Gå til innhold

Trenger å sortere tanker - mann

Anbefalte innlegg

Møtte en mann. Han var veldig interessert i starten. Merket at kontakten endret seg.

Viste seg at han kun vil ha sex med meg, pga han mener livet mitt er komplisert.

Han vil fortsette som sexpartnere. Men jeg får ikke ligge med andre. Er ikke det merkelig ?

Anonymkode: f68b9...13a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450477-trenger-%C3%A5-sortere-tanker-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vil gjerne ha sex med han OG andre...

Samtidig? For det tror jeg kan bli et problem. Hver for seg innimellom? Da er det jo bare til å lyve. Dere er jo ikke forpliktet hverandre så.

Anonymkode: aa7c4...dec

Samtidig? For det tror jeg kan bli et problem. Hver for seg innimellom? Da er det jo bare til å lyve. Dere er jo ikke forpliktet hverandre så.

Tåpelig å lyve. Det er jo bare å si det som det, og godtar han ikke det, så er jo det han sitt valg.

Anonymkode: 49908...e5c

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du sier fra hvordan du vil ha det, hsn har ingenting med å gi deg lov eller forby deg noen ting. 

Stå nå endelig opp for deg selv!

Anonymkode: f903a...3e1

Jeg kommer til å ha meg med andre ! Gitt om ! Tror jeg går for løgn!  Han eier ikke meg. Og han sier at han dater andre (ikke sex) liksom. 

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Tåpelig å lyve. Det er jo bare å si det som det, og godtar han ikke det, så er jo det han sitt valg.

Men hun vil ha sex med han. Da må hun lyve.

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Jeg kommer til å lyve

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hvis du er så nøden så. Da har du vel ikke så mange andre å ligge med likevel da.

Jeg har 2 jeg har hatt sex med før, de bor langt unna. Gleder meg til å treffe de igjen 

Så lenge du har beskyttet sex med alle seg (bruker kondom) ser jeg ingen grunn til at du skal måtte informere mer enn du gjør. Han selv ønsker fortsatt date selv om dere skal ha sex, så da tenker jeg same, same…

Har du ubeskyttet sex stiller det seg annerledes. Da bør partnerens dine vite de ikke er de eneste så de får ta ett valg selv. Norge er tross alt på toppen med Gonore og klamydia, i tillegg har du alt annet grums du kan få… 

Anonymkode: ef31d...faf

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Hahah, særlig han dater andre men ikke har sa med dem 🤣🤣🤣

Han tar deg for å være en idiot.

Anonymkode: ed9d0...0a4

Jeg vet ikke om han dater andre, men han lever livet. Går på fester hver helg. 

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Hvorfor skal du være monogam med han uten at det er et forhold? 

Anonymkode: a3d63...fb6

Jeg kommer ikke til å være det. Skjønner ikke hvorfor han skal eie meg. Han blir sjalu når jeg går til gynekolog tilogmed 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg kommer ikke til å være det. Skjønner ikke hvorfor han skal eie meg. Han blir sjalu når jeg går til gynekolog tilogmed 

Fordi du lar han gjøre det. Jeg hadde aldri i verden orket å hatt en sexkompis som lagde så mye styr. Trodde det var hensikten med denne typen ordninger, at det skulle være helt ukomplisert og kun for felles nytelse.

Her hadde jeg fint takket for meg. Er plenty å plukke av hvis man kun ønsker å få tilfredsstilt sine seksuelle lyster. Trenger ikke en som er full av issuer da…

Fordi du lar han gjøre det. Jeg hadde aldri i verden orket å hatt en sexkompis som lagde så mye styr. Trodde det var hensikten med denne typen ordninger, at det skulle være helt ukomplisert og kun for felles nytelse.

Her hadde jeg fint takket for meg. Er plenty å plukke av hvis man kun ønsker å få tilfredsstilt sine seksuelle lyster. Trenger ikke en som er full av issuer da…

Sant nok. Men det startet som kjærester... og jeg orker ikke å finne en ny kun for sex. Liggelisten blir jo lang 😬

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...