Gå til innhold

Når begynner barna å gå Halloween?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Her går de etter opplegget på skolen, som er ferdig rundt 19

Anonymkode: 31fad...b8f

Ikke noe opplegg på skolen her, og de minste barna som går har ikke begynt på skolen enda.

HI

Anonymkode: 8ae5f...0e1

Annonse

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Begynte? Det er ikke noe som heter "begynte" på Halloween.

Anonymkode: 960b9...2ff

Jeg vet. Men en nabogutt var ute i går og banket på. Han hadde mye i bøtta og. Syns det er frekt. 

Anonymkode: 2f6b3...d97

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vet. Men en nabogutt var ute i går og banket på. Han hadde mye i bøtta og. Syns det er frekt. 

Anonymkode: 2f6b3...d97

Lurer på hva foreldrene tenker på når de gjør dette.  Rar at han hadde fått så mye.

Anonymkode: ab85a...980

Når er det Halloween? Har ikke fått med meg at det har vært barn på døra hos oss. Vi har ungdommer som er ferdig med dette for mange år siden. 
helt ærlig så orker jeg ikke bruke penger på dyrt snop å gi til barn på døra. Er ferdig med den tiden der 

Anonymkode: 7c255...996

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Når er det Halloween? Har ikke fått med meg at det har vært barn på døra hos oss. Vi har ungdommer som er ferdig med dette for mange år siden. 
helt ærlig så orker jeg ikke bruke penger på dyrt snop å gi til barn på døra. Er ferdig med den tiden der 

Anonymkode: 7c255...996

Det velger du jo selv, da skrur du av utelyset og lar være å åpne døra 

Jeg forstår det ikke da, andre åpnet døra, smilte og delte ut snop til dine barn da de var små, men nå som de er store gidder ikke du gjøre det samme for småtroll i nabolaget?

Ikke trenger det være dyrt heller, en pose med karameller eller kjærligheter på pinne koster ikke stort nå før halloween, og stjernene i øynene til disse små som går med bøttene sine er jo fantastisk.

Anonymkode: ab871...aa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...