Gå til innhold

Savner du puppene du hadde før du ble mor?

Anbefalte innlegg

Gjør du? Jeg kjenner litt på det. Kroppen i seg selv er ok, men de faste runde brystene jeg hadde før barna mine ble født savner jeg. Nå henger de, og er helt "tomme". Er det flere som savner de gamle puppene, eller er du fornøyd med dem? 

Anonymkode: 4d285...f8e

Fortsetter under...

Savner litt..tenker ofte at det er urettferdig at magemusklene kan trenes opp, men ikke pupper…skikkelig teit😅 vurderer brystløft, men det sitter laaaangt å ta enda en narkose, blir vel nummer 12 😕 så de få henge der videre, og jeg fortsetter med disse svindyre støtteBH 😏

Anonymkode: d4f5e...f4d

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Savner litt..tenker ofte at det er urettferdig at magemusklene kan trenes opp, men ikke pupper…skikkelig teit😅 vurderer brystløft, men det sitter laaaangt å ta enda en narkose, blir vel nummer 12 😕 så de få henge der videre, og jeg fortsetter med disse svindyre støtteBH 😏

Anonymkode: d4f5e...f4d

Kan de vel?

Anonymkode: 229bc...359

Annonse

Mine er utrolig nok ganske lik som før. Alt annet er grått og hengende da.
Men bare det ikke blir kreft i brystene kan de henge, være små, store, stygge eller fine. Det betyr ikke noe hvordan de ser ut så lenge man er frisk. 

Anonymkode: ea989...94e

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Gjør du? Jeg kjenner litt på det. Kroppen i seg selv er ok, men de faste runde brystene jeg hadde før barna mine ble født savner jeg. Nå henger de, og er helt "tomme". Er det flere som savner de gamle puppene, eller er du fornøyd med dem? 

Anonymkode: 4d285...f8e

Mine har ikke endret seg

Anonymkode: 457a9...650

Nei, vært heldig. B cup, ca en håndfull som er perfekt for min kroppsfasong. Er der de alltid har vært, strutter ut og ingen henging eller "brukte teposer". Dette har jeg diskutert med venninner og jeg er tydeligvis heldig. 3 fulgåtte svangerskap, 2barn/ammeperioden. Så ja, vært heldig. 

Anonymkode: ca138...1a4

Annonse

På 12 år, vil jeg tro brystene hadde forandret seg uavhengig barn eller ikke. 

Nå vet jeg jo ikke hvordan brystene mine ville endret seg og vært i dag uten en graviditet og påfølgende amming/pumping, men likens som 12 år siden, hadde de garantert ikke vært. 

Anonymkode: a6111...013

Er vel mer fornøyd med de nå etter to fødsler enn før. Før jeg ble gravid var de ganske ulike i str, nå etter er de mer like. Er jeg litt overvektig er de helt greie, er jeg tynn så er de slappe. Var veldig undervektig for noen år siden, da var det bare hud som hang og jeg måtte rulle de inn i bh’n. Så er bra min trivelsvekt er påkangen av normalvektig - overvektig iforhold til bmi, da er puppene finest. 

Anonymkode: d58ad...509

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Nei, savner ammepuppene! 😄 

Små før, små nå. Men de er ikke så verst. Praktiske, da. 

Anonymkode: eb20b...455

Jeg også!

skulle gjerne hatt faste og «fulle» ammepupper

Anonymkode: 400b6...1d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...