Gå til innhold

Hvilke planer har dere for helgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne helga er alle ungdommene reist vekk på diverse konkurranser og ferier så mannen skal nok jobbe endel og jeg skal pusse litt opp og kose meg med strikketøy og turer med hunden. I kveld skal vi til gode venner og det er alltid kjekt. Digger helg 😃

Anonymkode: a4b70...3f9

Annonse

Lunsj i morgen med venninner, bursdag på søndag. Blir nok en del vasking av klær, hus, samt ta igjen litt kurs via jobb. Vært en uke med mye reising og møter. 

I kveld skal jeg unne meg en gin eller to i sofaen med mannen 🤩

Anonymkode: 977c3...a7e

Film og sushi med min søster og to av barna i kveld. I morgen kjører jeg søster til busstasjonen 10 mil unna, så blir det avslapping og tur med hunden. Hjemmelaget pizza med minsten om kvelden.

Søndag har jeg planer om å være huslig, klesvask og gulvvask har blitt svært nedprioritert. Og så har jeg en haug i garasjen som bør legges ut på kjøp og salg, men det har jeg ikke helt ambisjoner om å ta denne helgen - heller. 

Svært lite. Hjemmekontor i dag, kanskje en luftetur i ettermiddag med venninne og hund. Ellers bare kose meg med å gå tur, biblioteket, slappe av hjemme. Begge ungene er borte. Gleder meg 😁

Feiret stort forrige helg, med all familie. Koselig, men pengene fløy.Så en billig helg her.

Anonymkode: 74d98...1c0

Annonse

Null planer for helga og det er slik jeg liker det. 
Eldste drar til kjæresten senere i kveld, så hun blir vel borte hele helga. Nå fikk jeg vite yngste skal på fest i morra, så da har jeg lørdagskvelden helt for meg selv. Passer meg perfekt å sløse den bort akkurat som jeg vil der og da, samt så får jeg bonus søndags morgen siden yngste da bruker lang tid på å våkne. 

Kommer sikkert til å ha gjort endel når søndagen er slutt, men jeg elsker planløse helger og dager. Det er da jeg ofte gjør mest, men har jeg ikke lyst å gå ut av pysjen endag så gjør jeg ikke det. 

Anonymkode: 40fa7...58b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...