Gå til innhold

Hva er motivasjonen bak å si at han elsker meg?

Anbefalte innlegg

Vi er begge i forhold. Vi treffes aldri. Det er ikke noe sjans for  booty call - vi bor i ulike land. 

Vi har en fortid sammen som veldig gode venner, og har fortsatt kontakt. 

Så sier han til meg på melding at han elsker meg og alltid kommer til å gjøre det. Samtidig reader han meg når jeg sender melding. 

Skjønner ingenting. Han har jo ingenting å vinne på å lyve om at han har følelser. Og det tuller litt med hodet mitt. Så alt i alt er det jo bra at han ikke svarer på en helt hverdagslig melding fra meg. 

Anonymkode: fcc46...c08

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Ja. Jeg ser at han har lest meldingen men han svarer ikke. 

HI

Det heter leser.

Enten elsker han deg eller så vil han oppnå noe. 

Anonymkode: f3bbc...a2d

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Han har følelser for deg og vil ikke gi næring til de følelsene ved å ha kontakt.

Anonymkode: d1fb0...07c

I tilfelle det er slik får jeg akseptere det, og ikke sende melding til han. Selv om han er en jeg setter stor pris på, og har kjent nesten hele livet. 

HI

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Det heter leser.

Enten elsker han deg eller så vil han oppnå noe. 

Anonymkode: f3bbc...a2d

Det er ikke noe å oppnå. Vi kommer ikke til å møtes før om det ikke kommer et bryllup for felles venner eller noe. 

Jeg bare skjønner ikke hvorfor han måtte si det, for deretter å nesten ikke ville ha kontakt. Det gjør jo at jeg blir sittende igjen med masse unødvendige tanker og følelser. 

HI

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Ego. Han tenger å ha det «off his chest» og lar deg bli sittende igjen i forvirringen.

Anonymkode: d0970...979

Skulle tro det gjorde han mer sårbar når han sier det - hvis han virkelig mener det. Og gjør han ikke det så er det jo i alle fall helt fjernt.. 

Jeg sa det ikke tilbake da, jeg sa bare at jeg var veldig, veldig glad i han. Som jeg jo er. Men jeg tror kanskje jeg kunne sagt det tilbake. Jeg gjør det bare ikke når jeg er i et forhold. Vi har tatt våre valg og det kommer aldri til å bli noe mellom oss, om vi ikke møtes en gang i fremtiden og begge har blitt single av andre årsaker.. 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...