Gå til innhold

Gnål i barnehagen om å ta kontakt med foreldre som vil jeg skal ta kontakt?

Anbefalte innlegg

Har hatt det litt travelt i det siste så ikke sett til melding. Jeg antar at dette er snakk om treff mellom barna utenfor barnehagen. Jeg kjenner ikke til disse foreldrene så er ikke komfortabel med å sende barnet dit jeg ikke kjenner foreldrene til kanskje jeg er litt hønemor. Min sambo er heller ikke så gira på at våres barn skal bort til fremmed. Utenom bursdagsselskap. 
synes det er så mye mas i det siste. Barnehagen pugger meg med melding at far til rolf ønsker jeg skal ta kontakt med han. Men synes det burde vert omvendt vis forelder ønsket kontakt.  Hva kan jeg si på en vennlig eller ok måte? Jeg har ikke bil og mannen jobber litt i helga så orker ikke å levere å hente styret i helgen om det er langt. ingen andre foreldre har mast på dette. Kanskje det er hyggeligt men annen sak om jeg kjente dem

Anonymkode: 48c92...ec7

Fortsetter under...

At de ønsker at du skal ta kontakttelefon betyr jo ikke automatisk at du skal sende barnet ditt dit??

Barnehagen formidler ønskekonsert kontakt på denne måten fordi de ikke kan gi ditt telefonnummer ut til denne familien av personvernhensyn. Men de har da fått tillatelse til å gi hans telefonnummer til deg. 

hvor vanskelig er det å være litt hyggelig på barnas vegne egentlig? 

Anonymkode: b1770...0f0

En ide er kanskje at dere kan møtes på en park feks? Der du også er med? 

Her har vi selv vert opptatt i det siste med ting som skjer i helga så ikke hatt mye tid her heller til å ha besøk eller besøke noen. Gruer meg litt til 3 åringen kommer der. Min som går på skole treffes ute med venner.

Anonymkode: ac3b8...6e5

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

At de ønsker at du skal ta kontakttelefon betyr jo ikke automatisk at du skal sende barnet ditt dit??

Barnehagen formidler ønskekonsert kontakt på denne måten fordi de ikke kan gi ditt telefonnummer ut til denne familien av personvernhensyn. Men de har da fått tillatelse til å gi hans telefonnummer til deg. 

hvor vanskelig er det å være litt hyggelig på barnas vegne egentlig? 

Barna leker allerede hele dagen i barnehagen 

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Har hatt det litt travelt i det siste så ikke sett til melding. Jeg antar at dette er snakk om treff mellom barna utenfor barnehagen. Jeg kjenner ikke til disse foreldrene så er ikke komfortabel med å sende barnet dit jeg ikke kjenner foreldrene til kanskje jeg er litt hønemor. Min sambo er heller ikke så gira på at våres barn skal bort til fremmed. Utenom bursdagsselskap. 
synes det er så mye mas i det siste. Barnehagen pugger meg med melding at far til rolf ønsker jeg skal ta kontakt med han. Men synes det burde vert omvendt vis forelder ønsket kontakt.  Hva kan jeg si på en vennlig eller ok måte? Jeg har ikke bil og mannen jobber litt i helga så orker ikke å levere å hente styret i helgen om det er langt. ingen andre foreldre har mast på dette. Kanskje det er hyggeligt men annen sak om jeg kjente dem

Barnehagen kan selvfølgelig ikke gi din kontaktinformasjon til andre. Men du dør ikke av å ta kontakt med faren til Rolf da, ikke vær så sær. Bli kjent med de, så er de ikke fremmede.

Anonymkode: a91bb...137

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Barnehagen kan selvfølgelig ikke gi din kontaktinformasjon til andre. Men du dør ikke av å ta kontakt med faren til Rolf da, ikke vær så sær. Bli kjent med de, så er de ikke fremmede.

Anonymkode: a91bb...137

Ser mer som de er bare interessert i å ha med barnet da det var barna som vill besøke hverandre

Annonse

Det kan da være forskjellige grunner til at pappa'n til Rolf vil ha kontakt med deg? 

Det var for øvrig et svært likt innlegg som hun som inviterer, men hvor mor er avvisende. Fikk du en liten idè der, kanskje ;) 

Anonymkode: 65618...19b

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Bare skriv og si at det passer dårlig med treff.

Makan å folk skal mase fra alle bauger og kanter.

Anonymkode: 1b97a...cdb

Nå er dette som det ser ut skilte foreldre så får meld fra barnets mor og om å kontakte barnets far fra barnehagen. Tydeligvis har barnet mitt mast seg til besøk så jeg måtte snakke med han litt om at vi maser ikke oss selv hjem til andre. Blir litt sånn vis vi sier det ikke funker på søndag, «hva med tirsdagen?» ect

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Nå er dette som det ser ut skilte foreldre så får meld fra barnets mor og om å kontakte barnets far fra barnehagen. Tydeligvis har barnet mitt mast seg til besøk så jeg måtte snakke med han litt om at vi maser ikke oss selv hjem til andre. Blir litt sånn vis vi sier det ikke funker på søndag, «hva med tirsdagen?» ect

Atte hæ? Barnet ditt vil på besøk, men du vil ikke snakke med far til barnets venn? Og du prøver å få det til at det er faren som er sprø? 

Anonymkode: b16f2...2fe

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Barna leker allerede hele dagen i barnehagen 

Men da tar du jo bare kontakt og formidler at dere ikke har mulighet til besøk. Hvor vanskelig er det mulig å gjøre seg?

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Og du trengte å være frekk fordi? Skjer deg

Det er ikke frekt å konstantere det alle ser. 

Anonymkode: b16f2...2fe

Hvis pappan til Rolf ønsker kontakt med deg må han jo ta kontakt da? Uansett så er det ganske dårlig argument å ikke møtes fordi du ikke kjenner foreldrene. Det er jo barna som skal møtes å leke. Tror du ikke de andre foreldrene kjenner på det samme? De er fremmede helt til du blir kjent med de. Det er veldig kjekt for barna å møtes. Hvis dette er et problem for deg nå så har du mye å grue deg til. På skolen er det mye greier, og du må ikke bli den forelderen barna og foreldrene ikke vet hvem er. Du kan ha det så travelt du bare vil, og unnskylde deg, men dette er en del av det å følge opp barna sosialt 

Anonymkode: 67164...02e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...