Gå til innhold

Jeg synes ungdom som går på ungdomsskolen er for gamle til å gå «knask eller knep». Hva tenker du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neinei ,dei blir ikkje for gamle .

Så lenge dei vil kle seg ut å gå så værsegod:) 

Bare kjekt at ungdom også vil gå . 

Her går det også ungdom fra vidergående .

Anonymkode: 493c5...7fa

Gøy hvis de har kledd seg ut og har det moro. Men i fjor hadde jeg to stk i 16-17 års alderen på døra i helt vanlige klær, med hver sin plastpose de ønsker godteri oppi. De fikk godteri, men var liksom ikke «moro»

Annonse

TinaK 1990 skrev (26 minutter siden):

Gøy hvis de har kledd seg ut og har det moro. Men i fjor hadde jeg to stk i 16-17 års alderen på døra i helt vanlige klær, med hver sin plastpose de ønsker godteri oppi. De fikk godteri, men var liksom ikke «moro»

Jeg hadde blitt så flau hvis min 16 åring hadde gått sånn på dørene og tigget etter godteri.

Anonymkode: 01cde...891

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Jeg hadde stusset veldig om en tenåring hadde kommet og spurt, "kan Anne bli med ut og leke", altså. Det er en viss alder da lek er over, sånn rundt 11-12 års alder.

Anonymkode: 32c62...e9c

Til og med voksne leker altså. Kjøper seg leketøy osv.......

Anonymkode: 3defa...b39

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Jeg hadde stusset veldig om en tenåring hadde kommet og spurt, "kan Anne bli med ut og leke", altså. Det er en viss alder da lek er over, sånn rundt 11-12 års alder.

Anonymkode: 32c62...e9c

Tror du oppriktig at det var det jeg mente? 

Her er både store og små velkommen på Halloween. Synes bare det er flott hvis de fortsatt synes det er gøy selvom de begynner å bli store og så lenge de oppfører seg fint så er det bare hyggelig at de kommer innom for knask eller knep. 

Anonymkode: 0de92...306

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...