Gå til innhold

Noen som vet hvilken app det ble snakket om i Debatten "Slik kan du spare på maten" på NRK?

Anbefalte innlegg

Forbrukerøkonom fra Sparebank 1 snakker om en tilbudsapp, men jeg klarer ikke å se hvilken app det er. Noen som vet?

https://tv.nrk.no/serie/debatten/sesong/202410/episode/NNFA51101724

Hun snakker om den 18 minutter inn i programmet.

Anonymkode: 40286...ac9

Fortsetter under...

Det finnes flere

Jeg bruker den som heter Mattilbud, men vet sønnen min bruker en som heter eTilbudsavis eller noe sånt.

Funksjonen er den samme, alle ukens tilbudsaviser på et sted. Jeg går gjennom dem på søndag kveld og ser om det er noe jeg trenger i uka som kommer

Anonymkode: d71d3...44a

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det finnes flere

Jeg bruker den som heter Mattilbud, men vet sønnen min bruker en som heter eTilbudsavis eller noe sånt.

Funksjonen er den samme, alle ukens tilbudsaviser på et sted. Jeg går gjennom dem på søndag kveld og ser om det er noe jeg trenger i uka som kommer

Jeg synes ikke at den hun snakker om, høres ut som hverken Mattilbud eller eTilbudsavis, men det er kanskje det. Merkelig å ikke si hvilken app det er snakk om.

Hi

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg synes ikke at den hun snakker om, høres ut som hverken Mattilbud eller eTilbudsavis, men det er kanskje det. Merkelig å ikke si hvilken app det er snakk om.

Hi

Joda, det er slike apper hun snakker om. At man skal gå inn og se hva som er på tilbud den uka og planlegge middagene etter det. Hun sier du også kan se hvor det er tilbud på dopapir o.l.

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Joda, det er slike apper hun snakker om. At man skal gå inn og se hva som er på tilbud den uka og planlegge middagene etter det. Hun sier du også kan se hvor det er tilbud på dopapir o.l.

Ja, jeg skjønner at det er sånne type apper hun snakker om, Men Jeg synes det høres ut som hun snakker en spesifikk app, ikke sånne apper generelt.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...