Gå til innhold

Andre som gleder seg til Halloween?

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg skikkelig.

Aspaserer halve dagen på jobb, bruker timer på å pynte huset, tenner bålpannen og står ute hele kvelden og deler ut godteri og pølser.

Hører masse barn rundt om kring som prater, ler og koser seg. Slår av en prat med foreldre som følger barna mens de utforsker hagen og spiser pølse.

Syns det er en fantastisk morsom og koselig kveld  😀

Anonymkode: a56cd...28b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450488-andre-som-gleder-seg-til-halloween/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

*Hallovenn på norsk

Anonymkode: 7c7e5...051

Hallovenn er et kristent alternativ, de feirer med egne arrangement hvor barna ikke har lov til å kle seg ut som skumle ting. Ikke det samme.

Anonymkode: 9ceea...361

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

*Hallovenn på norsk

Anonymkode: 7c7e5...051

Hallovenn er noe helt annet. Halloween på norsk er allehelgensaften. Om du skal rette på noen er det lurt å vite hva du snakker om?

Hi, ja, jeg gleder meg veldig. Det er ikke så mange som ringer på i vårt nabolag, så vi kler oss ut og tar med oss pikk og pakk til en venninne som bor et sted som kan sammenligne seg med enhver amerikansk gate med respekt for seg selv på Halloween. Vi pynter og setter ut godteri hos oss selv også, men det er sjelden det minker noe særlig. 

Jeg heier på alt som gir lys og glede. 

MissSaigon skrev (34 minutter siden):

Hallovenn er noe helt annet. Halloween på norsk er allehelgensaften. Om du skal rette på noen er det lurt å vite hva du snakker om?

Hi, ja, jeg gleder meg veldig. Det er ikke så mange som ringer på i vårt nabolag, så vi kler oss ut og tar med oss pikk og pakk til en venninne som bor et sted som kan sammenligne seg med enhver amerikansk gate med respekt for seg selv på Halloween. Vi pynter og setter ut godteri hos oss selv også, men det er sjelden det minker noe særlig. 

Jeg heier på alt som gir lys og glede. 

pikk og pakk 😆🤣

Anonymkode: b3f38...25d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...