Gå til innhold

Hviler/sover dere/deres menn på sofaen etter jobb/middag?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Kanskje på tide å roe ned? Veldig rart at det å ta vare på seg selv og ta en hvil blir sett på som noe negativt. Min teori er at folk ikke tåler å hvile, fordi de ikke tåler tankene sine og det indre stresset. 

Anonymkode: aaaf8...d05

Nei herligfred, vi deler samme hverdag som dem med barn u håndball, fotball. Og ja det er travelt men og kjempekjekt😄, det å ha det travelt er ikke farlig og trenger ikke være utmattende, barna våre lærer og mye av å se at vi voksne har dignadsånd, stiller opp for hverandre, bidrar ut ovet vår lille kjernefamilie. Legge seg i grei tid, legge vekk telefon, spise sunt og være sosial, gir mye overskudd😊

Anonymkode: b69da...d66

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei herligfred, vi deler samme hverdag som dem med barn u håndball, fotball. Og ja det er travelt men og kjempekjekt😄, det å ha det travelt er ikke farlig og trenger ikke være utmattende, barna våre lærer og mye av å se at vi voksne har dignadsånd, stiller opp for hverandre, bidrar ut ovet vår lille kjernefamilie. Legge seg i grei tid, legge vekk telefon, spise sunt og være sosial, gir mye overskudd😊

"Dugnadsånd"😊

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Høres helt grusomt spør du meg😅

Anonymkode: 8ed0b...686

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Helt enig. Marerittliv. Når skal man kose seg og leve?

Anonymkode: 911b9...d0b

Noen koser seg med å være aktive. Hva er det med folk her inne i dag, som ikke skjønner at dere ikke har fasiten for alle?

Anonymkode: ada37...6c8

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Noen koser seg med å være aktive. Hva er det med folk her inne i dag, som ikke skjønner at dere ikke har fasiten for alle?

Så akkurat jeg har ikke lov å si min mening? Jeg også har et aktivt liv, men ikke sånn kjipt aktivt. 

Annonse

Helt enig! Grusomt.

Ser typen fremfør meg. «Vi er på sprang hele tiden, aldri tid til å slappe av vi. « Vi ser aldri på TV».
Har noen sånne på jobben. De skryter liksom av at de er så travle🙄

Anonymkode: 8e7d5...7db

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kose seg og leve? Er det så grusomt å være vert på en kamp hvor barna dine spiller? Se dem mestre. Så trist at det ikke er å "leve" eller å kose seg. 

Så akkurat jeg har ikke lov å si min mening? Jeg også har et aktivt liv, men ikke sånn kjipt aktivt. 

Helt enig, og det var mitt poeng når jeg skrev at det å ha det aktivt, travelt ikke er lik å ha det grusomt, så trist at mange ikke ser verdien av det. Å være på dugnad med hyggelige folk, være aktiv på idrett/aktiviteter med barna, at dette bare er "ork".

Skjønner at her inne er det bare enten eller.

Høres helt grusomt spør du meg😅

Å være med andre på dugnad, stille opp i bygda, få nok søvn..dett er grusomt for deg? Uff stakkars deg. 

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Kose seg og leve? Er det så grusomt å være vert på en kamp hvor barna dine spiller? Se dem mestre. Så trist at det ikke er å "leve" eller å kose seg. 

Hvis man er på dugnad får man sjelden sett dem mestre altså. Er man bare og ser, noe helt annet. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Dette! Fullstendig enig med deg. Jeg setter så pris på det travle livet vi har med ungdommen nå og kommer til å savne det når det er over. Å få lov til å være så tett på dem i idretten er virkelig en gave. 

Å være med andre på dugnad, stille opp i bygda, få nok søvn..dett er grusomt for deg? Uff stakkars deg. 

Folk er forskjellige. Ja dugnad er noe av det mest grusomme jeg kan tenke meg, samme med det og omgås folk som ikke er familie eller venner får nok av det på jobb. Men søvn er en bra ting

Annonse

Helt enig, og det var mitt poeng når jeg skrev at det å ha det aktivt, travelt ikke er lik å ha det grusomt, så trist at mange ikke ser verdien av det. Å være på dugnad med hyggelige folk, være aktiv på idrett/aktiviteter med barna, at dette bare er "ork".

Skjønner at her inne er det bare enten eller.

På forum blir det som regel enten eller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...