk og studert han litt på avstand uten å vite at han er 58 år, han ser absolutt ikke slik ut. Jeg er 40. Lurer på å gi det en sjanse, usikker?  Hva hadde du tenkt? Jeg har barn mellom 10 og 15. Han har ikke barn. 

Anonymkode: 6d871...0ec

Tja… hadde han vært 18 år yngre, så ja, ville gitt en sjanse. Når det er omvendt, holder det ikke lenge - jeg er overbevist at sex er limet i forholdet, og det er sikkert ok sex i 58-68 års alder, men ikke helt kompatibel med behov til en 40-åring ..

Anonymkode: 52af8...341

Anonym bruker skrev (På 3.11.2024 den 22.54):

Tja… hadde han vært 18 år yngre, så ja, ville gitt en sjanse. Når det er omvendt, holder det ikke lenge - jeg er overbevist at sex er limet i forholdet, og det er sikkert ok sex i 58-68 års alder, men ikke helt kompatibel med behov til en 40-åring ..

Anonymkode: 52af8...341

Det tror ikke jeg, mannen må være eldst. Sex kan være så mangt. Menn kan føle at de har sex om de ser på at kvinnen onanerer foran dem. For en eldre mann kan en slik setting være veldig tilfredsstillende seksuelt, jeg tror sjelden det ville gitt en eldre kvinne en tilfredsstillelse å se en mye yngre mann onanere foran henne. Sett fra den andre siden, så tror jeg det finnes kvinner som kunne opplevd det som seksuelt tilfredsstillende å la mannen se på, om de stoler på hans positive reaksjon. Slik kan et par også ha sex. Sex er mer enn samleie, følelser kan formidles både direkte og indirekte, også seksuelle følelser.

Anonymkode: 8a287...148

Annonse

Han kan sikkert være litt hot nå og i 5 år til, men så blir han brått gammel. Som i gammel, skrukkete mann med lite hår, leverflekker og lang pung. Ikke et vondt ord om gamle menn, men jeg tenker de er best å være i forhold med når man selv er gammel dame, ikke 45-50. 

Anonymkode: 98ae7...f85

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Han kan sikkert være litt hot nå og i 5 år til, men så blir han brått gammel. Som i gammel, skrukkete mann med lite hår, leverflekker og lang pung. Ikke et vondt ord om gamle menn, men jeg tenker de er best å være i forhold med når man selv er gammel dame, ikke 45-50. 

Anonymkode: 98ae7...f85

Du har nok rett i dette. Alle blir eldre, og det går bratt når 60 passeres. Eneste er at mange damer kan være ganske gamle når de nærmer seg 50 de også, men det er ingen stor trøst akkurat. 

Anonymkode: 8a287...148

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...