Gå til innhold

Kjønnsleppereduksjon

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har vert gjennom kjønnsleppereduksjon?

Jeg har gjort dette for 2 uker siden. Stingene har enda ikke falt av. Når falt dine sting av? Hadde du sex før stingene falt av? Gjorde det vondt for deg eller partneren din? La partneren din merke til stingene?

Anonymkode: c5f5b...6e7

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450536-kj%C3%B8nnsleppereduksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Er det noen her som har vert gjennom kjønnsleppereduksjon?

Jeg har gjort dette for 2 uker siden. Stingene har enda ikke falt av. Når falt dine sting av? Hadde du sex før stingene falt av? Gjorde det vondt for deg eller partneren din? La partneren din merke til stingene?

Anonymkode: c5f5b...6e7

Hvorfor? Bare hvorfor? 

Anonymkode: 730dd...34f

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor? Bare hvorfor? 

Jeg har faktisk vurdert dette selv. Ikke av kosmetiske årsaker, men fordi de indre kjønnsleppene er såpass lange at det skaper litt problemer under sex innimellom, og kan bli vondt i noen situasjoner. Derfor. Nå vet jeg ikke HI sin årsak, men jeg gjetter på noe tilsvarende. 

HI: Jeg revnet kraftig i ene kjønnsleppen under fødsel og måtte sys. Da tok det rundt tre uker mener jeg å huske før stingene var borte og ytterligere en uke eller to før det føltes helt grodd. Sex etterpå var ikke vondt, men det er viktig å vente slik at du ikke får infeksjoner. 

Anonymkode: ab8f3...0c8

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor? Bare hvorfor? 

Litt merkelig å måtte fortelle voksne mennesker dette, men folk er forskjellige med ulike plager og lidelser. Derfor må noen opereres og andre ikke. 
Hvis du tenker på at denne typen operasjon i noen tilfeller er kosmetisk, kan du jo opprette en tråd om at du misliker det heller enn å avkreve HI et svar på om hun er ei jåle eller om hun ikke kan sykle fordi hun har 150 gram kjøtt i veien. Det er nemlig ikke din sak.

Anonymkode: 3ecfd...1ef

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Litt merkelig å måtte fortelle voksne mennesker dette, men folk er forskjellige med ulike plager og lidelser

Det er det dummeste jeg har hørt. Kjønnslepper skaper ikke problemet, men huet. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er det dummeste jeg har hørt. Kjønnslepper skaper ikke problemet, men huet. 

Du har aldri hørt om at noen kvinner har så lange innvendige kjønnslepper at de henger ned og kommer i klem når de f.eks sykler.

Du visste ikke at det gikk ann å få åreknuter i disse så det er veldig smertefullt?

Det er ikke alltid snakk om utseende.

Anonymkode: 08e7c...c5c

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Du har aldri hørt om at noen kvinner har så lange innvendige kjønnslepper at de henger ned og kommer i klem når de f.eks sykler

Du, jeg har lange kjønnslepper, men har aldri hatt proemed å sykle eller noe annet. Så det har kun med utseende å gjøre. Hvordan tror du menn har det? De klarer å sykle og gjøre ting, og de har testikler.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du, jeg har lange kjønnslepper, men har aldri hatt proemed å sykle eller noe annet. Så det har kun med utseende å gjøre. Hvordan tror du menn har det? De klarer å sykle og gjøre ting, og de har testikler.

Så fordi DU ikke har problemer med noe så ER ikke noe et problem ? 

Hi: jeg har ikke gjort dette selv, men ei veninne har og det tok litt tid for henne , men ble veldig bra til slutt 😊

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Oida🙈

Anonymkode: eb89c...37b

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Uff, dette er bare pinlig å lese. 

Anonymkode: fe467...095

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei da så, da har ingen andre problemer heller… 

Anonymkode: 580fd...909

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...