Gå til innhold

Kjøp på Finn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en vurdering på Finn som var helt uakseptabel og har svart på den. Skal ikke svar på vurderinger vises på profilen til kjøper?

Anonymkode: fe7b3...1aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Fikk en vurdering på Finn som var helt uakseptabel og har svart på den. Skal ikke svar på vurderinger vises på profilen til kjøper?

Nei,men du kan jo gi vurdering til kjøperen også,mener jeg ..

Skrevet
Østerdølen skrev (39 minutter siden):

Nei,men du kan jo gi vurdering til kjøperen også,mener jeg ..

Gi beskjed til personen. Si at du ønsker konstruktiv kritikk. 

Og be personen slette vurderingen evt

Anonymkode: ae855...61a

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Svar på vurderinger vises der hvor vurderingen skrives. Er du selger og kjøper har gitt vurdering så vises svaret ditt til denne vurderingen på din side

Anonymkode: 18caf...957

Skrevet

Du kan klage til finn.no å få vurderingen slettet om den karakteren var gitt på feilt grunnlag. Her slettet de en urettferdig vurdering jeg hadde fått.

Anonymkode: 5a29a...7c7

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du kan klage til finn.no å få vurderingen slettet om den karakteren var gitt på feilt grunnlag. Her slettet de en urettferdig vurdering jeg hadde fått.

Hvordan beviser man at vurderingen var urettferdig da? Den andre parten har jo en helt annen versjon.

Anonymkode: 3a74e...0ca

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det hjelper ikke. Finn blander seg ikke opp i det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Det hjelper ikke. Finn blander seg ikke opp i det. 

Ikke svar på ting du helt tydlig ikke har peiling på. Hvis du klarer å lese så ser du at jeg fikk slettet en negativ vurdering etter å ha kontaktet finn.no . Skulle bare mangle når omtalen var uriktig.

Skrevet

Ikke svar på ting du helt tydlig ikke har peiling på. Hvis du klarer å lese så ser du at jeg fikk slettet en negativ vurdering etter å ha kontaktet finn.no . Skulle bare mangle når omtalen var uriktig.

Ja. Jeg såg det. Heldig du da. 

Fordi, har gjort det samme, kontaktet finn og fikk det jeg skrev til svar.

Skrevet

Hvorfor så aggressiv. Kanskje omtalen var på sin plass.

Anonymkode: 3a74e...0ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...