Gå til innhold

Når man treffer en mann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Pobie skrev (53 minutter siden):

Snodig ting å si på date til noen som er potensiell kjæreste. Hadde tenkt han har dårlige sosiale antenner og det ikke er rart han ikke finner seg kjæreste...

Jaaa. Nettop. Sykt spesielt 

Anonymkode: 7e26e...be7

Tja, nesten med en gang, og "begynner å klage", altså noe han gjentar. Da tenker jeg at han er ganske usmart og prøver seg kjøkkenveien. Appellerer til morsinstinktet med det samme. Høres litt snålt ut. Men for all del, han kan være superbra likevel, på mange andre måter. Alle kan være nervøse og si dumme ting, spesielt de første gangene.

Anonymkode: c7064...948

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Tja, nesten med en gang, og "begynner å klage", altså noe han gjentar. Da tenker jeg at han er ganske usmart og prøver seg kjøkkenveien. Appellerer til morsinstinktet med det samme. Høres litt snålt ut. Men for all del, han kan være superbra likevel, på mange andre måter. Alle kan være nervøse og si dumme ting, spesielt de første gangene.

Det er rart med det, jeg har aldri hørt om kvinner som har sagt noe dumt de første gangene? Det er som om kvinner er langt mer modne og voksne i hodet enn mange menn.

Anonymkode: 18b98...973

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det er rart med det, jeg har aldri hørt om kvinner som har sagt noe dumt de første gangene? Det er som om kvinner er langt mer modne og voksne i hodet enn mange menn.

Det er rart med det, at noen tror at siden de aldri har hørt om noe så skjer det ikke. Selvsagt sier også kvinner dumme ting i blant. Gjør du aldri det selv? 

MissSaigon skrev (5 minutter siden):

Det er rart med det, at noen tror at siden de aldri har hørt om noe så skjer det ikke. Selvsagt sier også kvinner dumme ting i blant. Gjør du aldri det selv? 

Ikke noe så dumt og ikke på første date. Er det noe du pleier å gjøre?

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ikke noe så dumt og ikke på første date. Er det noe du pleier å gjøre?

Jeg har ikke datet på 30 år, så nei, jeg sier ikke mye dumt på date. Men jeg kan synes jeg sier noe dumt i andre settinger. Jeg vil faktisk påstå at om du er sikker på at du aldri sier noe "så dumt" så mangler du ganske grunnleggende selvinnsikt. Alle er uheldige i blant, det hører med det å samhandle med andre. 

Selvsagt sier kvinner også mye dumt. At det kan være mindre kjent ligger kanskje i at menn refererer ikke like ofte, og spør et nettforum, slik kvinner gjør.

Er menn forelsket overser de det som kanskje er litt dumt. Kvinner overtenker. I tillegg tror jeg at i mange datingfaser er mannen mer pågående og pratsom enn kvinnen. Hva skal man si uten at det blir litt dumt? Det fornuftige faller ikke like lett for alle i slike situasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...