Gå til innhold

Truse med fransk åpning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er vel det samme hva andre gjør, du skal bare gjøre ting du selv er komfortabel med. 

Anonymkode: 586e4...5aa

Jada, tenkte bare at det var rart det ikke var nok for ham å ha meg uten slike ting. Tenker han ikke finner meg tiltrekkende nok uten sexy undertøy..

Anonymkode: 436b6...3b6

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jada, tenkte bare at det var rart det ikke var nok for ham å ha meg uten slike ting. Tenker han ikke finner meg tiltrekkende nok uten sexy undertøy..

Gud hjelpe meg, snakk om å tolke ihjel da 🙈

Han har lyst til å prøve, har moro av å teste ut en ting, og du tolker det som at du ikke er bra nok uten.

Tenk om alle menn skulle tenke det samme om f.eks en vibrator under leken da...

Anonymkode: 14979...d46

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Omg

Anonymkode: cb35f...86b

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tenker motsatt. At han har lyst å prøve fordi han syns du er sexy. 

Anonymkode: 586e4...5aa

Annonse

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Hvis mannen deres hadde kjøpt truse med åpning som han ville at du skulle hatt på deg når dere har sex. Hadde du gjort det?

Ja, hvorfor skulle jeg ikke det??? Er jo bare gøy. 

Anonymkode: 9c7c8...f57

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, hvorfor skulle jeg ikke det??? Er jo bare gøy. 

Anonymkode: 9c7c8...f57

Nettopp!! I de aller fleste tilfeller er det en positiv hensikt bak. Han synes du er veldig fin og ønsker å gjøre det meste ut av den attraktive kroppen din. Om det er hora eller mora i deg som tenker ja, at det er bra, spiller ikke så stor rolle. Du bør sette pris på at han ønsker at du skal være fin, selv om enkelte menn kan ha en merkelig smak🤭

Anonymkode: 1e3ad...239

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og her kom trollet frem ja....

Anonymkode: 857a4...91a

Helt klart! Jeg elsker å kle meg sexy og har sagt til kjæresten at hvis det er noe spesielt han vil se meg i, må han bare kjøpe det. Jeg er med på det meste. 

Men vi driver også med bondage og dominans, så er ikke fremmed for å prøve nye ting. 

Anonymkode: f9bff...aab

Fint at noen skjønner dette på riktig måte. Tenk hvordan det er for en mann å se kjæresten lage frokost i singlet og fransk truse!!! Selv tenker jeg at den ikke passer til sex, vet ikke hvorfor, men til søndagsfrokosten ville jeg nok blitt veldig begeistret over å se henne slik. Vi menn ønsker å se rett hjem så ofte som mulig, og aller størst effekt har det i litt uventede situasjoner og sammenhenger, eksempelvis i hverdagen, til frokost.... Kjør på sier jeg!! Det kan gi noen fordeler for dere også, "kremt".

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Fint at noen skjønner dette på riktig måte. Tenk hvordan det er for en mann å se kjæresten lage frokost i singlet og fransk truse!!! Selv tenker jeg at den ikke passer til sex, vet ikke hvorfor, men til søndagsfrokosten ville jeg nok blitt veldig begeistret over å se henne slik. Vi menn ønsker å se rett hjem så ofte som mulig, og aller størst effekt har det i litt uventede situasjoner og sammenhenger, eksempelvis i hverdagen, til frokost.... Kjør på sier jeg!! Det kan gi noen fordeler for dere også, "kremt".

Under søndagsfrokosten har vel de fleste barn tilstede?

Anonymkode: c3602...f42

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...