Gå til innhold

Jeg er så håpløs.

Anbefalte innlegg

Jeg hadde god kontakt med en mann, men merket at interessen fra han sin side ble mindre. Og da blir jeg så redd for å bli dumpet. Så i stede for å kommunisere så blokkerte jeg han. Sikkert dårlig gjort. Nå angrer jeg. Prøvde å ta kontakt igjen, men han har blokkert meg tilbake. Hvordan klare å gå videre?

Anonymkode: ae251...6fd

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450591-jeg-er-s%C3%A5-h%C3%A5pl%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klare å gå videre? Dette er da en stor ikke-sak. Kjedelig, men absolutt ingen krise.

Så får du heller jobbe med ditt eget reaksjonsmønster og ikke oppføre deg som en furten tenåring om du skal ha håp om å finne deg en mann.

MissSaigon skrev (2 minutter siden):

Klare å gå videre? Dette er da en stor ikke-sak. Kjedelig, men absolutt ingen krise.

Så får du heller jobbe med ditt eget reaksjonsmønster og ikke oppføre deg som en furten tenåring om du skal ha håp om å finne deg en mann.

Ja. Men han var uansett gift. 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg hadde god kontakt med en mann, men merket at interessen fra han sin side ble mindre. Og da blir jeg så redd for å bli dumpet. Så i stede for å kommunisere så blokkerte jeg han. Sikkert dårlig gjort. Nå angrer jeg. Prøvde å ta kontakt igjen, men han har blokkert meg tilbake. Hvordan klare å gå videre?

Du går videre. Ikke noe å klare eller ikke klare. Lær av egen dum oppførsel og gjør oppfør deg på en annen måte neste gang. Dette er da virkelig ikke noe stor greie.

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (11 minutter siden):

I alle dager! Hold deg unna gifte menn da vel. Hvorfor ville seg så vondt? 

Jeg var i et forhold selv og trodde det skulle bli uproblematisk. Men ble jo ikke det 

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

🙄

Anonymkode: a3f4c...b36

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Selvfølgelig har han blokkert deg tilbake, hva forventer du egentlig. Du går videre uten noe om og men, det er ikke noe livskrise du skal gjennom akkurat.

Anonymkode: 4b891...aed

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Selvfølgelig har han blokkert deg tilbake, hva forventer du egentlig. Du går videre uten noe om og men, det er ikke noe livskrise du skal gjennom akkurat.

Takk for et skikkelig svar. Jeg har det bare vondt. Alt var egentlig vondt. Vondt at han ikke prioriterte meg. Vondt at han flørtet med mange. Tilogmed venninen min. Kjipt at jeg sitter tilbake å er lei meg. Jeg burde egentlig hatt mer selvrespekt. Hi

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Serisøt, er du litt dum?

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Seriøst selvfølgelig, ikke serisøt.

Jeg er bare lei meg. Lei meg for alt. At jeg alltid må treffe menn som kun vil ha sex. Har skrevet om det før her inne. Alle vil bare ha sex. Hi

gale damen skrev (40 minutter siden):

Noen ganger går man inn i en tråd, og så innser man at man er mer enn hundre år eldre enn ts.

Tviler. Jeg er bare veldig usikker på meg selv. Min verdi. Møter bare menn som vil ha sex. Hi

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Jeg er bare lei meg. Lei meg for alt. At jeg alltid må treffe menn som kun vil ha sex. Har skrevet om det før her inne. Alle vil bare ha sex. Hi

Hvorfor gir du dem det?

Anonymkode: 609df...5de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...