Gå til innhold

Jippi, det virker faktisk å si i fra :)

Anbefalte innlegg

Jeg var innom den lokale Kiwi har på mandag.
På handlelisten min stod det blant annet Mills ovnsbakt leverpostei.
Jeg fant den ikke i hyllen, og spurte hun som stod der og fylte opp en annen hylle.
Hun svarte at de ikke tar den inn nå for å få plass til juleposteien.

Jeg har ikke noe problem med at det er julevarer i butikken, men jeg personlig handler ikke det før desember.
Ønsker ikke jul hos oss i oktober.

Spurte om daglig leder var på jobb, det var hun og jeg fikk snakket med han.
Sier pent at ja, jeg skjønner at de tar inn julevarer tidlig siden det selger, men ikke alle ønsker å kjøpe julevarer før desember som syns det blir litt galt har de fjerner vanlige varer folk kjøper for å få plass til julevarer i oktober og før Halloween.

Og vet dere hva, i dag når jeg var i butikken så hadde de fått den inn igjen :) 

Er dere flinke til å si i fra dersom det er noe dere mener ikke er riktig?

Anonymkode: 75c10...5b5

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 2.11.2024 den 18.02):

Jeg fant den ikke i hyllen, og spurte hun som stod der og fylte opp en annen hylle.

Jeg har ikke noe problem med at det er julevarer i butikken, men jeg personlig handler ikke det før desember.

Sier pent at ja, jeg skjønner at de tar inn julevarer tidlig siden det selger, men ikke alle ønsker å kjøpe julevarer før desember som syns det blir litt galt har de fjerner vanlige varer folk kjøper for å få plass til julevarer i oktober og før Halloween.

Juleposteien er jo den samme, bare at den har julemotiv og er veldig mye billigere.

Anonymkode: 804a1...2ca

Anonym bruker skrev (På 2.11.2024 den 18.02):

Virkelig?? 
Det er fint å si ifra altså - men innholdet i de to innpakningene er jo de samme😀

Anonymkode: 64263...4fd

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Juleposteien er jo den samme, bare at den har julemotiv og er veldig mye billigere.

Anonymkode: 804a1...2ca

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Virkelig?? 
Det er fint å si ifra altså - men innholdet i de to innpakningene er jo de samme😀

Anonymkode: 64263...4fd

Kamomille skrev (46 minutter siden):

Der blir som om du klager på julemotivet på melka. Innholdet er det samme uavhengig av om det er nisser eller sommerblomster på kartongen😆

Det er ikke det samme.
Har litt annet krydder i seg, så smaker ikke helt det samme, og forpakningen er mye større slik at den kan finne på å bli dårlig før den blir spist opp.

HI

Jeg sier ifra - og er helt enig med deg - det hjelper!

Bedrifter og buktikker er avhengige av tilbakemeldinger fra kundene - for å vurderer praksis.

Jeg blir provosert av mennesker som klager til venninner/andre og ikke til butikken. Det tar kanskje to minutter å si ifra til rett instans - i stedet for å okke og stønne over saken til mennesker som jo ikke kan gjøre noe med det…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...