Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:03 #1 Del Skrevet søndag kl 17:03 Følte leger alltid velger sykepleiere eller leger , andre høy utdannelse. Er det likevel mulig å finne en mann som er lege på tinder? Jeg har fast 100% men er renholder uten særlig utdanning, kun frisør og hudpleier i bunn. Sjans for meg noen gang å finne en høyutdannet fyr ? Anonymkode: 76fd4...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:12 #2 Del Skrevet søndag kl 17:12 Hvorfor må du finne en lege? Anonymkode: d107d...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sug lut Skrevet søndag kl 17:42 #3 Del Skrevet søndag kl 17:42 Hvorfor vil du ha en som har helt andre parametre på livet enn deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:44 #4 Del Skrevet søndag kl 17:44 sug lut skrev (1 minutt siden): Hvorfor vil du ha en som har helt andre parametre på livet enn deg? Fordi det er preferansene hennes. Trenger ingen annen forklaring. Anonymkode: 8fa54...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sug lut Skrevet søndag kl 17:52 #5 Del Skrevet søndag kl 17:52 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Fordi det er preferansene hennes. Trenger ingen annen forklaring. Anonymkode: 8fa54...e89 Joda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:53 #6 Del Skrevet søndag kl 17:53 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Følte leger alltid velger sykepleiere eller leger , andre høy utdannelse. Er det likevel mulig å finne en mann som er lege på tinder? Jeg har fast 100% men er renholder uten særlig utdanning, kun frisør og hudpleier i bunn. Sjans for meg noen gang å finne en høyutdannet fyr ? Anonymkode: 76fd4...40f Nei. Anonymkode: bbc9b...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:55 #7 Del Skrevet søndag kl 17:55 Så klart det finnes leger på Tinder også. Leger er helt vanlige folk. Jeg er lege, men liker ikke å proklamere det til folk. Svarer så klart hvis noen spør, men tror ikke jeg hadde skrevet det på profilen min dersom jeg hadde hatt Tinder. Jeg hadde ikke vært så interessert i å møte noen som bare ønsket seg en lege. Anonymkode: 84387...ea3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:08 #8 Del Skrevet søndag kl 18:08 sug lut skrev (15 minutter siden): Joda. Hvorfor? Anonymkode: 15972...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:47 #9 Del Skrevet søndag kl 18:47 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Så klart det finnes leger på Tinder også. Leger er helt vanlige folk. Jeg er lege, men liker ikke å proklamere det til folk. Svarer så klart hvis noen spør, men tror ikke jeg hadde skrevet det på profilen min dersom jeg hadde hatt Tinder. Jeg hadde ikke vært så interessert i å møte noen som bare ønsket seg en lege. Anonymkode: 84387...ea3 Det er sant. Men har jeg ikke riktig med at en lege finner sjeldent ei dame uten høy utdannelse? For meg er det helt uvesentlig hva de jobber som, men det er synd at karriere er så viktig for forhold. Tror renholder og lege kunne vært en god kombinasjon, renholdere slutter tidlig på jobb som regel og kan lage middag til mannen kommer hjem. Samtidig som hun tjener penger og ikke sitter på latnenken😊 tjener ikke verst heller. Anonymkode: 76fd4...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sug lut Skrevet søndag kl 19:10 #10 Del Skrevet søndag kl 19:10 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Det er sant. Men har jeg ikke riktig med at en lege finner sjeldent ei dame uten høy utdannelse? For meg er det helt uvesentlig hva de jobber som, men det er synd at karriere er så viktig for forhold. Tror renholder og lege kunne vært en god kombinasjon, renholdere slutter tidlig på jobb som regel og kan lage middag til mannen kommer hjem. Samtidig som hun tjener penger og ikke sitter på latnenken😊 tjener ikke verst heller. Anonymkode: 76fd4...40f Men du har jo ingenting en med høyere utdanning ønsker seg. Det handler ikke om karriere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pobie Skrevet søndag kl 19:14 #11 Del Skrevet søndag kl 19:14 (endret) Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Det er sant. Men har jeg ikke riktig med at en lege finner sjeldent ei dame uten høy utdannelse? For meg er det helt uvesentlig hva de jobber som, men det er synd at karriere er så viktig for forhold. Tror renholder og lege kunne vært en god kombinasjon, renholdere slutter tidlig på jobb som regel og kan lage middag til mannen kommer hjem. Samtidig som hun tjener penger og ikke sitter på latnenken😊 tjener ikke verst heller. Anonymkode: 76fd4...40f Grunnen er vel mest at de omgies av andre leger og sykepleiere på jobb. Man møter gjerne fremtidige kjærester i vennegrupper eller på jobb. Endret søndag kl 19:15 av Pobie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslofrk Skrevet søndag kl 19:24 #12 Del Skrevet søndag kl 19:24 Leger er også mennesker, så det varierer vel - men jeg vet ihvertfall for egen del at etter 7års studier tenker jeg litt annerledes enn de som ikke har studert. Det handler ikke om at de ikke er bra folk, men at vi har behov for ulik intellektuell stimuli… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:28 #13 Del Skrevet søndag kl 19:28 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Det er sant. Men har jeg ikke riktig med at en lege finner sjeldent ei dame uten høy utdannelse? For meg er det helt uvesentlig hva de jobber som, men det er synd at karriere er så viktig for forhold. Tror renholder og lege kunne vært en god kombinasjon, renholdere slutter tidlig på jobb som regel og kan lage middag til mannen kommer hjem. Samtidig som hun tjener penger og ikke sitter på latnenken😊 tjener ikke verst heller. Anonymkode: 76fd4...40f For deg er det uvesentlig hva de jobber som? Hvorfor ønsker du så veldig å bli sammen med en lege da? Da burde det jo ikke spille noen rolle for deg hvilket yrke de har? Anonymkode: 84387...ea3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:36 #14 Del Skrevet søndag kl 20:36 Leger blir vel sammen med leger. Og de kommer fra lege familier. Så det må jo de få gjøre. Anonymkode: a8286...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmel og hav Skrevet søndag kl 21:07 #15 Del Skrevet søndag kl 21:07 Veldig mange par møtes jo under studier eller på jobb og da er det jo ikke så underlig at de begge har utdannelse på et eller annet nivå. Hvorfor vil du ha akkurat en lege? Vil du heller ha en lege du liker sånn passe enn en elektriker du liker kjempegodt? Om det handler om penger ville jeg heller tatt elektrikeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:20 #16 Del Skrevet søndag kl 21:20 Naboene mine er lege og tømrer, så det finnes leger som er sammen med folk med fagbrev. Anonymkode: c91c2...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:36 #17 Del Skrevet søndag kl 21:36 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Naboene mine er lege og tømrer, så det finnes leger som er sammen med folk med fagbrev. Anonymkode: c91c2...99d Min venninne som er lege er gift med en som jobber «på gulvet» i dagligvarebransjen. Er nok ikke alle intellektuelle som er avhengige av «intellektuell stimuli» i en partner, men som ser etter andre menneskelige egenskaper. Selv er jeg høyt utdannet, og gift på tyvende året med en mann med fagbrev. Selv om jeg har større akademisk ballast enn ham gruser han meg på mange andre områder. At han ikke har akademisk utdanning betyr jo ikke at han er dum, han har mye kunnskap om ting jeg vet nada om. Anonymkode: cb0f2...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:43 #18 Del Skrevet søndag kl 21:43 oslofrk skrev (2 timer siden): Leger er også mennesker, så det varierer vel - men jeg vet ihvertfall for egen del at etter 7års studier tenker jeg litt annerledes enn de som ikke har studert. Det handler ikke om at de ikke er bra folk, men at vi har behov for ulik intellektuell stimuli… Oi oi oi, så nedlatende. Anonymkode: bbc9b...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:57 #19 Del Skrevet søndag kl 21:57 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Oi oi oi, så nedlatende. Anonymkode: bbc9b...450 Det er selvinnsikt og kritisk refleksjon. Ingenting nedlatende her. Anonymkode: a2990...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet søndag kl 22:05 #20 Del Skrevet søndag kl 22:05 oslofrk skrev (2 timer siden): Leger er også mennesker, så det varierer vel - men jeg vet ihvertfall for egen del at etter 7års studier tenker jeg litt annerledes enn de som ikke har studert. Det handler ikke om at de ikke er bra folk, men at vi har behov for ulik intellektuell stimuli… Jeg har også studert lenge, og mitt eventuelle behov for intellektuelt stimuli går da ikke over mitt forhold til mannen som har fagbrev og driver sitt eget mekaniske firma. Vi tenker ulikt på noen ting, men i de viktige tingene som hvilke verdier vi har, politisk ståsted og aksept for forskjellene har vi samme tanker. Å studere lenge behøver virkelig ikke å bety at man er spesielt vis, noen er kun gode på sitt felt mens de ikke takler resten av verden så godt. Anonymkode: 15972...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet søndag kl 23:17 #21 Del Skrevet søndag kl 23:17 Leger finnes også på tinder ja, jeg vet om flere😊. De er helt vanlige mennesker de også som også. Bare husk at de jobber mye å neppe har god tid til deg. Anonymkode: 23ac3...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet mandag kl 03:30 #22 Del Skrevet mandag kl 03:30 Det er vel folk med alle slags yrker der vil jeg tro. Men en lege med høy utdannelse vil ofte søke partnere med samme preferanse. Jeg har selv bare fagbrev utdannelse med videreutdanning, og hadde ikke villet hatt en mann med doktorgrad. Min mann har samme nivå utdannelse som meg, men i helt annet yrke og har mye høyere lønn, er leder og mer status. Man søker ofte til folk som er lik seg selv. Er det status og penger du er ute etter? Anonymkode: c9385...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amandine Skrevet mandag kl 07:21 #23 Del Skrevet mandag kl 07:21 Jeg vil tro mange er på tinder uavhengig av hva man jobber med og hvilken utdannelse man har. Men som flere sier så er det vel gjerne andre steder enn tinder man finner en livsledsager? De fleste leger i alder for etablering har gått gjennom mange år med mye tid på studier, og de er mye på jobb også. Når det kommer til hvem man velger som partner tror ikke jeg at lengden på studiet har så mye å si, det er personlige egenskaper som teller. Du er ikke garantert et samfunnsmessig og intellektuelt oppgående menneske selv om du har mange studiepoeng. Jeg tenker at den som låser seg til krav om tittel eller studiepoeng har et snevert utgangspunkt og også en ganske snever horisont. Det finnes idioter i alle leire så kunsten er vel å unngå idiotene når man skal velge partner, ikke å henge seg opp i tittelen eller graden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSaigon Skrevet mandag kl 07:58 #24 Del Skrevet mandag kl 07:58 sug lut skrev (14 timer siden): Hvorfor vil du ha en som har helt andre parametre på livet enn deg? Har man altså grunnleggende forskjellige parametre kun basert på utdannelse? Så avvikende at man faktisk bør velge bort en partner basert på utdannelsesnivået. Det var da en snever og ganske snobbete holdning. Det kan være utallige grunner til at noen ikke har valgt høyere utdannelse, og det sier ingenting om verken intelligens eller sosiale egenskaper. Det høyest utdannede mennesket jeg kjenner er lynende intelligent innen faget sitt, men de sosiale kodene har gått han hus forbi og han evner ikke å fungere i et forhold. Han har PhD og har stor suksess innen faget sitt, men er også det mest ensomme mennesket jeg kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sug lut Skrevet mandag kl 08:13 #25 Del Skrevet mandag kl 08:13 MissSaigon skrev (10 minutter siden): Har man altså grunnleggende forskjellige parametre kun basert på utdannelse? Så avvikende at man faktisk bør velge bort en partner basert på utdannelsesnivået. Det var da en snever og ganske snobbete holdning. Det kan være utallige grunner til at noen ikke har valgt høyere utdannelse, og det sier ingenting om verken intelligens eller sosiale egenskaper. Det høyest utdannede mennesket jeg kjenner er lynende intelligent innen faget sitt, men de sosiale kodene har gått han hus forbi og han evner ikke å fungere i et forhold. Han har PhD og har stor suksess innen faget sitt, men er også det mest ensomme mennesket jeg kjenner. Gud, så kjedelig. Ikke bare skivebom, men resirkulert såda . "Det ække langt fra geni til iddiot" er altså fremdeles oppe og går? Du skal ikke ta med at man neppe kan være både smart og smellvakker i samme slengen? Siden du bommer uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå