Gå til innhold

Dere som driver med periodisk faste 16:8, gjør dere det hver eneste dag?

Anbefalte innlegg

Eller? Jeg har begynt nå, og ser ikke helt dor meg hvordan jeg skal få det til i helgene. Da er det som regel en god frokost, og gjerne litt chips på kvelden og vin. Jeg har ikke så innmari lyst til å ofre verken helgefrokosten eller vinen. Kan jeg oppnå vektnedgang ved kun å faste i ukedagene?

Anonymkode: 78486...c09

Fortsetter under...

Ja, jeg holder den stort sett. Det eneste er at jeg spiser litt tidligere på  dagen hvis jeg er veldig sulten, eller skal noe sted så det er greit å ha spist litt før, men det er ikke noe som skjer ofte.

Anonymkode: 2b65c...69a

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Antagelig vil du gå ned mer ved å kutte i helgefrokosten, vin og chips en å faste resten av uka. 

Anonymkode: 15ca4...967

Tja. Jeg spiser ikke overdrevet mye til frokosten. Det er to skiver grovbrød med kokt egg. Og chips er max 50 gram. To glass hvitvin. Det er livsglede, og såpass må jeg ha. 

Jeg er ikke så streng i helgene. I ukedagene spiser jeg lunsj i 12-tiden som første måltid, og spiser ikke etter middag. 

I helgene har vi gjerne felles frokost i 10-tida, og spiser middag litt senere, så spiser kanskje til rundt 19:00. 
Det går veldig fint👍🏻

Anonymkode: fb98e...b8d

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Jeg er ikke så streng i helgene. I ukedagene spiser jeg lunsj i 12-tiden som første måltid, og spiser ikke etter middag. 

I helgene har vi gjerne felles frokost i 10-tida, og spiser middag litt senere, så spiser kanskje til rundt 19:00. 
Det går veldig fint👍🏻

Anonymkode: fb98e...b8d

Ja, nettopp. Akkurat sånn jeg ser for meg at det blir for meg og. Går du ned i vekt på den måten?

Hi

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Eller? Jeg har begynt nå, og ser ikke helt dor meg hvordan jeg skal få det til i helgene. Da er det som regel en god frokost, og gjerne litt chips på kvelden og vin. Jeg har ikke så innmari lyst til å ofre verken helgefrokosten eller vinen. Kan jeg oppnå vektnedgang ved kun å faste i ukedagene?

Jeg faster slik nå, men bare mandag til fredag. Lørdag spiser jeg alt jeg vil, inkludert godis og en pose chips. Søndag også noe godis. Har gått ned 1 kg i uka i snitt de siste 10 ukene. 

Anonymkode: b2ba5...855

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jeg faster slik nå, men bare mandag til fredag. Lørdag spiser jeg alt jeg vil, inkludert godis og en pose chips. Søndag også noe godis. Har gått ned 1 kg i uka i snitt de siste 10 ukene. 

Anonymkode: b2ba5...855

Rått!

Jeg lever sånn stort sett hele tiden, men jeg går ikke ned i vekt.

Jeg spiser for mange kalorier de timene jeg spiser, er glad i f.eks nøtter. Veier minst 10 kg for mye.

Anonymkode: 3ee33...14a

Stort sett, hender det glipper litt innimellom. Og så lørdager da, da er det lørdagsgodt. Ellers spiser jeg stort sett bare to måltid pr dag, lunsj rundt 11-11.30 og middag ca kl 17. Da spiser jeg meg god og mett. Så lenge jeg klarer det slik så går jeg ned i vekt, ca 0,5 i uka. 

Anonymkode: f1c9b...ce9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...