Gå til innhold

Savner alene tid med min kjære venninne

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke forelder seg så jeg kan sikker ikke ane meg hvordan det er og kan tenke meg det er oppslukende med en lille på snart 1 år. Men i det siste så legger hun ut på SoMe når hun er ute med venninne  og deres partnere uten barnet. Mens når vi vil finne på noe med dem eller jeg med henne så må baby være med.. jeg mener ikke å komme ut som krevende men blir litt små misunnelig da hehe. Det er jo et helt annent stemmning når småbarn er med

Anonymkode: e977c...eea

Fortsetter under...

Skjønner at du savner det, og sørger litt over tapt vennskap.

Men sånn er det. Det er egentlig ganske få vennskap som varer livet ut, vennskap dannes i forskjellige faser av livet, barndom, ungdom, studietid, småbarnsforeldre osv. Det følger ofte forskjellige vennskap med de forskjellige tidene.

Noen vennskap varer gjennom alle faser og perioder, men da er det gjerne tider av livet man ikke møtes like ofte om man ikke er på samme sted.

Akkurat nå er denne venninnen din på et annet sted i livet enn deg, og foretrekker venner hun har mer til felles med nå 

Send henne en mld og si du savner henne og gjerne vil møtes en dag, men skal vennskapet deres bestå må begge synes det er verdt det. La henne ta ballen og styre det litt, for vennskap kan ikke påtvinges 

Anonymkode: 6612b...717

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...