Anonym bruker Skrevet 2. november #1 Del Skrevet 2. november Med mindre du virkelig har store problemer i hverdagen. Er snart et år siden jeg opererte/reduserte kjønnsleppene mine. De kom innimellom i klem når jeg skulle sykle, men var ikke verre enn at jeg kunne sette meg ned på setet på nytt. Men jeg fikk altså dekket operasjon. Det angrer jeg bittert på i dag. Det har bare vært negativt for min del, vil derfor advare andre som vurderer operasjon. Problemene er: -når jeg tisser, spruter det over alt og renner ned på rumpeballene, så jeg må vaske med klut hver gang jeg tisser. Og av og til toalettringen. Må alltid ha våt servietter med meg på jobb, eller når jeg skal noe. -sex er definitivt IKKE like godt som det var før operasjon. Jeg kjenner mindre, oralsex og penetrering er ikke det samme. -det ser ikke penere ut. (det var heller ikke grunnen til operasjon, men bare nevner det) -og det verste av alt, det har ikke hjulpet noen verdens ting. De kommer fortsatt av og til i klem når jeg sykler. Så til andre som vurderer operasjon, tenk dere godt om. Anonymkode: 3fb39...605 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450656-til-dere-som-vurderer-kj%C3%B8nnsleppereduksjon-ikke-gj%C3%B8r-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå