Gå til innhold

Øyelokkoperasjon

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du må nesten dokumentere det du skriver. Påstanden var at de som opererer i den offentlige helsetjenesten (som altså aaaaldri er kirurger?) ikke «bryr seg om det kosmetiske».

Anonymkode: 1db6f...7dd

For all del, jeg kan ta feil. Men utgangspunktet for en offentlig operasjon er medisinske årsaker, og ikke kosmetiske årsaker. Ergo er premisset for operasjon noe annet ved en offentlig operasjon vs privat. De ønsker selvfølgelig ikke å gjøre en dårlig jobb, men utgangspunktet er å bedre synet, ikke bedre utseende. Det har kommet tydelig frem hos de jeg kjenner som har gjort det offentlig. Det var ikke noe jeg kjente igjen på min konsultasjon, som jeg betaler selv. 

Anonymkode: abc1e...308

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 28.10.2024 den 6.41):

Blir det ikke gjort i narkose? Jeg har ikke tatt laser på mine nærsynte øyne pga av det du sier, men med operasjon på øyelokkene må man jo uansett ha øynene igjen så man ser ingenting. Så selv om jeg trodde man fikk narkose så er det ikke noe problem å ikke få det for meg. 

Om du virkelig har lyst kan du jo få en konsultasjon og fortelle om bekymringen din der. Du er sikkert ikke den eneste som sliter med dette. 

hi

Anonymkode: 86c02...20e

Jeg tror det må gjøres under lokalbedøvelse for å få testa diverse. Venninna mi opererte, men hun klarte bare ett øye, for hun besvimte, ikke av smerter, men av redsel for opplevelsen. Så den dag i dag er hun fortsatt bare operert på ene øyet 😂 

Jeg får høre litt mer jeg også ja, om det er noen som helst mulighet for å gjøre det i full narkose så er det jo faktisk mulig for meg også å gjennomføre det 😊

Anonymkode: 83bf1...6e5

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jeg tror det må gjøres under lokalbedøvelse for å få testa diverse. Venninna mi opererte, men hun klarte bare ett øye, for hun besvimte, ikke av smerter, men av redsel for opplevelsen. Så den dag i dag er hun fortsatt bare operert på ene øyet 😂 

Jeg får høre litt mer jeg også ja, om det er noen som helst mulighet for å gjøre det i full narkose så er det jo faktisk mulig for meg også å gjennomføre det 😊

Anonymkode: 83bf1...6e5

flere private klinikker gjør det under narkose så du kan ringe litt rundt 😊

Anonymkode: abc1e...308

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...