Gå til innhold

Tror han begynner å like meg

Anbefalte innlegg

Dette er en laang historie litt kort... 

Men jeg var 14 år og ble kjent med en I nærområdet. Han var 16. Han var ikke like gira på meg da desverre. Så 21 år etter dette møtes vi igjen, da jeg var i et forhold med en mann jeg ikke hadde det helt greit med og han også med ei han ikke hadde det greit med. Jeg så han på butikken og han gjenspeilet meg helt enormt, det var i 2021 midt i corona tidene, så der var munnbind på meg. 

Han sendte mld ca ei uke etter dette og lurte på om han var typen min. Jeg sa ja men 4 uker etter dette så ble det slutt. 

Jeg traff da etterhvert han her det handler om (kaller han richard). Det tok tid før vi kysset og hadde sex, han var vinglete med hun han var samboer med. Så vi begynte å holde forholdet med sex i skjult. Vi holdt på frem og tilbake fra 2021 til idag.... Detter er jo min ungdomsdrøm så det er veldig rart..

Etter at jeg satt ned foten og sa at Richard må bære hundre prosent singel før at jeg orket nye folk. Vi har imelllmtiden hatt et uvennskap som gjorde at vi ble fraværende. Han har siden 2021 vært veldig kald og ufølsom. Ville helst ikke kline under sex eller eterpå. Han er chilensk og en nokså kald type selvom han flere ganger poengterte at han ville ha meg alene. Det ble for to mnd siden helt slutt mellom han og samboeren. 

Nå igår da han var hos meg kom han med en helt annen energi, han var så utrolig åpen - noe han aldri har vært. Vi har alltid vært sexvenner og jeg har ikke tillatt meg følelser for han fordi jeg ikke vil bli såret. Igår satt han lenge og pratet om at vi egentlig hadde passet sammen om jeg ikke var så surrete ang tidspunkt . Da tenker han at han følte jeg glemte avtalene... igår var han her i 3 timer, kysset under sexen og klinte til noe han aldri aldri har gjort tidligere. Han kliner mens vi har sex og vil ha lyset på for å se meg nyte. 

Han lukter veldig veldig godt og har tidlig sprayet på seg. 

Han gir meg hakekors også gjem til barna. 

Jeg bare føler at den mannen jeg ei gang møtte er en slags ment to be. 

Hva tenker dere?

Anonymkode: caca0...6cd

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450635-tror-han-begynner-%C3%A5-like-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Redd om han bare bruker meg for sex. Forskjellen nå er at han blir ei god stund etter sex og at han absolutt vil kline under sex. Det gjorde han ikke før. Vil helst ikke åpne opp følelsene før jeg vet om det er gjensidig. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Veldig nysgjerrig på hva det egentlig skulle stå der 😂

Anonymkode: 24192...b1c

Ja det kan du si😂 jeg var supertrøtt da jeg skrev dette, så ser ut til at mobilen har levd sitt eget liv et øyeblikk der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...